quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Moord.
want dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Bi zwager ? In wat voor familie zit jij?~
Je wilt zijn auto wassen ofzo? Denk niet at hij onder de indruk zal zijn, ik blijf bij mijn eerder genoemde oplossingquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef MB23 het volgende:
Nja ik heb een relatie met zijn zus. Hoe hij het momenteel doet heb ik (gelukkig) geen idee van. Ik zie hem af en toe wel in z'n vieze auto rijden. Misschien dat ik daar iets mee kan doen, als een soort voorzorgsmaatregel?
Misschien kan TS wel op de achterruit "Honk if you're horny" schrijvenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Je wilt zijn auto wassen ofzo? Denk niet at hij onder de indruk zal zijn, ik blijf bij mijn eerder genoemde oplossing
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef MB23 het volgende:
Nja ik heb een relatie met zijn zus. Hoe hij het momenteel doet heb ik (gelukkig) geen idee van. Ik zie hem af en toe wel in z'n vieze auto rijden. Misschien dat ik daar iets mee kan doen, als een soort voorzorgsmaatregel?
Waarschijnlijk is dat topic gestart door ze zwager, Ts herkende de handtas uit duizenden, en is er nu van overtuigd zo'n zelfde soort tas te krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Misschien kan TS wel op de achterruit "Honk if you're horny" schrijven
Want sinterklaas liet altijd lootjes trekken ipv gewoon voor iedereen cadeautjes te kopen? Hebben je cheap ass ouders je dat van jongs af aan wijsgemaakt om niet zo goedkoop mogelijk sinterklaas te vierenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef tralalala het volgende:
Volwassenen die nog in sinterklaas geloven.
Sorry ts: het is waar![]()
Ik snap deze redenering ook nooit. Als hij zijn geld wilt uitgeven aan een dom cadeau dan so be it. Ook nog is lullig tegenover jou. En hoe kan jij dan voor lul staan? Het is niet alsof jij er iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Waarom zou hij je een handtas geven, en waarom zou jij dan voor lul staan?
Wees een vent en zeik niet zo, sfeerverzieker. Maatschappij-ontvreemde mensenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:40 schreef MB23 het volgende:
Sinterklaas ja. Surprises enzo. Ik ben er toevallig achtergekomen dat mijn biseksuele zwager mij heeftNu maak ik me zorgen dat hij me misschien wel voor lul gaat zetten voor de hele familie. Dat hij een handtas cadeau geeft ofzo.
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
Als je een gigantische moedervlek op je voorhoofd hebt staan sta je ook voor lul en ook dan kun je er niks aan doen hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef LeDrol het volgende:
[..]
Ik snap deze redenering ook nooit. Als hij zijn geld wilt uitgeven aan een dom cadeau dan so be it. Ook nog is lullig tegenover jou. En hoe kan jij dan voor lul staan? Het is niet alsof jij er iets aan kan doen.
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:54 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat topic gestart door ze zwager, Ts herkende de handtas uit duizenden, en is er nu van overtuigd zo'n zelfde soort tas te krijgen.![]()
Veel succes alvast gewenst de eerste dag dat je met je nieuwe sjieke tas naar school of werk gaat
Terechte klachtquote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Het valt mij de laatste tijd op dat er een TS is met een gegronde klacht of een probleem, vervolgens denken er een stuk of 10 Fokkers erg hard na over een juiste oplossing. En vervolgens is de TS met zijn brandende probleem nergens meer te herkennen, persoonlijk vind ik deze gang van zaken niet door de beugel kunnen.
Ik zie betrokkenheid en de wil om tot een oplossing te komen en vervolgens is de TS verdwenen, ik krijg dan gewoon het gevoel dat er niet serieus naar me wordt geluisterd en dat ik voor niks me best doe om mee te denken. Dat wilde ik gewoon even kwijt
quote:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Het valt mij de laatste tijd op dat er een TS is met een gegronde klacht of een probleem, vervolgens denken er een stuk of 10 Fokkers erg hard na over een juiste oplossing. En vervolgens is de TS met zijn brandende probleem nergens meer te herkennen, persoonlijk vind ik deze gang van zaken niet door de beugel kunnen.
Ik zie betrokkenheid en de wil om tot een oplossing te komen en vervolgens is de TS verdwenen, ik krijg dan gewoon het gevoel dat er niet serieus naar me wordt geluisterd en dat ik voor niks me best doe om mee te denken. Dat wilde ik gewoon even kwijt
Topic in R&P openen en me er vervolgens niet meer laten zien zeker, nee dat soort strapatsen zijn niet aan mij besteed.quote:
Nee ik wilde je raad opvolgen een aangezien dat je handelswijze is dacht ik die ook over te moeten nemen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef MB23 het volgende:
O dus je geeft toe dat je zelf ook wegblijft nadat je een topic hebt geopend.
nee over het algemeen zie ik alleen vrouwen of noord-afrikanen ermee lopen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Lopen biseksuelen met handtassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |