abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74977470
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Oh
Nee da's niet handig Cat, zeker niet als je morgen over de grens gaat
Maar dat had die medewerker die vandaag kon zien of hij geblokkeerd was dan toch ook kunnen zien?
Die kon blijkbaar alleen maar zien of hij geblokkeerd was of niet, ik heb hem mijn probleem uitgelegd. Wat dan op zich weer bemoedigend is: in mijn interhelp gegevensding staat het nummer er wel nog op.

Voor de zekerheid net nog extra overgeboekt naar mijn betaalrekening, ik mag in het buitenland met mijn betaalpas tot 500 euro opnemen. En daar kom ik per dag echt niet aan, anders heb ik een ander probleem.

Ben benieuwd of Nok Mltje haar CC er wel kan vinden (ik hoop - om duidelijke redenen- van niet )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74977528
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope niet te vinden.
Pfew! Bedankt voor het kijken!

Ik heb de pin van die CC meteen aangepast aan de pin van mijn betaalpas. Want anders ga je hem echt vergeten en tegenwoordig wordt de pin steeds vaker gevraagd. Is misschien toch handig om eens achteraan te gaan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74977552
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net besloten dat ik parfums ga verkopen Imitaties natuurlijk, maar ze ruiken erg lekker!!! Heb er helemaal zin in
Informatie! Details!

Ik kan voorlopig alleen via overschrijving of Paypal betalen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:31:42 #79
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74977778
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:

Ik kan voorlopig alleen via overschrijving of Paypal betalen.
Geeft niet; ik accepteer beide. Heb je mijn rekeninggegevens nog
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74977797
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pfew! Bedankt voor het kijken!

Ik heb de pin van die CC meteen aangepast aan de pin van mijn betaalpas. Want anders ga je hem echt vergeten en tegenwoordig wordt de pin steeds vaker gevraagd. Is misschien toch handig om eens achteraan te gaan.
Kan dat joh? Rabo toch hé?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Designer dinsdag 24 november 2009 @ 23:35:30 #81
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74977904
elleuw?
🐙
pi_74977938
Voorlopig vanuit huis, maar ga wel een website openen in ieder geval! En voor de rest moet ik er nog even over brainstormen en even kijken hoe ik dat ga oplossen met de belasting Morgen maar de accountant bellen denk ik
And so the lion fell in love with the lamb
pi_74978167
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Geeft niet; ik accepteer beide. Heb je mijn rekeninggegevens nog
Tuulijk.
Hoe hoog was het chantagebedrag ook alweer?
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan dat joh? Rabo toch hé?
Japs, Rabo. Je moet wel je originele CC pin bij de hand hebben (heb je thuis gestuurd gekregen). Als je dan naar een betaalautomaat gaat kun je je pincode veranderen naar wat je wil. Werkt alleen bij CC, met de betaalpas moet je het doen met de code die je krijgt. Vandaar dat ik twee keer dezelfde code heb. Een simpele CC pincode vind ik te onveilig en een ingewikkelde vergeet ik, want zo vaak gebruik ik hem niet.

Als je je originele pincode niet meer hebt dan ben ik bang dat je een nieuwe CC moet aanvragen. Of ervanuit gaan dat je je pin niet nodig hebt. In restaurants en zo vragen ze al regelmatig de pin, maar dat hangt wellicht ook van het land af.
pi_74978205
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef Bamba het volgende:
Voorlopig vanuit huis, maar ga wel een website openen in ieder geval! En voor de rest moet ik er nog even over brainstormen en even kijken hoe ik dat ga oplossen met de belasting Morgen maar de accountant bellen denk ik
Spannend! Deed je het al voor je hobby?
Ken je etsy.com (meen ik)? Daar zitten veel vakgenoten van je.
pi_74978226
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
elleuw?
ola!
pi_74978281
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tuulijk.
Hoe hoog was het chantagebedrag ook alweer?
[..]

Japs, Rabo. Je moet wel je originele CC pin bij de hand hebben (heb je thuis gestuurd gekregen). Als je dan naar een betaalautomaat gaat kun je je pincode veranderen naar wat je wil. Werkt alleen bij CC, met de betaalpas moet je het doen met de code die je krijgt. Vandaar dat ik twee keer dezelfde code heb. Een simpele CC pincode vind ik te onveilig en een ingewikkelde vergeet ik, want zo vaak gebruik ik hem niet.

Als je je originele pincode niet meer hebt dan ben ik bang dat je een nieuwe CC moet aanvragen. Of ervanuit gaan dat je je pin niet nodig hebt. In restaurants en zo vragen ze al regelmatig de pin, maar dat hangt wellicht ook van het land af.
Ow joh weer wat geleerd! (ik ga zoeken naar de pincode ergens in een vakje van een vakantietas )
pi_74978358
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Spannend! Deed je het al voor je hobby?
Ken je etsy.com (meen ik)? Daar zitten veel vakgenoten van je.
Nee, ik ben een verkoop-maagd . Bedankt voor de site, ik ga eens kijken!!
pi_74978434
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ow joh weer wat geleerd! (ik ga zoeken naar de pincode ergens in een vakje van een vakantietas )
Aanrader! Zoveel werk is het niet (als je de code snel vindt ) en het is gewoon gemakkelijk als je ergens staat en je betaalpas werkt niet.

Had ik dit jaar op Gatwick. Treinkaartje gekocht, betaalpas gebruikt, en die pakte niet. Daarna CC precies zoals betaalpas erdoor gehaald en die deed het prima. Gewoon een handige backup.

De katten zijn al naar bed, het is na elven. Dus het spul verzamelde zich bij hun kamer.
En ik zit nog in mijn eentje te hyperen over mijn CC. Misschien zou ik ook een poging moeten gaan doen om te slapen. Maar eerst Frasier kijken.
pi_74978555
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aanrader! Zoveel werk is het niet (als je de code snel vindt ) en het is gewoon gemakkelijk als je ergens staat en je betaalpas werkt niet.

Had ik dit jaar op Gatwick. Treinkaartje gekocht, betaalpas gebruikt, en die pakte niet. Daarna CC precies zoals betaalpas erdoor gehaald en die deed het prima. Gewoon een handige backup.

De katten zijn al naar bed, het is na elven. Dus het spul verzamelde zich bij hun kamer.
En ik zit nog in mijn eentje te hyperen over mijn CC. Misschien zou ik ook een poging moeten gaan doen om te slapen. Maar eerst Frasier kijken.
heb dat ook regelmatig en had dus een dsb pas (gratis) tsja nu zijn er geen gratis passen meer dus zou ik die CC eens in mijn porto kunnen stoppen en de code veranderen.
Maareeh je gaat naar de automaat en dan kun je code veranderen kiezen oid?
pi_74978669
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

heb dat ook regelmatig en had dus een dsb pas (gratis) tsja nu zijn er geen gratis passen meer dus zou ik die CC eens in mijn porto kunnen stoppen en de code veranderen.
Maareeh je gaat naar de automaat en dan kun je code veranderen kiezen oid?
Ja, wijst zich vanzelf. Eerst kies je de taal en dan krijg je de keuze tussen saldo kijken, geld opnemen, pin veranderen etc. En dan kies je dus wat je wil doen. Net als met een betaalpas dus.
pi_74978764
Al neem ik mijn CC hier in NL nooit mee trouwens. Want in veel zaken is het wel nog zo dat ze alleen het kaartnummer opschrijven. Als je beurs gestolen wordt en je hebt het niet snel in de gaten kunnen ze zo je hele rekening leegplukken. Met een gestolen betaalpas (mits niet geskimd) kunnen ze niks.
k gebruik de CC alleen als reserve in het buitenland en voor online bestellingen.
pi_74978855
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, wijst zich vanzelf. Eerst kies je de taal en dan krijg je de keuze tussen saldo kijken, geld opnemen, pin veranderen etc. En dan kies je dus wat je wil doen. Net als met een betaalpas dus.
Thanks
pi_74978884
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Al neem ik mijn CC hier in NL nooit mee trouwens. Want in veel zaken is het wel nog zo dat ze alleen het kaartnummer opschrijven. Als je beurs gestolen wordt en je hebt het niet snel in de gaten kunnen ze zo je hele rekening leegplukken. Met een gestolen betaalpas (mits niet geskimd) kunnen ze niks.
k gebruik de CC alleen als reserve in het buitenland en voor online bestellingen.
Lag ik me ook te bedenken idd.
pi_74979277
slapen tot morgen!
  Designer woensdag 25 november 2009 @ 00:11:49 #95
266257 crew  DeZwabber
pi_74979346
Ik ga ook richting bedje.

Gedraag jullie een beetje en tot volgende week! Als ik de kans heb val ik tussendoor wel eens binnen.

pi_74979363
Veel plezier Cat!!!!
pi_74979433
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog dorst?
Die was vast onderweg naar een feestje!!
  Designer woensdag 25 november 2009 @ 00:33:01 #99
266257 crew  DeZwabber
pi_74979777
en we zijn er weer
🐙
  Designer woensdag 25 november 2009 @ 00:39:45 #100
266257 crew  DeZwabber
pi_74979948
quote: