Ik heb de afgelopen 2 maanden zelfs 2 keer een beroep moeten doen op paypal kopers bescherming. De eerste keer had ik 1 CD besteld op een Italiaanse site van de Duise metad lfusion band Counter world experience, echter in de paypal e mail bevestiging werd een andere titel en andere band vermeld. Uiteraard heb ik zowel de verkoper alsook paypal op de hoogte gesteld van de verkeerde e mail bevestiging. Nog geen uur later krijg iik mijn 18 euro terug betaalden heeft de verkoper de settings aangepast. Even later opnieuw besteld en kreeg iki wel de jiuste e mail terug en nog geen week later de CD.
het tweede geval was een CD van Jeff Richman op ebay die ik via een (zakelijk) verkoper iot Hong Kong had besteld, verkoper heeft 100 % positieve feedback) CD had iki op 6 november betaald en had de verkoper ook op die datum verstuurd, echter bijna 1 maand later heb ik de CD nooit ontvangen. Iki de verkoper gemaild met de vraag ''where my CD is'' Hij gaf aan dat het vreemd is dat ik de CD maar krijg omdat ik de CD nog steeds niet heb ontvangen heeft hij mij het geld via paypal terugbetaald en dan heb iki nog niet eens gedreigt met een negatieve feedback oid.
Intussen had ik dezelfde CD maar via een andere site gevonden en gekocht en die had ik binnen 3 dagen in huis.
Dus het kan wel

LET OP: beide partijen zijn verplicht aan een paypal geschil mee te werken.