Het staat hier niet aan elkaar?quote:
Dat staat er los van, duhquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het staat hier niet aan elkaar?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
Tijdens de down tijd van Fok! Gaat er voor velen van ons ineens een wereld open. Waar we normaal binnen zitten als autistische Fok!ertjes- alsof Jan Jaap ons zojuist heeft verteld dat we geen deel meer uitmaken van de wereld, zodat we gedoemd zijn onze eenzame dagen weg te slijten achter een pctje- hebben we nu eindelijk de kans eens wat van de wereld te zien. Mijn geluk kan niet op en ik besluit een plan te trekken.
De weer goden hebben zich een paar dagen geleden verenigd en besloten ons tegen te werken. Dat brengt mij in dubio: buiten een stukje gaan fietsen of mijn geluk elders beproeven. Gezien mijn eigenwijze natuur staat mijn besluit eigen al heel snel vast. Nadat ik al het lekkers van de sint eruit heb geschud (hij komt dagelijks bij lieve mensen), trek ik de stoute schoentjes aan en besluit ik het erop te wagen. Immers, het zal allemaal wel meevallen. Zoals er een mooi gezegde is: niet meer dan een storm in een glas water.
Goedendag wat een hondenweer!![]()
![]()
De terugweg duurde twee keer zo lang als normaal.
![]()
![]()
Klacht: het stormt buiten
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.quote:
Je schrijft je topics eerst in Word? zijn je spelkwaliteiten zo ondermaats?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.
Weer goden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.
Nee om de één of andere reden vind ik dat relaxter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je schrijft je topics eerst in Word? zijn je spelkwaliteiten zo ondermaats?
Vergeet weergoden nietquote:
Ook dat werd fout aan gegeven. Seriously.quote:
Dan mag ik hopen dat je andere bewonderingswaardige kwaliteiten bezit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee om de één of andere reden vind ik dat relaxter.Oh ja en mijn spelling is zeker ook niet alles hoor.
aangegeven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ook dat werd fout aan gegeven. Seriously.
Dus jij vertrouwt eerder een computer, dan je eigen intuïtie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aan wie gegevenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:
Nee bij mij corrigeert hij dat automatisch. Maar kom op er staat meer dan die paar foutjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt eerder een computer, dan je eigen intuïtie?
Het prachtige aan de Neerlandsche taal is dat wij zo mooi woorden aan elkaar kunnen plakken. Maak daar dan ook gewoon optimaal gebruik van!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee bij mij corrigeert hij dat automatisch. Maar kom op er staat meer dan die paar foutjes.
Als dat er stond, dan vond ik het het gezeik waard.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kreeg laatst een smsje met de vraag wat voor 'op lijding' ik deed.
Hoe fout kan je een woord spellen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |