Wat laat hij zich toch weer ontzettend kennen.
Wat een hypocriet zeg
Als Iwan zich meer met de groep inlaat is dat een reden om hem wegens onecht gedrag weg te stemmen en als Seki nattigheid voelt is dat een andere kant van zichzelf laten zien. En het leukste is hij gaat dit uitgebreid bespreken voor de camera. Wat is ie toch ontiegelijk dom. Wel een duidelijk signaal van SBS dat ze dit allemaal uitzenden.
Gelukkig zijn de kijkcijfers heilig en Sekies getier en gescheld vermindert ech niee dus hij komt straks wel in de gevaren zone
Eerst Seki en dan Willeke
Om niks moemt ie dat. De hele bus in rep en roer. Heeft menig passagier zitten te kwetsen en een hele hoge mate van geduld en inlevingsvermogen van hun opgeëist.
Niks noemt ie dat. Die gast moet zich doodschamen.
En de vader van Büllent..... zou die niet met kusje op linkerwang een enorme vuistslag bedoeld hebben.
Dat wil ik helemaal niet! Ik wil dagelijks kunnen genieten van de good old Seki, verbaal terrorist.
Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie
Ik lees hier nog niet zo lang mee, maar ik heb het idee dat jij wel snel dingen afkeurt, is het misschien leuk voor jou EN anderen als jij die dingen die je zielig vindt gewoon overslaat???
LAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!
quote:
op 03-11-2000 om 08:28 PM schreef otaku-san het volgende:
Gezien Sekies reacties tot nu toe Moor is dat een heel magere en zielige reactie van jouw kant.Wat denk je , kun je nog met een toelichting komen of blijft het bij een Seki imitatie
Beste Otaku-san, ik weet niet hoe lang je hier al op het BusForum meeleest, maar ik dacht dat ik genoeg reacties en toelichting over Seki geschreven had, net als over andere bus-passagiers.
Vooral van jou heb ik de aanspreek-toon altijd gewaardeerd op het BB-Forum, en kan dus weinig met je bovenstaande reactie die uitmunt in oppervlakkigheid en kort-door-de-bocht oordelen.
Wanneer je je baseert op hetgeen ik hier de afgelopen weken heb geschreven, kan ik ook een normale discussie met je voeren,
niet op grond van het bovenstaande.
Jammer, maar helaas.
Ik zal het je nog sterker vertellen...
Vorige week, tijdens een seance vertelde een van de gecontacteerde geesten, dat zij ongeveer 1.5 dag na haar overlijden (overdosis lulverhalen) van achteren gedouwd was door Seki.
Seki is dus ofwel praktizerend necrofiel, ofwel gerontofiel (waarbij Seki zelf wel uitmaakt waar 'heel oud' eindigt en 'dood' begint)..
Ik krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.
Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in.
Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.
Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.
Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden
quote:
op 03-11-2000 om 09:45 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
MoorIk krijg het idee dat je gewoon "voet bij stuk" blijft houden omdat je het weigert je ongelijk (of gedeeltelijk ongelijk) toe te geven.
Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat jij , in het "normale" leven, hem in je kennissenkring zou willen hebben.
Beste JJ,
dank voor je reaktie. Het gaat mij niet zozeer om gelijk/ongelijk. Natuurlijk heb jij gelijk, wat betreft dat "in je kennissenkring willen hebben": het zou ook niet voorkomen, omdat iemand als Seki niet in mijn 'kringen' verschijnt. (Hoe uiteenlopend die op zichzelf ook zijn). Wat ik probeer bij het posten, is juist om me te verplaatsen in de schoenen van een mede-buspassagier van Seki. Dat is niet 'het normale leven'. En dan verbaast me steeds, dat zo weinigen van hen echt met de andere kanten van Seki contact proberen te maken. Net zo min als hier op het Forum. Zelfs over een telefoontje met z'n zoon wordt dan nog dóórgeroddeld. Mijn mening bijstellen over buspassagiers doe ik bijna dagelijks: bv. Iwan (bijna de "Maurice" van de Bus) blijft zó op de achtergrond, dat ik terughoudend blijf in enig oordeel. Op z'n hoogst meen ik hem 'verlegen' te vinden.
OK, als ik dus in de Bus zou zitten, zou ik wsch. het eerste uur al een aanvaring met Seki hebben ('vuur' tegen 'vuur'), daarna een stevig gesprek en daarna goede verstandhouding. Dit mag arrogant klinken, toch is het mijn overtuiging.
quote:
Ik ben het niet altijd met jou eens, maar ik schat jou toch als een intelligent persoon in. Dit was voor mij juist de reden om te gaan twijfelen aan jouw uitspraken.
Ik zelf moet bekennen dat ik me hebt vergist in Job. Ik had zelfs een sarcastisch topic (Job’s woordenboek) gemaakt. Het zal m’n vriend niet worden, maar ik vind het geen “engerd” meer.
Ik hoop dat ik het in weinig woorden goed aan je heb kunnen uitleggen. Mocht je willen antwoorden, graag ook in weinig woorden
Met je eens: ik houd ook rekening met het 'anders gaan denken over' : Willeke, Esmeralda, Tessa, Jop, Aziz, Antonette, Iwan, Büllent, ondanks dat zij op 't eerste gezicht meteen aanleiding geven tot een uitgesproken mening.
Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?
quote:
op 03-11-2000 om 08:37 PM schreef dalecooper het volgende:
LET OP ik ken degene die dit heeft gezegd niet maar kwam het ergens tegen in een ander forum... vond wel vreemd dat er een naam van een hotel wordt genoemd.... doe ermee wat je wiltLAATSTE NIEUWS: SEKI IS HOMOFIEL!!! Mar 11th 2000 04:33:14 AM
Ik ben een homoseksuele jongen van 17 uit R'dam en heb verschillende keren seksueel contact gehad met Seki. Seki is een homo maar wil hier niet voor uitkomen. Voor de mensen die mij niet geloven: informeer bij hotel het Zeemanshuis bij de Zwaan!!!
Ja... en Karin heeft Maurice Gepijpt !!!!!!!!!!!!
quote:
op 03-11-2000 om 10:46 PM schreef Moor het volgende:
Wat ik - met name vandaag - steeds maar niet zie veranderen in dit Forum, is een erg ongenuanceerde, uitsluitend negatieve beschrijving van de persoon Seki. En die kan ik gewoon niet onderschrijven.
Hopelijk maak ik mij duidelijk ?
quote:
op 03-12-2000 om 12:57 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
<snip>
Het zou werkelijk "te gek" zijn als hij, qua karakter, door dit programma een ander mens is geworden. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor z'n omgeving!
Ik hou je, wat dat aangaat, op de hoogte als hij hier weer terug is.
Van alle buspassagiers zie ik hem inderdaad nog het meest neigen tot verandering - i.i.g. gebruik maken van zijn ervaringen met hoe mensen op hem reageren.
Bedankt voor je antwoord, JJ, de tijd zal het inderdaad leren.
Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:
hé zitten die ook in de bus dan??
quote:
Hoog tijd dat SEKI weer eens een verbale terroristische aanslag pleegt!!!
ooit bij nagedacht dat als er mischien zoveel negative gedachten zijn dat dan juist dat mischien zo naar voren komt en dat mischien zelfs die mening afwijkt van een ander ?
quote:
op 03-11-2000 om 11:29 PM schreef buzzer het volgende:
HAHAHAHA Cool....
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-12-2000 om 06:18 PM schreef just me het volgende:
hé zitten die ook in de bus dan??
Ook buiten de Bus wordt er heel wat afgepijpt!
quote:
op 03-16-2000 om 10:39 PM schreef Is2Funky het volgende:
naar aanleiding van het tumult rondom DE BUS in Den Haag heb ik gisteravond eens gekeken. de persoon Seki, waar jullie vooral veel aandacht voor hebben, lijkt me een 'gebruiker'die continu tegen een cold turkey aan zit. Weet iemand of dit zo is?
verder kan het programma me weinig boeien overigens, maar ik ben gewoon benieuwd of mijn veronderstelling juist zou kunne zijn. (irritatie, paranoia, geldingsdrang en de straathouding)
Dennis
quote:
naar aanleiding van het tumult rondom DE BUS in Den Haag heb ik gisteravond eens gekeken. de persoon Seki, waar jullie vooral veel aandacht voor hebben, lijkt me een 'gebruiker'die continu tegen een cold turkey aan zit. Weet iemand of dit zo is?
verder kan het programma me weinig boeien overigens, maar ik ben gewoon benieuwd of mijn veronderstelling juist zou kunne zijn. (irritatie, paranoia, geldingsdrang en de straathouding)
Dennis
quote:
Weet iemand of dit zo is?
Dennis
Als je je verveelt en dan toch even gaat kijken dan gebeurt het vaak dat iets je opvalt , waardoor je dan de volgende keer als je weer kijkt denkt van hee... dat was de vorige keer anders
. Plotseling boeit het je en opeens.... ben je verslaafd.
Maar inderdaad het begint er mee dat je benieuwd bent, of een gedachte die zich bij jou vormt waar zou kunnen zijn. Daar ga je dan naar informeren. Misschien komt het nog eens zover dat je er achter komt dat jou veronderstelling waar blijkt te zijn.
Dan ga je thuis lopen te ijsberen en begin je langzamerhand in je zelf te jubelen en opeens schreeuw je tegen je huisgenoten...
IK HEB GELIJK... IK HEB GELIJK... IK BEN NIET GEK!! IK HEB TOCH GELIJK. NEDERLAND BEDANKT! IEDEREEN IS LIEF!
Of niet dan wijffie?? Vind je mij misschien dan toch paranoia...
Begrijp je wel??
Door Venator op vrijdag 24 maart 2000 - 07:01
Een kleine blik om de muur
[21/3/2000]
Het boek mag Sek zelf schrijven maar ik (zus Pascha) zal in het kort Sek zijn leven weer te geven.
Onze vader is in 1966 naar Nederland gehaald om te werken in de scheepsbouw als lasser.Daar er een schreeuwend tekort was aan lassers in Nederland zou hij voor een jaar hier heen komen.
Dat jaar werd 2 jaar en velengd naar een derde jaar. In het derde jaar kon hij kiezen tussen terug naar zijn vaderland of een verblijfsvergunning, want het tekort aan lassers was er nog steeds. Hij koos voor het laatste en in 1970 heeft vader ons over laten komen.Onze vader was een zware gokker en als hij verloor dan moest het gezin er onder lijden. Doordat we als Joegoslaven werden aangekeken en niet als Nederlanders ging je er ook naar handelen (het muurtje opbouwen).Door de weeks gingen wij naar de Nederlandse school maar zaterdags moesten we naar de Joegoslavische school en alle vrijheid die we op de Nederlandse school hadden die werden zaterdags weer de grond in geboord. Dit was een communistische instelling en de klappen die je thuis niet kreeg, die ontving je dan wel op school. Thuis kon je hier niet over praten want dit was de belangrijkste opleiding.In de jaren 80 gingen onze ouders scheiden en dat was eigenlijk de periode dat Sek meer op straat dan thuis was.
Dit omdat er eigenlijk geen echt thuis meer was, onze moeder probeerde voor haar doen er zo veel mogelijk aan te doen, maar werken en 2 kinderen in de puberteit opvoeden was een zware taak.
Een gescheide vrouw was een schande in Joegoslavische gemeenschap en helaas waren wij in die tijd ook geen lieverdjes dus onze moeder paste de harde hand toe. Want alles wat we deden dat werd in de gaten gehouden door de Joegoslavische gemeenschap waardoor onze moeder zich niet geaccepteerd voelde. Onze moeder kon Sek niet meer in de hand houden en toen besloot ze Sek in een internaat te plaatsen en daar is hij vele malen weggelopen waardoor Sek in pleeggezinnen kwam. Dit werkte ook niet en kwam iedere keer weer terug naar huis met een schuldgevoel, hij verweet zijn moeder dat zij de schuldige was van de scheiding terwijl onze vader een andere had. Sek kon niet wachten tot hij 18 jaar was om in het Joegoslavische leger te gaan.
We zijn geen praters dat heeft men ons nooit geleerd en daarom ook niet zo aanhankelijk want we moesten afstandelijk zijn. In de loop van de jaren waren voor Sek ook niet gemakkelijk, Sek is nog steeds de kleine jongen die mensen niet in zijn leven toelaat, hij wil niet gekwetst worden.
De relaties van Sek liepen ook allemaal spaak waardoor hij voor zichzelf alleen maar harder werd, maar de steun wordt altijd in de familie gevonden.
De band tussen ons drieen is daardoor alleen maar sterker, want wij begrijpen elkaar met weinig woorden.
Pascha
Bron: Seki's fansite
MirrorMan, hier heb je de jeugd van je profeet
En aan alle ongenuanceerde scheld-fanaten hier: als jullie nog een vezeltje hart in je donder hebben: LEES DIT DAN !
EN SCHAAM JE
Om ff een andere profeet aan te halen:
wie werpt de eerste steen hier ? En wie de volgende ? En de volgende ? En de volgende ?
Het gaat helemaal niet om Seki alleen, het gaat GVD om een medemens van je, stelletje farizeeërs....
(ben ik bijbels genoeg gebleven, Mirrorman )
Iedereen! in die bus is mens met een verleden, gevoelens, verdriet, dromen enz. enz. Alleen omdat 1 toevallig opener is over z'n niet al te rooskleurige verleden, betekent niet dat 'ie de anderen maar als verbale boksbal hoeft te gebruiken.
Zelfs als de rest de "ideale" jeugd zou hebben gehad, wat zeker niet waarschijnlijk is.Mensen die heel veel geleden hebben, bv. onder adoptie, geestelijk en seksueel misbruik enz. enz. zijn vaak onherkenbaar en doen juist hun best zo gewoon mogelijk over te komen.Maar zelfs ALS de rest van de bussers een ideaal verleden ZOUDEN hebben gehad (onwaarschijnlijk), zijn zij daarom minder waard ofzo, mogen we op hen wel kritiek hebben?. Moeten zij daarom maar gepest worden door Seki, want die heeft het tenslotte moeilijk gehad????Zouden de bussers dit dan maar moeten accepteren dan en zouden wij dit dan normaal moeten vinden?
Ik vind van niet en bovendien (niet dat dat voor mij verschil zou maken) weten wij dus nauwelijks wat de andere bussers meegemaakt hebben, want zij hebben geen zin dat op tafel te donderen (en tot nu toe hebben ze geen "reden" hoeven geven voor vervelend, abnormaal gedrag, aangezien ze zich normaal gedragen). Tot nu toe heb ik niet het idee dat de anderen een ideale jeugd hebben gehad, hoorde bv. Willeke na haar eerste aanvaring met Seki iets zeggen "dat komt door wat ik in het verleden heb meegemmaakt, maar daar wil ik in de bus niet over praten, dat vertel ik jullie later".(wie weet is zij wel jaren door een aggresieve man geslagen en onder de duim gehouden (wie weet), maar de mogenlijke verledens van de andere bussers zijn kennelijk niet interessant)
Maar goed, waar het omgaat is dat in een heleboel mensen ken (ook natuurlijk door m'n studie en stage)die zwaar beledigd zouden zijn door wat o.a. Moor impliceerd. Want er zijn zoveel mensen die werkelijk afgrijselijke zaken hebben meegemaakt en volkomen sociaal en aardig en "normaal" zijn. Zij zijn het zat dat door mensen als Seki waarvoor de "jeugd(en later)" als "excuus" wordt gebruikt, mensen die hetzelfde of erger hebben meegemaakt metteen als potentieel "anders, gemeen, gevaarlijk enz." worden aangemerkt.
Terwijl de meeste van die mensen met minder rooskleurige jeugd juist zo normaal mogelijk willen leven en hun best doen (in tegenstelling door Seki)aardige, sociale, lieve mensen te zijn. Zij zien "de Seki's" onder ons dan ook als uitzonderingen die er uiteindelijk ZELF voor gekozen hebben zo te zijn (want iedereen heeft een keus, ook al moet je er soms hard vor werken). En bovendien met hun "excuus-cultuurtje" iedereen met een rot-jeugd onterecht in een kwaad daglicht stellen, want de meesten zijn niet zoals Seki!!
quote:
op 03-24-2000 om 01:29 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Guttegut, en de mensen wiens leven seki op dit moment zuur maakt.
<snip>
Maar goed, waar het omgaat is dat in een heleboel mensen ken (ook natuurlijk door m'n studie en stage)die zwaar beledigd zouden zijn door wat o.a. Moor impliceerd.
<snip>
Dit is nou typisch een voorbeeld waar dom_niet_meer_leuk_is !
Je had je al die tekst en uitleg kunnen besparen, als je even goed had gelezen:
ik schreef nl.:
"Het gaat helemaal niet om Seki alleen,..."
Moeilijk hè, om na te denken vóór je schrijft ? En iemands woorden uit hun verband rukt voor weer een nieuwe tirade tegen Seki..... pathetic...!
Maar ga vooral door, houden we tenminste de firma JdeMol in stand.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 Maart 2000).]
quote:
op 03-24-2000 om 11:25 AM schreef Moor het volgende:
Bedankt Emmy, en maar weer 'ns bovenaan deze topic.MirrorMan, hier heb je de jeugd van je profeet
En aan alle ongenuanceerde scheld-fanaten hier: als jullie nog een vezeltje hart in je donder hebben: LEES DIT DAN !
EN SCHAAM JE
Om ff een andere profeet aan te halen:
wie werpt de eerste steen hier ? En wie de volgende ? En de volgende ? En de volgende ?Het gaat helemaal niet om Seki alleen, het gaat GVD om een medemens van je, stelletje farizeeërs....
(ben ik bijbels genoeg gebleven, Mirrorman
)
Zeer hoog van de toren, Moor.
Net als d=l ken ik persoonlijk lieden die nog veel en veel dieper in hun jeugd in de shit hebben gezeten en die toch nu een normaal leven leidden, goede communicatieve vaardigheden hebben en nu met afstand en nuance terug kunnen kijken op hun jeugd.
Niet iedereen die in zijn kindertijd in een ronde box heeft gezeten ontaard!!!!
quote:
op 03-24-2000 om 01:41 PM schreef Moor het volgende:
Dit is nou typisch een voorbeeld waar dom_niet_meer_leuk_is !Je had je al die tekst en uitleg kunnen besparen, als je even goed had gelezen:
ik schreef nl.:
"Het gaat helemaal niet om Seki alleen,..."
Nou Moor, deze zin "het gaat niet meer om Seki alleen, het is GVD een medenmens van je, kun je ook opvatten als: Seki is meer dan de televisiepersoon Seki,deze Seki is ook een mens.
Maar heb trouwens nooit gezegd dat JIJ de andere Bussers als onmenselijk beschouwd of wel?????
Heb alleen gezegd dat jij impliceerd dat "een verleden" en daarmee "menszijn" kennelijk kritiek "onmogelijk" zou maken.
Een duidelijk geval van waar JIJ beter zou moeten lezen.
-woorden uit verband rukken....
-TIRADE op seki........
hahahahahA OVERDRIJVEN is ook een vak zeg!
poepoeh, wat een beschuldigingen! wat een tirade op mijn persoontje,snif..snif.., volgens mij vergeet je dat ik snif.. GVD MENS ben!!hihihihi
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 24 Maart 2000).]
* billy the kid walgt ervan.
quote:
op 03-24-2000 om 02:05 PM schreef dom_is_leuk het volgende:Heb alleen gezegd dat jij impliceerd dat "een verleden" en daarmee "menszijn" kennelijk kritiek onmogelijk zou maken.
Een duidelijk geval van waar jij beter zou moeten lezen.
Het woord "kritiek", dom_is_leuk, reserveer ik voor iets héél anders dan de 'emotionele diarrhee' over Seki en anderen op dit BusForum - en dààrover had ik het.... nou duidelijk ?
het anoniem schelden op medemensen, dus, in ALLE gevallen
quote:
op 03-24-2000 om 01:50 PM schreef Coos het volgende:Niet iedereen die in zijn kindertijd in een ronde box heeft gezeten ontaard!!!!
Dat zeg ik toch ook niet, Coos ?
Maar waar halen wij de schijnheil vandaan om de 'wél ontaardden' nóg verder de grond in te trappen, al is het dan virtueel en lekker anoniem, dus zonder consequenties voor onszelf ?
Heel aandoenlijk verhaal hoor van die zus... maar het gedrag van Seki is ronduit asociaal te noemen, hij gedraagt zich als een autist en schyzofreen en heeft duidelijk professionele hulp nodig...
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 24 Maart 2000).]
quote:
op 03-24-2000 om 01:50 PM schreef Coos het volgende:
Zeer hoog van de toren, Moor.
Net als d=l ken ik persoonlijk lieden die nog veel en veel dieper in hun jeugd in de shit hebben gezeten en die toch nu een normaal leven leidden, goede communicatieve vaardigheden hebben en nu met afstand en nuance terug kunnen kijken op hun jeugd.
Als SBS ook van deze achtergronden op de hoogte was dan is het duidelijk dat SBS over lijken gaat en puur aan geld denkt !
[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 24 Maart 2000).]
Zo dat was ff HEERLIJK lezen, dank aan Dom-is-Leuk en Moor.
En Moor, ik schaam me helemaal niet
quote:
op 03-24-2000 om 02:41 PM schreef Moor het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet, Coos ?
Maar waar halen wij de schijnheil vandaan om de 'wél ontaardden' nóg verder de grond in te trappen, al is het dan virtueel en lekker anoniem, dus zonder consequenties voor onszelf ?
Moor als de kwaliteit van jou eigen leven dagelijks wordt vergald door, ja sorry ik weet het nu even niet anders te zeggen, dit 'soort' mensen, dan ga ik niet mijn door ervaringen opgebouwde mening hierover verzachten of 'wollig' opschrijven. Oké ben met je eens dat het hier anoniem is. Moor ik zou ditzelfde zeggen met mijn kop op tv en aan evt. consequenties heb ik schijt!!Ik ben net zo eerlijk als SEKI. en als het moet nog eerlijker.
We leggen wel heel democratisch in iedere woonwijk, na het piepen van het 'blokhoofd', verkeersdrempels aan. Mag ik dan in onderhavige kwestie één héél klein drempeltje voor mezelf aan leggen bij gebrek aan andere initiatieven.
Okidokie Zo klaar als een klontje
Laten we gezellig met heel fok een cursus tot tien tellen doen
Wel keur ik de scheldpartijen op hem - net zoals die op andere bussers - af, als die ongenuanceerd zijn.
Maar o oh wat is dat moeilijk hier, want dan voelt deze zich zijn/haar favoriete projectie-speeltje afgepakt, en gene heeft plotseling niks meer om de morele verontwaardiging op te baseren,
en voor de rest ben ik dan een overdrijver, "want het is toch maar een forum-spelletje?"
Nou - en ? zal je zeggen...
OK, dan: 1 positief woord over Seki: hij heeft nog tegenover géén van de vrouwen in de Bus zó 'met z'n tengels aan hen gezeten onder het mom van knuffelen' als de andere mannen.
En dat vind IK een positief punt, want Seki is ook een man.
Zo - val me daar nou maar op aan, dan wordt het misschien iets eenvoudiger....
quote:
op 03-24-2000 om 11:04 PM schreef Moor het volgende:
OK, dan: 1 positief woord over Seki: hij heeft nog tegenover géén van de vrouwen in de Bus zó 'met z'n tengels aan hen gezeten onder het mom van knuffelen' als de andere mannen.
Voor zo ver we konden zien was dat waar, maar mentale schade toebrengen is ook verminking/geweld/beschadiging/terreur.
De man is zo bezig met zichzelf dat niemand er toe doet. Ik mag um niet..... Behalve dan als profeet.
quote:
op 03-24-2000 om 11:14 PM schreef Ericsson het volgende:
Voor zo ver we konden zien was dat waar, maar mentale schade toebrengen is ook verminking/geweld/beschadiging/terreur.
Een vraag: what is there to damage ?
quote:
op 03-24-2000 om 11:04 PM schreef Moor het volgende:OK, dan: 1 positief woord over Seki: hij heeft nog tegenover géén van de vrouwen in de Bus zó 'met z'n tengels aan hen gezeten onder het mom van knuffelen' als de andere mannen.
Volgens mij heb je hier een punt aangehaald waar wij met zijn allen voorlopig niet uit zullen komen.
Sex, knuffelen en kroelen maakt dat je VERTROUWELIJK met elkaar omgaat. Dat wil hij niet. Dan zal blijken dat hij een Potemkinmuur om zich heen heeft met veel zwarte gaten.
Dit is voor hem gewoon 'n klussie. vier maanden?? eitje!!!! Trouwens, als je in de haven containers leegt kenje ook niet gaan legge douwe!! O ja toch wel, die douanedame.
Ergens, ik weet niet meer waar, las ik een bericht van een 17 jarige jongen uit Rotterdam die zegt meerdere malen seks met Seki te hebben gehad.
quote:
op 03-24-2000 om 11:29 PM schreef Coos het volgende:Ergens, ik weet niet meer waar, las ik een bericht van een 17 jarige jongen uit Rotterdam die zegt meerdere malen seks met Seki te hebben gehad.
Tja, da's waar ook, en Karin had Maurice gepijpt... krijgen we nu weer déjà vu's hier ?
Maar inhoudelijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |