Die kon blijkbaar alleen maar zien of hij geblokkeerd was of niet, ik heb hem mijn probleem uitgelegd. Wat dan op zich weer bemoedigend is: in mijn interhelp gegevensding staat het nummer er wel nog op.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Oh
Nee da's niet handig Cat, zeker niet als je morgen over de grens gaat![]()
Maar dat had die medewerker die vandaag kon zien of hij geblokkeerd was dan toch ook kunnen zien?
Pfew!quote:
Informatie! Details!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net besloten dat ik parfums ga verkopenImitaties natuurlijk, maar ze ruiken erg lekker!!! Heb er helemaal zin in
Geeft niet; ik accepteer beide. Heb je mijn rekeninggegevens nogquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan voorlopig alleen via overschrijving of Paypal betalen.
Kan dat joh? Rabo toch hé?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pfew!Bedankt voor het kijken!
Ik heb de pin van die CC meteen aangepast aan de pin van mijn betaalpas. Want anders ga je hem echt vergeten en tegenwoordig wordt de pin steeds vaker gevraagd. Is misschien toch handig om eens achteraan te gaan.
Tuulijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niet; ik accepteer beide. Heb je mijn rekeninggegevens nog
Japs, Rabo. Je moet wel je originele CC pin bij de hand hebben (heb je thuis gestuurd gekregen). Als je dan naar een betaalautomaat gaat kun je je pincode veranderen naar wat je wil. Werkt alleen bij CC, met de betaalpas moet je het doen met de code die je krijgt. Vandaar dat ik twee keer dezelfde code heb. Een simpele CC pincode vind ik te onveilig en een ingewikkelde vergeet ik, want zo vaak gebruik ik hem niet.quote:
Spannend! Deed je het al voor je hobby?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
Voorlopig vanuit huis, maar ga wel een website openen in ieder geval! En voor de rest moet ik er nog even over brainstormen en even kijken hoe ik dat ga oplossen met de belastingMorgen maar de accountant bellen denk ik
ola!quote:
Ow joh weer wat geleerd! (ik ga zoeken naar de pincode ergens in een vakje van een vakantietasquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulijk.![]()
Hoe hoog was het chantagebedrag ook alweer?
[..]
Japs, Rabo. Je moet wel je originele CC pin bij de hand hebben (heb je thuis gestuurd gekregen). Als je dan naar een betaalautomaat gaat kun je je pincode veranderen naar wat je wil. Werkt alleen bij CC, met de betaalpas moet je het doen met de code die je krijgt. Vandaar dat ik twee keer dezelfde code heb. Een simpele CC pincode vind ik te onveilig en een ingewikkelde vergeet ik, want zo vaak gebruik ik hem niet.
Als je je originele pincode niet meer hebt dan ben ik bang dat je een nieuwe CC moet aanvragen. Of ervanuit gaan dat je je pin niet nodig hebt. In restaurants en zo vragen ze al regelmatig de pin, maar dat hangt wellicht ook van het land af.
Nee, ik ben een verkoop-maagdquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Deed je het al voor je hobby?
Ken je etsy.com (meen ik)? Daar zitten veel vakgenoten van je.
Aanrader! Zoveel werk is het niet (als je de code snel vindtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow joh weer wat geleerd! (ik ga zoeken naar de pincode ergens in een vakje van een vakantietas)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader! Zoveel werk is het niet (als je de code snel vindt) en het is gewoon gemakkelijk als je ergens staat en je betaalpas werkt niet.
Had ik dit jaar op Gatwick. Treinkaartje gekocht, betaalpas gebruikt, en die pakte niet. Daarna CC precies zoals betaalpas erdoor gehaald en die deed het prima. Gewoon een handige backup.
De katten zijn al naar bed, het is na elven. Dus het spul verzamelde zich bij hun kamer.
En ik zit nog in mijn eentje te hyperen over mijn CC.Misschien zou ik ook een poging moeten gaan doen om te slapen. Maar eerst Frasier kijken.
Ja, wijst zich vanzelf. Eerst kies je de taal en dan krijg je de keuze tussen saldo kijken, geld opnemen, pin veranderen etc. En dan kies je dus wat je wil doen. Net als met een betaalpas dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb dat ook regelmatig en had dus een dsb pas (gratis) tsja nu zijn er geen gratis passen meer dus zou ik die CC eens in mijn porto kunnen stoppen en de code veranderen.
Maareeh je gaat naar de automaat en dan kun je code veranderen kiezen oid?
Thanksquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wijst zich vanzelf. Eerst kies je de taal en dan krijg je de keuze tussen saldo kijken, geld opnemen, pin veranderen etc. En dan kies je dus wat je wil doen. Net als met een betaalpas dus.
Lag ik me ook te bedenken idd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Al neem ik mijn CC hier in NL nooit mee trouwens. Want in veel zaken is het wel nog zo dat ze alleen het kaartnummer opschrijven. Als je beurs gestolen wordt en je hebt het niet snel in de gaten kunnen ze zo je hele rekening leegplukken. Met een gestolen betaalpas (mits niet geskimd) kunnen ze niks.
k gebruik de CC alleen als reserve in het buitenland en voor online bestellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |