Het was toen je ex?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef piepkuiken21 het volgende:
klinkt vaag is ook vaag.
Ik heb in 2007 samen met mijn toemalige EX een huurovereenkomst getekend, we hebben beiden de helft van de borg betaald.
Hoezo niet, hij heeft de borg toch nog niet teruggekregen, dus daar kan je weinig mee. Gewoon wachten, als hij daar weg gaat krijg jij je geld terug. Heb je afgesproken toen je wegging dat je het geld gelijk zou krijgen?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
voor 500 euro ga ik hem door het stof halen ik verdien op dit moment minder dan1000 in de maand hij verdiend bijna het dubbele.
hij zegt dat de afspraak nog wel geldt en hij het teruggeeft als hij daar weg gaat. Maar het kan toch niet dat geld niet mij toekomt?
Je hebt het destijds samen betaald bij de woningbouw, je krijgt het ook pas terug als beide partijen vertrokken zijn. Je ex woont er nog en dus is er geen geld.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
voor 500 euro ga ik hem door het stof halen ik verdien op dit moment minder dan1000 in de maand hij verdiend bijna het dubbele.
hij zegt dat de afspraak nog wel geldt en hij het teruggeeft als hij daar weg gaat. Maar het kan toch niet dat geld niet mij toekomt?
Dat is aan jou om te bewakenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
ok, dan hoop ik maar dat ik het krijg over 15 jaar....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |