Nee, het wordt alweer beterquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef brother52 het volgende:
Het lijkt al weer iets beter te worden. Of komt dat door de belichting?
Ja, echt wel. Gewoon zielig....quote:Op woensdag 25 november 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ziet een kind er dan opeens armoedig uit.
Hij kan er zelf wel om lachen, zie ikquote:Op woensdag 25 november 2009 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Gewoon zielig....
Het viel mij alles mee dat hij niet ging huilen zodra hij mij zag.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is en blijft een lachebekje, zelfs als hij ziek is. Hij heeft ook wel meer huilmomenten gehad hoor... maar als hij het fototoestel ziet, gaat hij gewoon lachen. Is een reflex.
De poes lijkt hem ook volledig te vertrouwen. Mooi om te zienquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is en blijft een lachebekje, zelfs als hij ziek is. Hij heeft ook wel meer huilmomenten gehad hoor... maar als hij het fototoestel ziet, gaat hij gewoon lachen. Is een reflex.
Die vertrouwt iedereen die haar wil aaien.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De poes lijkt hem ook volledig te vertrouwen. Mooi om te zien
Djeezquote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Net even verschrikkelijk nieuws gehad, een collega niet van mijn afdeling, maar wel bij mij op de "gang" van mij is vandaag overleden aan de Mexicaanse Griep (zoals het er nu naar uitziet). Ik ben nog een beetje in shock.
Hij is natuurlijk al heel wat gewend met Peaceman.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Als ze het niet meer leuk vindt, gaat ze vanzelf weg. En natuurlijk huilt Lennon niet om jou B52.
Damn. Dan komt het ineens wel erg dichtbij.quote:Net even verschrikkelijk nieuws gehad, een collega niet van mijn afdeling, maar wel bij mij op de "gang" van mij is vandaag overleden aan de Mexicaanse Griep (zoals het er nu naar uitziet). Ik ben nog een beetje in shock.
Geeft ook niet hoor, ik heb net mn andere collega gebeld, maar die neemt niet op. Zij had altijd veel contact met de collega die nu overleden is. Het is gewoon zo raar als het dan zo dicht in je buurt gebeurt....quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet verder ook niets te zeggen, Diaan. Heb de afgelopen jaren veel met sterfgevallen van jonge mensen te maken gehad. Dat went nooit. Ik probeer wel om die mensen zoveel mogelijk in herinnering te houden.
Zover ons bekend niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef wyccie het volgende:
Beroepshalve wil ik eigenlijk wel weten of die vrouw al iets anders had vóór de Mexicaanse griep.
Da's mooi want een gewone pinpas heb ik welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het is makkelijk, net als een gewone pinpas.
Pokerstars deed ik via iDeal en aangezien internetpoker in Nederland illegaal is ...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Werkt iDeal ook in het buitenland
Een heel topic over het niet hebben van een creditcard... en dan toch in het buitenland willen bestellen. Daar worden de zaken idd knap ingewikkeld van.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Een heel topic over een creditcard. Zie je nou wel dat een creditcard het leven alleen maar ingewikkelder maakt?
Maar die dvd van Nina Simone is wel aanlokkelijk, hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht:"had ik nu maar een creditcard". Ik heb er dus ook nooit aan gedacht er eentje aan te schaffen.
Bij Bol hebben ze 'm ook, zag ikquote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar die dvd van Nina Simone is wel aanlokkelijk, hè?
Met die kaart heb je toch voordelen tov gewone klanten? Deze zomer heb ik achter het net gevist bij een aanbieding van het verzamelde werk van Bert Haanstra op dvd. Voor 35 euro had ik die box best willen hebben maar binnen een dag uitverkochtquote:
Ja dat klopt. Je kunt ook airmiles inwisselen voor 20% korting. Erg handig. Jammer dat je het toen niet wist....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met die kaart heb je toch voordelen tov gewone klanten? Deze zomer heb ik achter het net gevist bij een aanbieding van het verzamelde werk van Bert Haanstra op dvd. Voor 35 euro had ik die box best willen hebben maar binnen een dag uitverkocht
ow dat is inderdaad niet zoveel. Wij hebben er een heleboel.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik ben gewoon niet zo'n koper. Ik heb pas 8 dvd's
Zal wel meevallen, denk ik. Mocht hij wel komen met waterpokken?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou Lennon is vanmiddag gevaccineerd... hij huilde even toen hij het prikje kreeg, toen op de arm en was hij weer stil. Ik hoop dat hij er geen last van krijgt.
Ja dat was geen probleem ik had vandeweek al gebeld met de GGD , als hij maar niet 38 graden of hoger had. Dat had hij niet, maar de vrouw die prikte, vroeg nog wel aan mij of het wel mocht. ?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, denk ik. Mocht hij wel komen met waterpokken?
Daar heeft ze het helemaal niet over gehad. Er is denk ik te weinig tijd voor, ik was binnen 10 minuten alweer buiten. Daarnaast zijn de blaasjes nu ingedroogd en dus ook niet meer besmettelijk heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me vooral vanuit het oogpunt van besmettingsgevaar of hij al dan niet mocht komen. Hopelijk heeft hij geen zwangere vrouwen besmet met waterpokken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
O, oké. Je hebt nu dus een schilferend ventje over de vloer kruipen
Nee, ik kon het allemaal niet redden, ook omdat het in Almelo is. Mn collega belt me vanavond nog. Morgen moet ik weer werken, maar is wel raar.quote:Ben je vanochtend nog naar die bijeenkomst op je werk geweest?
Wel goed dat ze daar op je werk zo mee omgaan. Ik heb dat helaas wel eens anders meegemaaktquote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, ik kon het allemaal niet redden, ook omdat het in Almelo is. Mn collega belt me vanavond nog. Morgen moet ik weer werken, maar is wel raar.
Dat zei Peace gisteren ook al... op zijn werk zouden ze dat ook niet zo doen. Misschien komt het toch omdat het een overheidsinstantie is of omdat we eigenlijk een best hecht "clubje" zijn met veel mensen die er al heel lang werken. Ik werk er nu 11,5 jaar maar dat is nog relatief kort vergeleken met anderen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed dat ze daar op je werk zo mee omgaan. Ik heb dat helaas wel eens anders meegemaakt
Het is zwaar belachelijk. Welk belang heb je er ook bij om niet andere mensen in te lichten... of ze is het gewoon vergeten. Dan kun je dat beter ook toegeven en je excuses aanbieden. Domme mensen zijn er toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn laatste werkgever spande de kroon, die zijn echt onfatsoenlijk. Daar zat een dame die beweerde dat ze iedereen van mijn vakgroep geïnformeerd had over het sterfgeval van één van de meest geliefde freelance werknemers. Zijn collega's waren verbaasd dat er slechts één van mijn vakbroeders op de begrafenis was. Maanden later bleek echter dat hij als enige op de hoogte was. Die dame verdedigde zich desgevraagd dat die ene beloofd had al zijn collega's te bellen en die ene beweert dat daar niets van waar is. Leuk hè?
Geen van tweeën heeft excuses gemaakt. Tuig van de richel is het.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zwaar belachelijk. Welk belang heb je er ook bij om niet andere mensen in te lichten... of ze is het gewoon vergeten. Dan kun je dat beter ook toegeven en je excuses aanbieden. Domme mensen zijn er toch.
quote:Ik ga Lennon wakker maken en het eten verder af!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |