Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben anders compleet gelukkig. En dat in deze maatschappij![]()
.
GMTA!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En we stoppen het diep weg.
Dat geldt ook voor het Zuiderpark.
KNNTV:: Kurdish news network - [ Vertaal deze pagina ]quote:
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?
Overigens vind ik kindjes wel echt geweldig, ik ben dan ook een hele lieve oppas van een babytje van een half jaartje en zn zusje van anderhalf
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.quote:
Ik mag je dochter wel hosselen toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat worden.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.
Jij stopt alles wat ik post in google?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GMTA!
[..]
KNNTV:: Kurdish news network - [ Vertaal deze pagina ]
الرئيسية · مقالات مختارة · بيانات و نشاطات · الارشيف · راسلنا · مواقع اخرى · أخبر صديقك · الدليل التجاري · KNN FM. الأخبار ...
مواقع اخرى - القوة الرابعة - سلطات إقليم كردستان تسلم مواطنا ...
www.knntv.net/ - In cache - Vergelijkbaar -
Whut?
Wil jij later op mijn vierling passen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?
Overigens vind ik kindjes wel echt geweldig, ik ben dan ook een hele lieve oppas van een babytje van een half jaartje en zn zusje van anderhalf
Je mag niet eens naar haar kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag je dochter wel hosselen toch?
Ok.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Kids on the block kijken ze bij mij ook altijd, op het ROC
Dat is gewoon tergend voor me.
Maar dat zijn dus van die dingen waarvan je bijna zeker weet dat je dochter ontmaagd gaat worden op haar 13e (ofzoiets).quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat worden.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.
En dan de filmpjes verkopen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we mijn dochter met jouw dochter laten gaan, Otis?
Wat een onzin. Alsof ieder meisje ontmaagd wordt op haar 13e tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus van die dingen waarvan je bijna zeker weet dat je dochter ontmaagd gaat worden op haar 13e (ofzoiets).
Maar het hoeft natuurlijk niet, en ohja hiermee bedoel ik ook niet dat ze dan niet gelukkig zou kunnen zijn
Ja, dit is dus wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het soms ook best eng vind, kinderen opvoeden nu. Ze krijgen heel andere dingen mee op school, ik vind het vrouwbeeld dat je op tv ziet niet bepaald realistisch en de druk die er op tieners ligt om sex te hebben is gewoon een stuk groter dan hij was. Uiteraard niet overal, uiteraard is neit iedereen daar even vatbaar voor, maar je kan niet helemaal bepalen hoe je kind wordt, veel komt vanuit de omgeving, school enzo.
De oudste is heel netjes en principieel, die zal niet stelen of andere kinderen pesten ofzo. De jongste is veel vatbaarder voor peer-pressure.
Dat is soms dus wel eng. Ik hoop het goed te doen, maar dat weet je niet.
@ die lui die roepen dat Fas geen kinderen kan krijgen:
hahahahahahaaha
enzovoorts.
Dat is de enige juiste reactie op het voorgaande.quote:
Tegenwoordig niet, maar het wordt wel steeds vroeger..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof ieder meisje ontmaagd wordt op haar 13e tegenwoordig.
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij stopt alles wat ik post in google?
NEIN.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil jij later op mijn vierling passen?![]()
Ik ben echt ontzettend beschermend wat dat betreft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus van die dingen waarvan je bijna zeker weet dat je dochter ontmaagd gaat worden op haar 13e (ofzoiets).
Maar het hoeft natuurlijk niet, en ohja hiermee bedoel ik ook niet dat ze dan niet gelukkig zou kunnen zijn
Nah, niet mee eens. Misschien bij de vmbo-sletjes met tokkieouders en -vriendinnen, maar genoeg bij wie dat niet zo is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet, maar het wordt wel steeds vroeger..
Komt-tie-dan-he:quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie op het voorgaande.
Dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en nog iets; hoe saai is je leven wel niet zonder kinderen thuis?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
NEIN.
[..]
Ik ben echt ontzettend beschermend wat dat betreft.
Ik zou echt niet zo makkelijk als jouw ouders kunnen zijn.
9 vd 10x zijn mensen zonder kinderen wel van die saaie verzuurde mensen, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet.
Niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en nog iets; hoe saai is je leven wel niet zonder kinderen thuis?
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet, maar het wordt wel steeds vroeger..
Ik had hem helemaal niet zien aankomenquote:
Eerst was het toch ook normaal dat je pas ontmaagd werd als je ging trouwen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Misschien bij de vmbo-sletjes met tokkieouders en -vriendinnen, maar genoeg bij wie dat niet zo is.
Ze zijn echt hartstikke lief hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
NEIN.
[..]
Sowieso, abortus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
JAWEL, postnatale abortus.
Ik kan het me zelf gewoon niet voorstellen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet?
Dat is toch voor iedereen weer anders?
Ja, dat zeiden ze ook tegen ..quote:
en hoe ga je dat in de praktijk doen dan? Dr vastbinden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
Ook genoeg die niet uit een milieu komen als dat wat jij schetst die dat wel doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Misschien bij de vmbo-sletjes met tokkieouders en -vriendinnen, maar genoeg bij wie dat niet zo is.
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had hem helemaal niet zien aankomen!
Nou, het is toch juist fijn dat jij het wel wil...quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan het me zelf gewoon niet voorstellen.
en mensen met zijn burgerlijk en hebben een labradorquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
9 vd 10x zijn mensen zonder kinderen wel van die saaie verzuurde mensen, is mijn ervaring.
Tikt ie al?quote:
Mwa, ik denk echt dat een kwestie van opvoeden is. Uit persoonlijke ervaring is dit dan hè.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en hoe ga je dat in de praktijk doen dan? Dr vastbinden?
Zelfs als je elke seconde van de dag weet waar ze uithangen, kan een kind nog ruimte vinden om dr "vriendje" te pijpen achter het fietsenhok.
[..]
Ook genoeg die niet uit een milieu komen als dat wat jij schetst die dat wel doen.
Het is gewoon allemaal gemakkelijker en normaler en als je erbij wil horen...
Dat vind je net zo erg als verzuurd en saai?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en mensen met zijn burgerlijk en hebben een labrador
Heb jij ervaring met opvoeden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk echt dat een kwestie van opvoeden is. Uit persoonlijke ervaring is dit dan hè.
MIJN MOEDER?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze ook tegen ..
Nee, man..
Natuurlijk. Natuurlijk is omgeving een belangrijke factor maar ik denk dat opvoeding dat ook is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en hoe ga je dat in de praktijk doen dan? Dr vastbinden?
Zelfs als je elke seconde van de dag weet waar ze uithangen, kan een kind nog ruimte vinden om dr "vriendje" te pijpen achter het fietsenhok.
Of een golden retriever ...quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil er wel sowieso voor m'n 30e mee beginnen btw.
Ik weet eigenlijk niet wat ze tegen je moeder zeiden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MIJN MOEDER?
[..]
Natuurlijk. Natuurlijk is omgeving een belangrijke factor maar ik denk dat opvoeding dat ook is.
Jezus wat een nummerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Lakitu het volgende:
en een broodje warm vlees. En dan zo rollen door de stad op m'n vespa ciao.
Nee, zijn moederquote:
Ik. Weet.quote:
Burgerlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook dus. Maar niet helemaal. Kinderen worden ook opgevoed door de mensen met wie ze omgaan.en hun persoonlijkheid heeft ook te maken moet hoe een kind wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk echt dat een kwestie van opvoeden is. Uit persoonlijke ervaring is dit dan hè.
Nee , dat vind ik net zo bevooroordeeldquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat vind je net zo erg als verzuurd en saai?
En toen was het per ongeluk raak.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet het gewoon niet, maarja dat hoeft ook nog niet gelukkig
Nooit gedacht dat Gers er zo uit zou zienquote:
Ik geef het een jaartje of 3.quote:
Totale verassing inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Gers er zo uit zou zien
Dacht altijd dat het een boerenmaagd was, rapt ie ineens mee op dat nummer
JA DIE JA.quote:
Iets als in "Sterkte met dit geval".quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ze tegen je moeder zeiden.
Zegt niet iedereen dat die jong is?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou mezelf echt als vader willen, ik zou zo'n bazenpa zijn.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook dus. Maar niet helemaal. Kinderen worden ook opgevoed door de mensen met wie ze omgaan.en hun persoonlijkheid heeft ook te maken moet hoe een kind wordt.
Tsja, noem het bevooroordeeld. Ik noem het persoonlijke ervaringen. Mensen met kinderen zie ik om me heen in alle soorten en maten, terwijl de meeste kinderlozen die ik ken erg saaie, verzuurde mensen zijn.quote:[..]
Nee , dat vind ik net zo bevooroordeeld
JA IK GELOOF HET WELquote:
Dan moet ik eerst de liefde van m'n leven zijn tegen gekomen. Ik zou wel echt toffe kinderen krijgenquote:
Neequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen was het per ongeluk raak.
Samequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou mezelf echt als vader willen, ik zou zo'n bazenpa zijn.
quote:
Nee, hij is te makkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen was het per ongeluk raak.
Ik wel wou je zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel grappig, ik ben niet burgerlijk
Maar vind je dat niet ja, eh eng? Je kunt toch niet kiezen met wie jouw kinderen omgaan. En ik denk wel dat de meeste ouders het beste voor hebben met hun kindjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Tsja, noem het bevooroordeeld. Ik noem het persoonlijke ervaringen. Mensen met kinderen zie ik om me heen in alle soorten en maten, terwijl de meeste kinderlozen die ik ken erg saaie, verzuurde mensen zijn.
Doet me denken aan de reclame van Sire. Geef kinderen hun spel terugquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same. Ik doe mijn kinderen al op hun 5e op voetbal, en koop hun shirts en trainingspakken van PSV
. En breng ze elke wedstrijd.
Ik ken mensen met en mensen zonder en de verschillen vallen wel meequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Tsja, noem het bevooroordeeld. Ik noem het persoonlijke ervaringen. Mensen met kinderen zie ik om me heen in alle soorten en maten, terwijl de meeste kinderlozen die ik ken erg saaie, verzuurde mensen zijn.
Jij doet net alsofquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, hij is te makkelijk.
[..]
Ik wel wou je zeggen.
Nee, want ik ben geen zijlijnschreeuwer, ik gruw van gekanker op de scheids.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reclame van Sire. Geef kinderen hun spel terug.
Nee, dan heb ik dit weekend geen seks.quote:
quote:
Nog steeds neequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En gaat het groeien in de eileider.
Haha, Zotheid is zwanger.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik dit weekend geen seks.
Wacht maar tot je me over 20 jaar ziet!quote:
Dat kan toch niet gekkie!quote:
Ik ook. Mijn zoon mag al op zijn 15.5e op stap, maar mijn dochter pas op haar 17e (als ik in een goed humeur ben en dan kom ik haar met de auto halen).quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik een zoon krijg zou ik een enorm chille pa zijn.
Als ik een dochter krijg zou ik een enorm beschermende pa zijn.
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Misschien willen ze wel liever op ballet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen zijlijnschreeuwer, ik gruw van gekanker op de scheids.
Wat is daar poëtisch aan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doen we godverdomme jezus nog aan toe poëtisch, nu al over kinderen aan het praten
Anno 2009 kan zoveel dat ik niet meer weet wat wel of niet te geleuven.quote:
Dan gooi ik ze weg. Mocht ik pech hebben en een dochter krijgen, dan mag ze wel op ballet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel liever op ballet.
Om 1 12 uur.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn zoon mag al op zijn 15.5e op stap, maar mijn dochter pas op haar 17e (als ik in een goed humeur ben en dan kom ik haar met de auto halen).
Met 5 labradors?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me over 20 jaar ziet!
[..]
Dat kan toch niet gekkie!
Ze hebben niks te willen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Same.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef Lakitu het volgende:
Als er vriendinnen van m'n dochter zouden langskomen, dan zou ik zoeen praatje maken op m'n charmante manier. En dan zouden zij zo later tegen haar zeggen van: 'wauw, jouw vader is echt de coolste vader ooit'. En 'ik kan niet wachten tot ik 16 ben, en we het eindelijk niet meer stiekem hoeven te doen'.
Draagvader. Dat hij zo uit je plasbuis moet komen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anno 2009 kan zoveel dat ik niet meer weet wat wel of niet te geleuven.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
CONTEXT, JA.quote:
Nee men, bij mij thuis op de veranda terwijl de kinderen rondjes rennen in de enorme tuin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same.
En ik zie mezelf al met Lakitu en Otis op vrijdag een speciaalbier in het café drinken.
Oke.quote:
5.quote:
Het is mijn zoon. Die genen heeft hij niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
Dat wordt nog wat als Lakitu's zoon homo blijkt te zijn en zich het liefst wat vrouwelijk wil kleden.
Dat is de zondag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee men, bij mij thuis op de veranda terwijl de kinderen rondjes rennen in de enorme tuin.
En dat 'ie halverwege knel zit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Draagvader. Dat hij zo uit je plasbuis moet komen.
Ja, dan heb je er dus mogelijk 8 !quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
5.
Gewoon 1.
Of misschien een nestje.
Nee mang, in m'n bar/club/kelder in m'n enorme Cribs-huis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same.
En ik zie mezelf al met Lakitu en Otis op vrijdag een speciaalbier in het café drinken.
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat 'ie halverwege knel zit.
MENEER, WE ZULLEN MOETEN INKNIPPEN, EINZEWEI!1!121
Dan slaat hij dat er toch uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
Dat wordt nog wat als Lakitu's zoon homo blijkt te zijn en zich het liefst wat vrouwelijk wil kleden.
Burgerlijk ''naar elkaar zijn'' achtig.quote:
Wieejquote:
Goed, ze is heel lief en graag bij ado in de buurt, maar eigenlijk moet hij dat vertellenquote:
Je negeert mijn vraag op msn!quote:
Ik moest zo hard lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat 'ie halverwege knel zit.
MENEER, WE ZULLEN MOETEN INKNIPPEN, EINZEWEI!1!121
Ja maar dat is dan alleen als ze klein zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan heb je er dus mogelijk 8 !
Ik snap deze zin niet, en ik snap al helemaal niet wat er poëtisch aan is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Burgerlijk ''naar elkaar zijn'' achtig.
Miljoenen vrouwen vinden van wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag op msn!
[..]
Ik moest zo hard lachen.
[..]
Ja maar dat is dan alleen als ze klein zijn.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen vinden van wel.
En later zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Lakitu het volgende:
Daarnaast ben ik zo'n bazenpa dat m'n zoon, al was ie homo (afkloppen deze), dit zou opkroppen om mij niet teleur te stellen.
Ik beeldde het niet bij mezelf in.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou om lachen?DE HORROR
Ado is hier tegenwoordig zo weinigquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, ze is heel lief en graag bij ado in de buurt, maar eigenlijk moet hij dat vertellen
Weggeven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
En dan?
Na afloop in de prullenbak ermee?
Doe eens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En later zelfmoord pleegt.
[..]
Ik beeldde het niet bij mezelf in.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik beeldde het niet bij mezelf in.
NEE DANK JE.quote:
Goed, ze is heel lief en graag bij me in de buurtquote:
Eigenlijk moeten we de SC in tweeën splitsen. Het gaat sowieso altijd over 2 onderwerpen in dezelfde SC.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Wat gaat het hier ineens snel, doe eens normaal.
Oke.quote:
Aan lievvve mensen!quote:
Hij is overal niet zo heel erg veelquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ado is hier tegenwoordig zo weinig
Ja, dan is het ineens lache he...quote:
Leedvermaak.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan is het ineens lache he...
Die van labradors houden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
NEIN!
[..]
Aan lievvve mensen!
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we de SC in tweeën splitsen. Het gaat sowieso altijd over 2 onderwerpen in dezelfde SC.
Oh, wat een nieuw antwoordquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, ze is heel lief en graag bij me in de buurt
Ftw?quote:
Sorry, ik mag geen [KLB BAZEN SC] meer doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we de SC in tweeën splitsen. Het gaat sowieso altijd over 2 onderwerpen in dezelfde SC.
Hee!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar echt gewoon fucking huge.quote:
Mis je me?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen katten.quote:
Cavia'squote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste keer dat je ergens positief over bent geweest, 4EBE?
SC1:quote:
Ik ben meer van de poesjesquote:
Laten we naar een subforum gaan waar niemand is en daar een SC maken. F&F ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC1:
Lakitu
Skylark
Otis
SC2 aka mensen waar ik geen idee heb van waar de fuck ze het over hebben:
de rest
Pluisje.quote:
Nee, hoe kom je daar nou bijquote:
Eentje waar over gokken op sport gepraat kan worden!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel; waar bestaan die 2 SC's dan uit.
Mensen hebben mij dit advies al vaak gegeven maar misschien is het ook handig voor jullie: MSN.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC1:
Lakitu
Skylark
Otis
de rest
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC1:
Lakitu
Skylark
Otis
de rest
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste keer dat je ergens positief over bent geweest, 4EBE?
In 2007 nog!!quote:
Hater. Ga maar weg, jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC1:
Lakitu
Skylark
Otis
de rest
Nee, je vriend.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij![]()
Of bedoel je dat ik een kat ben?
Jij hoort dan ook schoolwerk te doen!quote:
Dat doe ik dan ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hoort dan ook schoolwerk te doen!
Maar ondertussen ook 10 andere dingen.quote:
quote:
Ohh, jij bent er ook nog inderdaad. Je mag bij ons.quote:
Nee, die heeft geen kat.quote:
De vraag is: Wil ik dat uberhaupt welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, jij bent er ook nog inderdaad. Je mag bij ons.
En dan denk je aan mij?quote:
Take it or leave it. Het is of 3 spangbois of praten over cavia's, katten en crack_.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De vraag is: Wil ik dat uberhaupt wel?
Hmm, dan moet ik toch voor de tweede gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Take it or leave it. Het is of 3 spangbois of praten over cavia's, katten en crack_.
Hard-to-get spelen kan je flink opbreken op dit moment. Er is slechts één keuzemoment.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De vraag is: Wil ik dat uberhaupt wel?
IQM, ik weet dat je kijkt....quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wordt altijd positief van cavia's
Zullen we wat cavia's doen dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is niet het moment om all-in te gaan, dushi. Ik zit hier met een straight flush.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik toch voor de tweede gaan.
Wat heeft dit met hem te machen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IQM, ik weet dat je kijkt....
CAAFJES
Nouja, voor jullie 10 anderenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hard-to-get spelen kan je flink opbreken op dit moment. Er is slechts één keuzemoment.
Tot de ontmoeting met de onderkant van je zool?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
4EBE ik had een cavia en die is 8 jaar geworden
Hij vond dat een on-woord.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heeft dit met hem te machen?
Bejaardquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
4EBE ik had een cavia en die is 8 jaar geworden
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, voor jullie 10 anderen.
[ afbeelding ]
Nomnomnomnom.
Een aan woord?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij vond dat een on-woord.
Kennis is macht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Peterselie is niet goed voor zwangere cavia's
Ik weet die dingen gewoon
CAAFJES.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan met er niet aan ergeren.
I fok Ceviees.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je ooit cavia's wil gaan fokken, vraag maar raak
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot de ontmoeting met de onderkant van je zool?
Ja, ooit wil ik een zwanger zeugje aankopenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je ooit cavia's wil gaan fokken, vraag maar raak
Dat komt ook omdat ik wat lastig kan computeren zo trouwens..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij worden ze niet ouder dan 6,5.quote:
Je kan dr beter laten bezwangeren, eigenlijk zouden mensen geen zwangere zeugen moeten verkopenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ooit wil ik een zwanger zeugje aankopen![]()
Dan kan je een pm verwachten.
N.B. dat kan nog heel lang duren.
Eins.quote:
Met zo'n tuigje ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag iemand z'n konijn uitlaten een tijdje terug..
Volgens iemand die ik ken is kennis je ondergang..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik wat lastig kan computeren zo trouwens..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knnngggrrrrttt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, met een electrische muggenmepper
Als je ze moet dekken voordat ze een zijn...quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan dr beter laten bezwangeren, eigenlijk zouden mensen geen zwangere zeugen moeten verkopen
Maar goed,dat doen ze toch
En ik hoor t wel danvind het leuk
Knnngggrrrrttt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn kat besloot vandaag de reiger die in de tuin stond te vissen om te leggen.Ik heb 'm succes toegewenst en gevraagd of hij er geen bende van wilde maken mocht hij 'm te pakken krijgen..
Bij ado moeten sowieso geen reigers in de tuin durven komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn kat besloot vandaag de reiger die in de tuin stond te vissen om te leggen.Ik heb 'm succes toegewenst en gevraagd of hij er geen bende van wilde maken mocht hij 'm te pakken krijgen..
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Volgens iemand die ik ken is kennis je ondergang..
want bij de club was ze te slim en toen mocht ze niets meer zeggen van het bestuur..
![]()
Stilstand is achteruitgang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht... ik ga even een foto opzoeken...quote:
Weet je ook waarom dat is?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ze moet dekken voordat ze een zijn...
Eigenlijk vind ik ze dan nog wel een beetje te jong.
Wat heeft martijn ineens veel haar!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat een super lief mooi beestje is het joh
Het aantal berichten per pagina wijzigen in 10000 en dan in 1x de pagina verwijderen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
Hoe kun je je berichten in 1 keer verwijderen in het fotoboek?
Onderaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
Hoe kun je je berichten in 1 keer verwijderen in het fotoboek?
En dat ziet er dan zo uitquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij gaat maar tot 100quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het aantal berichten per pagina wijzigen in 10000 en dan in 1x de pagina verwijderen.
Hij leek opquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht... ik ga even een foto opzoeken...
Ja ik wist waarom, maar ik vind ze dr nog zo jong uit zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dat is?
Ze hebben een vrij kleine "opening" die vaster gaat zitten naarmate ze ouder worden, als een cavia dus ouder is dan een jaar, heb je kans dat ze er niet uit kunnen. Als ze voor dat jar al jongen hebben gehad, is die opening "groter" gemaakt en kan ze daarna nog gewoon jongen krijgen.
Het is dus niet te jong, tussen een half jaar en een jaar is ok, bij mij waren ze meestal een maand of 8/9.
Whehehe, ook zeker helemaal gefascineerd door de muiscursor?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat een super lief mooi beestje is het joh
Hee! Je laat r mijn dekentje inpikken! WAAAquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dat ziet er dan zo uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat heeft martijn ineens veel haar!
Ja, maar dat zijn ze dus nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik wist waarom, maar ik vind ze dr nog zo jong uit zien
Nee hoor, in het weekend is het voor jouw poesje en door de week dit poesjequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee! Je laat r mijn dekentje inpikken! WAAA
Dat schiet ook al wat meer op. Iets anders is er niet.quote:
Nou, eigenlijk had ik ook een tuigje voor mn konijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij leek op [ afbeelding ]
Echt waar? JA.![]()
![]()
Die mongol loopt ook met Chihuahua's.
Luiheid.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik ook een tuigje voor mn konijn.
Maar ik ging echt niet wandelen met dat beest![]()
Het was meer dat er een touwtje achterhing, zodat ik er niet 6 uur achteraan liep om te vangen.
Ja, luiheid heerst nog steeds.
Okequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ze dus niet
Spuit 11quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk had ik ook een tuigje voor mn konijn.
Maar ik ging echt niet wandelen met dat beest![]()
Het was meer dat er een touwtje achterhing, zodat ik er niet 6 uur achteraan liep om te vangen.
Ja, luiheid heerst nog steeds.
Alles op het laatste moment doen.quote:
Deine mutter.quote:
Fijn, zo'n kledingrollerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, in het weekend is het voor jouw poesje en door de week dit poesje
Leuke man voor dr zoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Pluis is nu acht maanden
Warm hier.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even een liter thee zetten. Goddomme wat heb ik het koud.
Ik heb nog geen cavia-flatquote:
My eyes...quote:
bij allegria verkochten ze die en brachten ze thuis, weet niet of dat nu nog is. Kon je helemaal zelf bepalen hoe je hem in wilde delenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cavia-flat
Ja, ik vind Devvies huisdier het mooiste.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
ah, dit is het post hier je huisdier foto topic?
Ja, dat is echt ideaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij allegria verkochten ze die en brachten ze thuis, weet niet of dat nu nog is. Kon je helemaal zelf bepalen hoe je hem in wilde delen
Joah, mijne:quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
Knnngggrrrrtttquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind Devvies huisdier het mooiste.
Ik heb wel vloerbedekking (zeil) erin gedaan, precies op maat geknipt en kon je eruit halen met handvatten die ik aan de zijkant had gemaakt, ideaal, veel gemakkelijker schoonmaken en beter voor t houtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ideaal.
Iedereen is er ook vrij positief over
Ik wil er een op wielen en met verlichtingquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel vloerbedekking (zeil) erin gedaan, precies op maat geknipt en kon je eruit halen met handvatten die ik aan de zijkant had gemaakt, ideaal, veel gemakkelijker schoonmaken en beter voor t hout
Er werd gepleit voor het opdelen van de SC in twee SC's, omdat het altijd over verschillende dingen ging. Iemand opperde om maar naar F&F te gaan, omdat het daar rustig was. We zijn vast aan het oefenenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
Mensen die niet kunnen slapen door koffie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin in koffie gewoon
Ik pak het niet, maar toch
Jammer dat t zo kaat is
Ik merk dat echt, sorry hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen slapen door koffie.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oester-eetwedstrijden![]()
Slobberslobber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |