Dunno. Maar denk niet dat daar ter sprake komt wie wel en wie geen Hyvesvriendjes van elkaar zijn.quote:
Wat maakt dat nou toch uit? Er is dus geen uitspraak geweest van de rechter, dus het issue staat nog open. Laat die dames lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno. Maar denk niet dat daar ter sprake komt wie wel en wie geen Hyvesvriendjes van elkaar zijn.
Da's okay hoor, als je maar geen snode leugens verkondigtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
En laat mij me lekker verbazen over zoveel absurd fanatisme. Aan beide zijden.
En de terechtstelling inmiddels ook?quote:
heerlijk jou humorquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de terechtstelling inmiddels ook?
[ afbeelding ]
Tnx.quote:
Dat heb ik bij jou nou ook altijd.quote:
No offence, maar ik vind het maar een vervelend kutkind dat veel te veel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:Team Lieke
![]()
Maar dat is natuurlijk geheel onvoorspelbaar.![]()
Okee okee okee....
Team Laura Dekker
![]()
Heerlijk eigenwijze meid met een eigen willetje die me aan mezelf doet denken op die leeftijd
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:Team Lieke
![]()
Maar dat is natuurlijk geheel onvoorspelbaar.![]()
Okee okee okee....
Team Laura Dekker
![]()
Heerlijk eigenwijze meid met een eigen willetje die me aan mezelf doet denken op die leeftijd
Vindt ik ook. Maar hé hé als je jezelf daar in terug ziet kun je dat moeilijk gaan zeggen. En w.b. die leeftijd......geloof dat PB nog niet veel verder is gekomen.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind het maar een vervelend kutkind dat veel te veel aandacht krijgt.
Nehhh Tettenquote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Palen natuurlijk. En extensions.
Lijkt me logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |