Het staat hier niet aan elkaar?quote:
Dat staat er los van, duhquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het staat hier niet aan elkaar?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
Tijdens de down tijd van Fok! Gaat er voor velen van ons ineens een wereld open. Waar we normaal binnen zitten als autistische Fok!ertjes- alsof Jan Jaap ons zojuist heeft verteld dat we geen deel meer uitmaken van de wereld, zodat we gedoemd zijn onze eenzame dagen weg te slijten achter een pctje- hebben we nu eindelijk de kans eens wat van de wereld te zien. Mijn geluk kan niet op en ik besluit een plan te trekken.
De weer goden hebben zich een paar dagen geleden verenigd en besloten ons tegen te werken. Dat brengt mij in dubio: buiten een stukje gaan fietsen of mijn geluk elders beproeven. Gezien mijn eigenwijze natuur staat mijn besluit eigen al heel snel vast. Nadat ik al het lekkers van de sint eruit heb geschud (hij komt dagelijks bij lieve mensen), trek ik de stoute schoentjes aan en besluit ik het erop te wagen. Immers, het zal allemaal wel meevallen. Zoals er een mooi gezegde is: niet meer dan een storm in een glas water.
Goedendag wat een hondenweer!![]()
![]()
De terugweg duurde twee keer zo lang als normaal.
![]()
![]()
Klacht: het stormt buiten
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.quote:
Je schrijft je topics eerst in Word? zijn je spelkwaliteiten zo ondermaats?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.
Weer goden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh is automatisch, bij mij gaf hij nml aan dat het fout was.
Nee om de één of andere reden vind ik dat relaxter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je schrijft je topics eerst in Word? zijn je spelkwaliteiten zo ondermaats?
Vergeet weergoden nietquote:
Ook dat werd fout aan gegeven. Seriously.quote:
Dan mag ik hopen dat je andere bewonderingswaardige kwaliteiten bezit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee om de één of andere reden vind ik dat relaxter.Oh ja en mijn spelling is zeker ook niet alles hoor.
aangegeven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ook dat werd fout aan gegeven. Seriously.
Dus jij vertrouwt eerder een computer, dan je eigen intuïtie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aan wie gegevenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:
Nee bij mij corrigeert hij dat automatisch. Maar kom op er staat meer dan die paar foutjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt eerder een computer, dan je eigen intuïtie?
Het prachtige aan de Neerlandsche taal is dat wij zo mooi woorden aan elkaar kunnen plakken. Maak daar dan ook gewoon optimaal gebruik van!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee bij mij corrigeert hij dat automatisch. Maar kom op er staat meer dan die paar foutjes.
Als dat er stond, dan vond ik het het gezeik waard.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kreeg laatst een smsje met de vraag wat voor 'op lijding' ik deed.
Hoe fout kan je een woord spellen zeg
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
Goedendag wat een hondenweer!![]()
![]()
De terugweg duurde twee keer zo lang als normaal.
![]()
![]()
Klacht: het stormt buiten
Kutweerquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Klacht: ALTIJD KUT WEER HIERtis al 2weken niks anders als regen storm en wat dan ook!
Ervaar jij zo je leven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
Tijdens de down tijd van Fok! Gaat er voor velen van ons ineens een wereld open. Waar we normaal binnen zitten als autistische Fok!ertjes- alsof Jan Jaap ons zojuist heeft verteld dat we geen deel meer uitmaken van de wereld, zodat we gedoemd zijn onze eenzame dagen weg te slijten achter een pctje- hebben we nu eindelijk de kans eens wat van de wereld te zien. Mijn geluk kan niet op en ik besluit een plan te trekken.
Paupergedrocht dat je bent, het weer valt reuze mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Klacht: ALTIJD KUT WEER HIERtis al 2weken niks anders als regen storm en wat dan ook!
Toch staat het mooier.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is geen zin, dus behoeft het geen punt.
Nee, maar ik moest me even de gemiddelde fok!er inbeelden.quote:
Ik dacht al, Griekjeee is toch de dikste hustleress op fok.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest me even de gemiddelde fok!er inbeelden.
Dan versla ik je wel in een slaapcompetitie die nu start.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk rustig gaan slapen.
Die win jij, ik slaap toch niet voor half tweequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan versla ik je wel in een slaapcompetitie die nu start.
Wij hebben een registratiesysteem op schoolquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
'school'pas. Wat is dit, leef jij in de achttiende eeuw? Ik loop naar binnen wanneer het mij schikt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik blij dat ik op de universiteit zit, daar doen wij niet aan dat soort kinderachtig gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Je vergat het volgende boven je OP te vermelden:
Woensdag 25 November / Woensdag November de 25e
Lief dagboek,Ahja, dank u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Faal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
De terugweg duurde twee keer zo lang als normaal.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |