hoi.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Biogarde wou me niet unbannen ookal had ie dat beloofd.
klootzakken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Wie moeten er dan modden?
Ikquote:
Klootzakken die niet leuk proberen te doen in klaagbaak, bedoel ik.quote:
Is dat nou een compliment voor mij of niequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klootzakken die niet leuk proberen te doen in klaagbaak, bedoel ik.
ga maar uit van niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Is dat nou een compliment voor mij of nie
Dat ligt eraan of er "niet leuk" of "niet-leuk" bedoeld wordt. En wat je doet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Is dat nou een compliment voor mij of nie
oke......quote:
kwaliteitstopiques en kwaliteitsbaggeraars die je aan het lachen maken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:01 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, laat het niet leuk worden in Klaagbaak. Leuk doen doe je maar in onzin, verdomme.
Klaagbaak is voor azijnzeikerds!
Ik had gistere een leuk topic over Schotel beurtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of er "niet leuk" of "niet-leuk" bedoeld wordt. En wat je doet.
Ik kijk eigenlijk nooit in ONZ.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik had gistere een leuk topic over Schotel beurt
Ja, onzin is vrij toegankelijk kwaliteitsbaggeraars die daar hun kwaliteitstopics kunnen dumpen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
kwaliteitstopiques en kwaliteitsbaggeraars die je aan het lachen maken!
Hij stond in KLB. toen verhuisdquote:
KLB ook hoor met een goede klacht, mits met mate.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, onzin is vrij toegankelijk kwaliteitsbaggeraars die daar hun kwaliteitstopics kunnen dumpen.
En waarom zouden de modjes dat gedaan hebben, denk je?quote:
Ben ik het niet mee eens. Al die eikels die hun OP eindigen met Klacht, bonusklacht en antiklacht moeten gewoon oprotten naar Onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
KLB ook hoor met een goede klacht, mits met mate.
Boomlaarstopic?
post-behaviour.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Maar vertel eens over die geslachtsverandering die swarma heeft doorgemaakt.
Vast de opspelende hormonen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |