Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben anders compleet gelukkig. En dat in deze maatschappij![]()
.
GMTA!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En we stoppen het diep weg.
Dat geldt ook voor het Zuiderpark.
KNNTV:: Kurdish news network - [ Vertaal deze pagina ]quote:
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?
Overigens vind ik kindjes wel echt geweldig, ik ben dan ook een hele lieve oppas van een babytje van een half jaartje en zn zusje van anderhalf
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.quote:
Ik mag je dochter wel hosselen toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat worden.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.
Jij stopt alles wat ik post in google?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GMTA!
[..]
KNNTV:: Kurdish news network - [ Vertaal deze pagina ]
الرئيسية · مقالات مختارة · بيانات و نشاطات · الارشيف · راسلنا · مواقع اخرى · أخبر صديقك · الدليل التجاري · KNN FM. الأخبار ...
مواقع اخرى - القوة الرابعة - سلطات إقليم كردستان تسلم مواطنا ...
www.knntv.net/ - In cache - Vergelijkbaar -
Whut?
Wil jij later op mijn vierling passen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, en misschien dat wat ik zeg wel meer gebaseerd is op eigen ervaringen en ik niet zou willen dat mn kindje het zelfde zou krijgen. BETER JA?
Overigens vind ik kindjes wel echt geweldig, ik ben dan ook een hele lieve oppas van een babytje van een half jaartje en zn zusje van anderhalf
Je mag niet eens naar haar kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag je dochter wel hosselen toch?
Ok.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
Kids on the block kijken ze bij mij ook altijd, op het ROC
Dat is gewoon tergend voor me.
Maar dat zijn dus van die dingen waarvan je bijna zeker weet dat je dochter ontmaagd gaat worden op haar 13e (ofzoiets).quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben zou ik wel enorm beschermend zijn. No way dat mijn dochter gehosseld gaat worden.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of juist 1 vader, aangezien die 2 moeders 2 halve vaders zijn.
En dan de filmpjes verkopen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we mijn dochter met jouw dochter laten gaan, Otis?
Wat een onzin. Alsof ieder meisje ontmaagd wordt op haar 13e tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus van die dingen waarvan je bijna zeker weet dat je dochter ontmaagd gaat worden op haar 13e (ofzoiets).
Maar het hoeft natuurlijk niet, en ohja hiermee bedoel ik ook niet dat ze dan niet gelukkig zou kunnen zijn
Ja, dit is dus wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het soms ook best eng vind, kinderen opvoeden nu. Ze krijgen heel andere dingen mee op school, ik vind het vrouwbeeld dat je op tv ziet niet bepaald realistisch en de druk die er op tieners ligt om sex te hebben is gewoon een stuk groter dan hij was. Uiteraard niet overal, uiteraard is neit iedereen daar even vatbaar voor, maar je kan niet helemaal bepalen hoe je kind wordt, veel komt vanuit de omgeving, school enzo.
De oudste is heel netjes en principieel, die zal niet stelen of andere kinderen pesten ofzo. De jongste is veel vatbaarder voor peer-pressure.
Dat is soms dus wel eng. Ik hoop het goed te doen, maar dat weet je niet.
@ die lui die roepen dat Fas geen kinderen kan krijgen:
hahahahahahaaha
enzovoorts.
Dat is de enige juiste reactie op het voorgaande.quote:
Tegenwoordig niet, maar het wordt wel steeds vroeger..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof ieder meisje ontmaagd wordt op haar 13e tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |