abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75017844
Wupwup, gefeliciteerd met je kleintje! geniet ze

over geurzakjes: gastenzeepjes in een leuk stoffen zakje of omgebouwd hydrofiel washandje zijn ook leuk en doen psies hetzelfde.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75017893
Waarom speciaal een geurzakje voor kinderen/baby's? Mag je een zakje voor volwassenen niet gebruiken?
pi_75018542
Ik zit hier toch weer met het dilemma kleding

Hoeveel hebben jullie aan 56 in de kast liggen. En wat is het gemiddelde ongeveer, over hoelang ze dit aan kunnen. Tja, is natuurlijk bij baby verschillend. Maar vind het zo moeilijk enzo, en wil altijd alles voor de tijd goed geregeld hebben. Dus ook de inhoud van de kleding kast.
Heb nu iets van 6 broekjes aan 56 en 8 truitjes 56. En 3 vesten 56.
En één jas.
pi_75019178
Oeh, mijn wasjes hangen te drogen (voel ik daar een licht doorkomende nesteldrang?) En dankzij het kleurenvangertje is alles ook de goede kleur gebleven...

Ymme, dit is alles wat wij in maat 50, 50-56 en 56 hebben. Denk ongeveer het meeste in de tussenmaat... persoonlijk heb ik het idee dat het wel moet lukken hiermee, vooral veel rompertjes en ik denk iets van 10 shirtjes en broekjes verspreid over de maten. En dan natuurlijk wat kruippakjes ook in beide maten. Heb alleen te weinig sokjes denk ik (iets van 3 paar, waarvan 1 paar gebreid door mijn stiefmoeder)... dus die straks maar even wat van bijkopen.

pi_75019336
Das wel genoeg hoor Ymme
pi_75019359
Ach Ymme. Zal wel loslopen, je hebt zo bijgekocht als je een klein beebje hebt.
Daarna krijg je ook nog wel wat van je bezoek dus kun je ech vooruit.
pi_75019368
EMMA
pi_75019410
Gedeelde 5de plaats met Bucko
pi_75019503
Wupwup van harte gefeliciteerd met de geboorte van Emma!!
  donderdag 26 november 2009 @ 14:12:09 #185
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75019504
Incantrix, gefeliciteerd met de geboorte van Stef!

Wupwup, gefeliciteerd met de geboorte van Emma!
pi_75019581
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Das wel genoeg hoor Ymme
Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.
pi_75020272
WupWup, gefeliciteerd met Emma!! Blij dat alles in orde is, kan me de drukte voorstellen. Ben benieuwd naar de foto binnenkort.

Davinia, ik stem voor 'JA!' (laten we positief blijven )
pi_75020484
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.
Dat komt echt goed hoor. En je woont niet in de rimboe neem ik aan.
pi_75020494
Ik stem ook ja.
De muur is hier inmiddels klaar!
pi_75021028
Nee ik woon niet in de rimboe. Maar wel in een dorp waar geen babykleding te verkrijgen is.
En aangezien ik zelf geen rijbewijs heb (nog niet), is het lastig om mezelf 10 km te verplaatsen. Helemaal met een baby straks. En ov is hier ook niet, of nauwelijk.
Maar manlief, heeft 2 weken vakantie vanaf de bevalling, dus die kan dan mooi de stad in, als ik denk, weer eens iets nodig te hebben ofzo.
pi_75021157
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef ymme het volgende:
Nee ik woon niet in de rimboe. Maar wel in een dorp waar geen babykleding te verkrijgen is.
En aangezien ik zelf geen rijbewijs heb (nog niet), is het lastig om mezelf 10 km te verplaatsen. Helemaal met een baby straks. En ov is hier ook niet, of nauwelijk.
Maar manlief, heeft 2 weken vakantie vanaf de bevalling, dus die kan dan mooi de stad in, als ik denk, weer eens iets nodig te hebben ofzo.
Daarom... en anders snel op de hand wassen en drogen...
  donderdag 26 november 2009 @ 15:04:35 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75021268
Ik hád 15 setjes maat 56
had ja, want inmiddels heb ik nog wat spullen bijgekregen in die maat
en ja, ik heb belachelijk veel voor Harry

Ik moet alleen nog rompers, want die heb ik nauwelijks
pi_75021376
Wup wup Hoera! Gefeliciteerd met Emma!
pi_75021430
Wuppie! Gefeliciteerd met Emma!! Wat een mooie naam, die stond bij mij op nr.1 voor een meisje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 26 november 2009 @ 15:19:09 #195
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75021780
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
Gedeelde 5de plaats met Bucko
gaat snel he nu
weet jij of je ze langer dan 42 weken laten rondlopen? Ik heb begrepen dat ik met 41 weken een controle krijg in het ziekenhuis en stel dat alles gewoon goed blijkt en dan zitten we op 26 dec en er is nog niets, zullen ze me dan nog voor de kerst inleiden of wachten ze dan tot erna? Mijn verloskundige zei dat ze sowieso niet graag bevallingen doen met kerst in het ziekenhuis dan.

van mij mag het nu al komen.
pi_75022458
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Bucko het volgende:

[..]

gaat snel he nu
weet jij of je ze langer dan 42 weken laten rondlopen? Ik heb begrepen dat ik met 41 weken een controle krijg in het ziekenhuis en stel dat alles gewoon goed blijkt en dan zitten we op 26 dec en er is nog niets, zullen ze me dan nog voor de kerst inleiden of wachten ze dan tot erna? Mijn verloskundige zei dat ze sowieso niet graag bevallingen doen met kerst in het ziekenhuis dan.

van mij mag het nu al komen.
Dat verschilt per ziekenhuis/gyn
Maar ik weet in ieder geval dat ik hoe dan ook in 2009 beval. Hoe dat met de kerst zit weet ik niet.
Die mensen willen ook hun kerst thuis doorbrengen dus ik zou ook niet verbaasd zijn als je voor kerst dan wordt ingeleid. (of ik)

Ik vind het prima zo, van mij mag de baby nu komen maar ook over een week of 3.
Heb alleen ribpijn die niet te verdragen is en een dochter van 2 die het bloed onder mijn nagels vandaan weet te halen door bijvoorbeeld niet te gaan slapen tussen de middag.
pi_75023275
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
pi_75023331
Wupwup, gefeliciteerd met Emma!
pi_75023377
wupwup, gefeliciteerd met jullie meisje
pi_75023577
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Die heb ik nooit gehad volgens mij. Maar bedankt voor de tip. Ik heb veel hema en c&a
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')