Uhm, nee?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Die OV-boete had je gewoon kunnen declareren bij de IB-Groep toch?
Kan alleen als je je OV een keer vergeten bent en geen kaartje hebt gekocht, terwijl je OV die dag wel geldig was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Die OV-boete had je gewoon kunnen declareren bij de IB-Groep toch?
Bazenuitspraak van 2009. Helemaal Michielos gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Als ik niet zo christelijk was, was ik Michielos gegaan... wat een knaak.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan alleen als je je OV een keer vergeten bent en geen kaartje hebt gekocht, terwijl je OV die dag wel geldig was.
quote:Als u uw Voordeel-urenkaart, Maandkaart of OV-studentenkaart bent vergeten, kunt u 1x per jaar de boete en de ritprijs terugvragen. U krijgt eerst een acceptgiro voor de ritpijs én de boete. Kunt u vervolgens bij de klantenservice door middel van een kopie aantonen dat u in het bezit bent van de genoemde kaart, dan krijgt u het gehele bedrag gerestitueerd.
Ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hebben ze niet zijn kloons gebant.![]()
Grapjuh![]()
![]()
![]()
Je bent wel een briljant denker moet ik toegeven. Ja dat had gekund. Ik was het vergeten omdat het voor mij i.v.m. stage niet voelde als koninginnedag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef synnath het volgende:
Had je niet gewoon een kaartje kunnen kopen?
Iets met MBO en stage..quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent wel een briljant denker moet ik toegeven. Ja dat had gekund. Ik was het vergeten omdat het voor mij i.v.m. stage niet voelde als koninginnedag.
Iets met geen MBO doen.quote:
Dreft, die is nu Improvedquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ach ja, life is unfair. What else is new.
http://www.eo.nl/thema/ch(...).esp?article=5304274quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Herkenbaar TS
wat moet ik doen om ook christelijk te worden?
thx man.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/thema/ch(...).esp?article=5304274
Is het al gelukt?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ach, als je bedenkt dat er een boetequotum is, is het niet verwonderlijk dat men een rechtvaardige jongeman moet straffen ter compensatie van het maagdelijke meisje. Het is een soort boetedoening voor je medemens.
Nee, als het er is is het zeker niet verwonderlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ach, als je bedenkt dat er een boetequotum is, is het niet verwonderlijk
Volgens De_Ananas lijk ik op een allochtoon, misschien is dat het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
TS is gewoon lilek en ondervind daar dagelijks de nadelen van, sterkte knul.
Jij beweert dat er geen boetequotum is bij de politiequote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, als het er is is het zeker niet verwonderlijk.
Maar het is er niet..
Die landelijke eis is al jaren terug afgeschaft.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij beweert dat er geen boetequotum is bij de politie?
Klopt, maar politiekorpsen zelf hebben her en der nog wel een boetequotum ingesteld. Het is dus nog steeds aanwezig, alleen niet langer centraal opgelegd.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Die landelijke eis is al jaren terug afgeschaft.
Nee, dat interesseert me niet. Hoe weet jij dat er geen sanctie aan zit? Je bent trouwens sowieso aan het medelijden van de ambtenaar overgeleverd, dat is het hele punt van de OP en mijn reactiequote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef fs180 het volgende:
Kun jij mij vertellen welke wel en niet?
Ervaring zullen we maar stellenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me niet. Hoe weet jij dat er geen sanctie aan zit? Je bent trouwens sowieso aan het medelijden van de ambtenaar overgeleverd, dat is het hele punt van de OP en mijn reactie
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef zoefschildpad het volgende:
TS heeft een christelijk uiterlijk
O wist niet dat je een fobo had, zie ik nu pas. Neem me opmerking terugquote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens De_Ananas lijk ik op een allochtoon, misschien is dat het.
Niks verbrassen, dat was gewoon een quotequote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
hoe waag je het mijn reactie te verbrassen!
Nah, ik ben een vriendelijke jongen en heb ook wel een vriendelijke uitstraling volgens mij. Ik ben alleen wel eerlijk en direct, en dat vinden sommige mensen soms vervelend.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef zoefschildpad het volgende:
TS heeft een (...) onsympatiek uiterlijk
Dat is natuurlijk niet de reden waarom mensen jouw een boete geven. Ik denk namelijk dat de mensen die geen boete krijgen bij een controle extreem veel geluk hebben en jij net zoals de overige 99% van de mensen gewoon de pineut bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben alleen wel eerlijk en direct, en dat vinden sommige mensen soms vervelend.
Of vrouw zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat de mensen die geen boete krijgen bij een controle extreem veel geluk hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |