Hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 01:01 schreef Repeat het volgende:
Ik slaap elke nacht zoiets. Fit zijn is een keuze.
Waarom ga je dan al naar bed:?quote:Maar nu wil het ook nog zo zijn dat ik niet per direct in slaap kan vallen.
Omdat ik anders nog later in slaap valquote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Waarom ga je dan al naar bed:?
zoek es werk.quote:
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurquote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef kikoooooo het volgende:
8 tot 9 uur slaap heb ik echt zeker wel nodig.
Dat ze veel in bed liggen wil niet zeggen dat ze slapen hequote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurWe zijn toch geen stelletje surinamers?
Sinds ik geen student meer ben, en dagelijks om 5.30 opsta, heb ik mijn slaap echt nodig hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurWe zijn toch geen stelletje surinamers?
IK ik slaap rond de 4tot 5uur en 6 of 7alsk heelveel geluk hebquote:Op woensdag 25 november 2009 01:00 schreef Nicolas_Cage het volgende:
Stel ik val nu meteen in slaap heb ik 5 en een half uur slaap.
Dat is al te weinig op zich
Maar nu wil het ook nog zo zijn dat ik niet per direct in slaap kan vallen. Dus waarschijnlijk maar iets van 4 uur slaap, en morgen gedoe met presentaties
Klacht: verneukt slaapritme
Wie heeft hier nog meer last van?
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat je redelijk uniek bent met dit probleem op FOK!.
Ik moet dan altijd zo ontzettend vaak knipperen en lijk semi-stonedquote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef skattebaut het volgende:
Ik kan er wel tegen, dat weinig slapen, maar wordt wel bevattelijker voor griep en verkoudheid.
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728quote:Op woensdag 25 november 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kernslaap is 4 uur.
Voldoende dus
14quote:
Slechte grap. -1quote:Op woensdag 25 november 2009 01:34 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sesamstraat allang was afgelopen?
Was ik maar een eenvoudige arbeider.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Slapen is sowieso voor het werkvolk.
Tegenstrijdigheden in een zin zijn een bitchquote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef skattebaut het volgende:
Ik kan er wel tegen, dat weinig slapen, maar wordt wel bevattelijker voor griep en verkoudheid.
Ja heel herkenbaarquote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef ASroma het volgende:
vage is dat je sochtends best ok bent, in de loop van de middag indut en savonds weer fit bent.
Dus win-win, want je hebt per dag 1 uur meer dan die mensen en daar bovenop leef je ook nog eens langerquote:Op woensdag 25 november 2009 08:04 schreef MakeBelieveReality het volgende:
Het schijnt toch zo te zijn dat mensen die korter slapen (zo'n 7 uur) langer leven dan mensen die langer slapen....
Dus...doe er je voordeel mee TS!
Mits je overdag genoeg ontspant is 4 uur inderdaad genoeg. Maar de meesten hebben overdag een druk bestaan waardoor ze wel meer dan 4 uur nodig hebben om te herstellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kernslaap is 4 uur.
Voldoende dus
Ik heb dat ook altijd inderdaad. En dan 's avonds weer te laat naar bed gaan waardoor je in het ritme blijft zitten.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef ASroma het volgende:
vage is dat je sochtends best ok bent, in de loop van de middag indut en savonds weer fit bent.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd inderdaad. En dan 's avonds weer te laat naar bed gaan waardoor je in het ritme blijft zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Hoe kan jij zondag weer een briljant topic maken over alle vervelende jongens tijdens uitgaan als je nu te weinig slaap op doet om fatsoenlijk uit te kunnen gaan vanavondquote:Op zaterdag 28 november 2009 06:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb geen slaap. Hoe vind je die?
Dat topic komt er dan ook niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 06:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe kan jij zondag weer een briljant topic maken over alle vervelende jongens tijdens uitgaan als je nu te weinig slaap op doet om fatsoenlijk uit te kunnen gaan vanavond
Laf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 06:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat topic komt er dan ook niet.
Nee, ik sta zo gewoon op denk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 06:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Laf.Gewoon nu gaan slapen, wekker zetten om 3 uur in de middag en alsnog uitgaan
Nou sterkte dan maar. Ik ga weer terug mijn bed in. ( Ja ik heb ook geen idee waarom als ik even wakker wordt mijn pc aan zet om vervolgens op fok te gaan postenquote:Op zaterdag 28 november 2009 06:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik sta zo gewoon op denk.
Ik open snel genoeg weer wat. Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 06:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou sterkte dan maar. Ik ga weer terug mijn bed in. ( Ja ik heb ook geen idee waarom als ik even wakker wordt mijn pc aan zet om vervolgens op fok te gaan posten_! ) However ik zal je pareltje van een topic missen hoor.
Truste.
Kan je lekker veel Fok!en.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:01 schreef Multivitamine het volgende:
Lekker juist man, veel tijd over
Dat heb ik ook maar lekket 12uur slape je bent futloos maar het voelt wel lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 01:56 schreef Rikketik het volgende:
Als ik vijf à zes uur slaap 's nachts, dan voel ik me de volgende dag prima. Vier uur is net iets te kort en als ik langer dan zes uur slaap dan voel ik me eerder futloos dan uitgeslapen.
En als ik dan toch te weinig slaap krijg doordeweeks, dan haal ik dat vrolijk in tijdens het weekend. Twintig uur slaap in twee dagen tijd en mijn lichaam weigert spontaan om de vijf dagen erna nog enigszins op tijd naar bed te gaan.
Dat heb ik alsk nachtje niet geslapen heb dan krijg ik hele erge tranende jeukende ogenquote:Op maandag 30 november 2009 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn probleem is dat mijn lichaam dan meestal wel fit is
Behalve mijn ogen, vooral bij fel licht.... da's echt afzien
Heb je groot gelijk inquote:Op maandag 30 november 2009 02:12 schreef AliKebap het volgende:
Pff moet er ook weer om 6 uur uit, denk dat ik morgen maar niet heen ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |