Granny/Tranny/Fanny is niet mijn dingquote:Op donderdag 26 november 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en een MILF mag niet ouder zijn dan 40 voor jou? Maar dan is het leeftijdsverschil niet zo groot. Alhoewel het wel een MILF kan zijn. Dat dan weer wel...
Vind het veel meer Cougar als jongen 19 is en MILF 50 o.i.d.![]()
Kan ook voor de DILF/FILF of hoe dat nu heet zijn.![]()
dus een Daddy wel? ik dacht dat je niet die kant opging..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Granny/Tranny/Fanny is niet mijn ding
Mits goed verzorgd en een beetje gespierd!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus een Daddy wel? ik dacht dat je niet die kant opging..
he gat, gooi die maar terug de zee in, kwalquote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Dizer het volgende:
Ach ik verveel me. Speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
net zo erg/hard als afgelopen maandagavond ?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja het was tot nu toe een eenmalige bliksem en donder.
en toch ook met die mini Tilly van....hauzen ?????quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Gigi Dietrich!Dat was echt hilarisch.
ZWIJG GIJ ONVERLAAT!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, is Fok! de laatste dagen eigenlijk nog plat gegaan?
vanochtend nogquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Ga je erheen?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Muse komt weer naar Nederland volgend jaar!!!!
!!!
http://www.livenation.nl/event/9295/muse-tickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |