Nee, want wat jullie zeggen is gebaseerd op niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe oe oe oe
is dat niet net zoiets als dat wij jou een 12 jarige rokende negert noemen?
das nie waar. Is gebaseerd op jouw posts en uitsprakenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, want wat jullie zeggen is gebaseerd op niks
Check, ik neem de tequila ook gelijk meequote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Loop maar door naar de badkamer, ik ga in bad op je liggen wachten![]()
En het had nog wel potentiequote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
de crew baggert door slotje heen in mn topic
[ONZ FB] BF ZNO ozne
En dan nemen jullie me wel ineens serieusquote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
das nie waar. Is gebaseerd op jouw posts en uitspraken
Het stemmen ging wel leukquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan nemen jullie me wel ineens serieus
Nou, ik ben geen neger in ieder geval.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stemmen ging wel leuk![]()
[..]
Uiteraard
Hoe kon het ook andersquote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stemmen ging wel leuk![]()
[..]
Uiteraard
downtimes? Wanneer?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Nog niet dichtkomt zeker door de downtimes
Het is dood.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Is hiet hier nou dood of lijkt dat maar zo?
begraven?quote:
Geile Huppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |