quote:
Het hoogste cijfer telt, dus als ik lager heb dan blijft die 6,3 gewoon staanquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef BereNDD het volgende:
ik lach me dood als je morgen die herkansing doet en nog lager scoort..
heb je ¤30 betaald voor een lager cijfer..
quote:
300 euroquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat is die dertig euro nou waard in vergelijking met het voldane gevoel van een 8 scoren?
omdat 30 euro jack shit is.quote:
Omdat ik ten eerste toch al goed sta, ten tweede eerst nog maar die 8 moet halen en ten derde de volgende toets sowieso nog makkelijker is waardoor ik dan ook wel een 8 kan halenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat is die dertig euro nou waard in vergelijking met het voldane gevoel van een 8 scoren?
tadaa.. opgelost dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik ten eerste toch al goed sta, ten tweede eerst nog maar die 8 moet halen en ten derde de volgende toets sowieso nog makkelijker is waardoor ik dan ook wel een 8 kan halen.
Klopt. Ik vraag me trouwens af wat voor verschil het zal maken tussen een 6,3 en een 8 op m'n diplomaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
300 euro
een 5.5 is al voldoende toch?
Nee, dat kan alleen minimaal 24 uur van tevoren. Anders kan hij ook niemand anders meer op dat tijdstip plannen en loopt hij inkomsten mis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan je je rijles niet laten verplaatsen naar andere tijdstip
Als je niet vooruit betaalt bij je rijschool, heb je ook nog kans dat ze je wel willen matsen, heb ik vorig jaar rond deze tijd ook een paar keer gehad met mijn motorrijlessenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen minimaal 24 uur van tevoren. Anders kan hij ook niemand anders meer op dat tijdstip plannen en loopt hij inkomsten mis.
ik heb 72 uurquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen minimaal 24 uur van tevoren. Anders kan hij ook niemand anders meer op dat tijdstip plannen en loopt hij inkomsten mis.
Ik heb gewoon een vooruitbetaald pakket van een x aantal lessen. Ook kan ik het niet maken hierover te zeuren, aangezien hij laatst bij een les die een kwartier van tevoren werd afgezegd door mij maar een uur in plaats van anderhalf uur af te schrijven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je niet vooruit betaalt bij je rijschool, heb je ook nog kans dat ze je wel willen matsen, heb ik vorig jaar rond deze tijd ook een paar keer gehad met mijn motorrijlessen
Bel gewoon even, zelf ook een keer gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er net pas achter, dus kan hem morgen pas op zijn vroegst bellen. Aangezien ik dit al wel op tijd had kunnen weten vind ik niet dat ik hem ervoor op kan laten draaien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef Chinless het volgende:
Heb je het al wel nagevraagd? Lang niet iedereen leeft op geld en accepteren dat niet altijd alles in 24u afgemeld kan worden.
Als het krap wordt kan ik de rij-instructeur inderdaad wel vragen of hij mij op school kan afzetten/ophalen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef slashyou het volgende:
Zorg dat je tijdens de rijles naar school rijdt, doe de toets in 10 minuten en ga verder met je rijles.
Goede instelling gast, jij bent er zeker al.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:34 schreef NoBody122 het volgende:
Beter. Sowieso ben je een streber als je een herkansing gaat doen, terwijl je al een (enigszins ruime) voldoende hebt gehaald..
Normaal zou ik hem ook wel gemaakt hebben, alleen nu kwam die rijles er tussenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Goede instelling gast, jij bent er zeker al.![]()
Als je een 6.3 staat en je kan een 8 halen en je hebt die herkansing toch nergens voor nodig, waarom zou je het dan niet doen? Staat veel mooier en het is een kleine moeite.
Staat veel mooier?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Goede instelling gast, jij bent er zeker al.![]()
Als je een 6.3 staat en je kan een 8 halen en je hebt die herkansing toch nergens voor nodig, waarom zou je het dan niet doen? Staat veel mooier en het is een kleine moeite.
In het verkeer heb ik gewoon altijd voorrang.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef Meddo het volgende:
Als je geen keuzes kunt maken hoor je helemaal niet in het verkeer thuis
Dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Staat veel mooier?dat diploma ben je zo weer vergeten. Naarmate je eenmaal actief wordt in het bedrijfs leven zul je merken dat de cijfers op je diploma niks zeggen, dát je hem hebt is vele malen belangrijker.
Fuck het bedrijfsleven. Je haalt een diploma voor jezelf, niet voor je baas. Hoe kun je nou in vredesnaam gaan studeren, jezelf verrijken, en het kroonjuweel hierop vergetenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Staat veel mooier?dat diploma ben je zo weer vergeten. Naarmate je eenmaal actief wordt in het bedrijfs leven zul je merken dat de cijfers op je diploma niks zeggen, dát je hem hebt is vele malen belangrijker.
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Fuck het bedrijfsleven. Je haalt een diploma voor jezelf, niet voor je baas. Hoe kun je nou in vredesnaam gaan studeren, jezelf verrijken, en het kroonjuweel hierop vergeten? Please. Dat je liever 30 euro in de portemonnee houdt i.p.v. het maximale uit jezelf te halen is behoorlijk oppervlakkig en lachwekkend.
Maar 30 euro voor maximaal een tiende verschil op je diploma?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Fuck het bedrijfsleven. Je haalt een diploma voor jezelf, niet voor je baas. Hoe kun je nou in vredesnaam gaan studeren, jezelf verrijken, en het kroonjuweel hierop vergeten? Please. Dat je liever 30 euro in de portemonnee houdt i.p.v. het maximale uit jezelf te halen is behoorlijk oppervlakkig en lachwekkend.
Dankje, emo topic zijn mijn favoriet, of politiek/rechtquote:Op woensdag 25 november 2009 18:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij bent wel toegevoegde waarde in KLB
Hoeveel tienden staan er op je diploma en hoe vaak in je leven geef je 30 euro uit?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar 30 euro voor maximaal een tiende verschil op je diploma?
Als je het zo bekijkt misschien wel, maar ik ben toch niet van het 'alles uit mezelf halen'. Daarom ben ik ook al twee keer blijven zittenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hoeveel tienden staan er op je diploma en hoe vaak in je leven geef je 30 euro uit?
Ten eerste, je kan toch wel redelijke auto rijden? Ten tweede, waarom kom je er nu pas achter dat je die dingen tegelijk hebt geplanned? En waarom doe je niet zo'n snelle cursusquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik ten eerste toch al goed sta, ten tweede eerst nog maar die 8 moet halen en ten derde de volgende toets sowieso nog makkelijker is waardoor ik dan ook wel een 8 kan halen.
Want zo'n snelle cursus is altijd 'snachts.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ten eerste, je kan toch wel redelijke auto rijden? Ten tweede, waarom kom je er nu pas achter dat je die dingen tegelijk hebt geplanned? En waarom doe je niet zo'n snelle cursus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |