Hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 01:01 schreef Repeat het volgende:
Ik slaap elke nacht zoiets. Fit zijn is een keuze.
Waarom ga je dan al naar bed:?quote:Maar nu wil het ook nog zo zijn dat ik niet per direct in slaap kan vallen.
Omdat ik anders nog later in slaap valquote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Waarom ga je dan al naar bed:?
zoek es werk.quote:
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurquote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef kikoooooo het volgende:
8 tot 9 uur slaap heb ik echt zeker wel nodig.
Dat ze veel in bed liggen wil niet zeggen dat ze slapen hequote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurWe zijn toch geen stelletje surinamers?
Sinds ik geen student meer ben, en dagelijks om 5.30 opsta, heb ik mijn slaap echt nodig hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Doe normaal man, 6 uur is zat op onze leeftijd. 8 tot 9 uurWe zijn toch geen stelletje surinamers?
IK ik slaap rond de 4tot 5uur en 6 of 7alsk heelveel geluk hebquote:Op woensdag 25 november 2009 01:00 schreef Nicolas_Cage het volgende:
Stel ik val nu meteen in slaap heb ik 5 en een half uur slaap.
Dat is al te weinig op zich
Maar nu wil het ook nog zo zijn dat ik niet per direct in slaap kan vallen. Dus waarschijnlijk maar iets van 4 uur slaap, en morgen gedoe met presentaties
Klacht: verneukt slaapritme
Wie heeft hier nog meer last van?
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat je redelijk uniek bent met dit probleem op FOK!.
Ik moet dan altijd zo ontzettend vaak knipperen en lijk semi-stonedquote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef skattebaut het volgende:
Ik kan er wel tegen, dat weinig slapen, maar wordt wel bevattelijker voor griep en verkoudheid.
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728quote:Op woensdag 25 november 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kernslaap is 4 uur.
Voldoende dus
14quote:
Slechte grap. -1quote:Op woensdag 25 november 2009 01:34 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sesamstraat allang was afgelopen?
Was ik maar een eenvoudige arbeider.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Slapen is sowieso voor het werkvolk.
Tegenstrijdigheden in een zin zijn een bitchquote:Op woensdag 25 november 2009 01:39 schreef skattebaut het volgende:
Ik kan er wel tegen, dat weinig slapen, maar wordt wel bevattelijker voor griep en verkoudheid.
Ja heel herkenbaarquote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef ASroma het volgende:
vage is dat je sochtends best ok bent, in de loop van de middag indut en savonds weer fit bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |