Hoezo ,hij wilde met alle geweld met iemand trouwen.Waar zegt ie dat?Zelfs Huub kan niemand dwingen te trouwen.Hij kon zoveel willen,moeten meiden ook willen .En Claire wilde ..Lieke wilde niet ,gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
even een antwoord op Mooiiii haar vraag.
Mooiiii, al was er een ander meisje de Kooi ingelopen, hij wilde met alle geweld met iemand trouwen, Lieke wilde niet (verstandig) dus Claire zei Ja, maar zeg eerlijk, van echte liefde was geen sprake, misschien had hij later wel gevoelens voor haar maar liefde zat er echt niet in.
Je bent een toppertjequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
OP erin gezet, opdat we niet vergeten waar we 't over hebben.
Vooral Lieke niet, gelukkig maar, he Mooiiiiii, want anders had dat lieve kind ook in de bladen gestaan, ze is verstandig, zoals jij zegt *gelukkig maar*quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo ,hij wilde met alle geweld met iemand trouwen.Waar zegt ie dat?Zelfs Huub kan niemand dwingen te trouwen.Hij kon zoveel willen,moeten meiden ook willen .En Claire wilde ..Lieke wilde niet ,gelukkig maar
En dat er ooit een andere OP komt is wel zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
OP erin gezet, opdat we niet vergeten waar we 't over hebben.
Waar zeg ik dat Lieke verstandig isquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vooral Lieke niet, gelukkig maar, he Mooiiiiii, want anders had dat lieve kind ook in de bladen gestaan, ze is verstandig, zoals jij zegt *gelukkig maar*
Lezen Mooiiii, ik zeg niet dat jij zegt dat Lieke verstandig is, je zegt gelukkig maar, ik lees nergens dat JIJ zegt dat ze verstandig is, want als JIJ zegt dat Lieke verstandig is dan heb ik zoiets van, Mooiiii ziet het leven niet meer zitten (of zoiets)quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Lieke verstandig is
Ik ben gelukkig dat Lieke niet de moeder is van de kleine ballegooyster,mijn meningquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vooral Lieke niet, gelukkig maar, he Mooiiiiii, want anders had dat lieve kind ook in de bladen gestaan, ze is verstandig, zoals jij zegt *gelukkig maar*
Nee, daar ben ik het helemaal mee eens, *gelukkig* maar dat Lieke niet de moeder is van een ballegooyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig dat Lieke niet de moeder is van de kleine ballegooyster,mijn mening
Fijn dat ook jij blij bent.Lolll alomquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het helemaal mee eens, *gelukkig* maar dat Lieke niet de moeder is van een ballegooy
Huub wilde trouwen in de kooi en met wie het was, dat zou hem aan zijn reet roesten, zo zie ik het nu !quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
even een antwoord op Mooiiii haar vraag.
Mooiiii, al was er een ander meisje de Kooi ingelopen, hij wilde met alle geweld met iemand trouwen, Lieke wilde niet (verstandig) dus Claire zei Ja, maar zeg eerlijk, van echte liefde was geen sprake, misschien had hij later wel gevoelens voor haar maar liefde zat er echt niet in.
Had je popcorn erbij,zonder popcorn is het minder smeuig.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Huub wilde trouwen in de kooi en met wie het was, dat zou hem aan zijn reet roesten, zo zie ik het nu !
Liekedie wilde niet en Claire was een goed slachtoffer na Lieke.
Huub met zijn mooie praatjes. Helaas Claire trapte erin.
Huub vele keren in slachtoffer rol en Claire was weer om.
Net nog op rtl5, 15 meest spraakmakende tv momenten kwam het weer langs.
eens Lieke is echt.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig dat Lieke niet de moeder is van de kleine ballegooyster,mijn mening
En Huubsoppers houden nu eenmaal van nagemaakten.. Ik snap het...quote:
Skattie dit staat helemaal los van Huub o.i.d. ik vind haar gewoon een nare meid die zeer berekend te keer is gegaan in de kooi en vergeet vooral niet flink geprofiteerd te hebben (denk aan haar verjaardag) karren vol met kado'squote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Huubsoppers houden nu eenmaal van nagemaakten.. Ik snap het...![]()
Berekenend? Lieke is niet degene die zich met kip heeft laten douwen hoor..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Skattie dit staat helemaal los van Huub o.i.d. ik vind haar gewoon een nare meid die zeer berekend te keer is gegaan in de kooi en vergeet vooral niet flink geprofiteerd te hebben (denk aan haar verjaardag) karren vol met kado's
Niemand zou goed genoeg zijn, jij zou liever zelf de moeder willen zijn. Claire, daar ben je ook geen fan van.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ze kan er ook niets aan doen dat er zoveel kado's aan haar gezonden zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Skattie dit staat helemaal los van Huub o.i.d. ik vind haar gewoon een nare meid die zeer berekend te keer is gegaan in de kooi en vergeet vooral niet flink geprofiteerd te hebben (denk aan haar verjaardag) karren vol met kado's
Gaat over vorig jaar. Vast iemand die pas bij huub zijn hyves aangemeld is.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Huub heeft dus kennelijk pas weer een ongeluk met de motor gehad.
Zal me niks verbazen als daar weer drank een rol bij heeft gespeeld..
Dat kan, maar het zou me ook niks verbazen als ie weer een schuiver heeft gemaakt. Een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. Maar Huub wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:48 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Gaat over vorig jaar. Vast iemand die pas bij huub zijn hyves aangemeld is.
Hij heeft geen andere motor gekocht na zijn ongeluk. Dus zonder motor wordt een motorongeluk toch moeilijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar het zou me ook niks verbazen als ie weer een schuiver heeft gemaakt. Een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. Maar Huub wel.
Die heeft toch ook geen motor?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien zat ie wel achterop, bij Claire.
quote:quote: Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar het zou me ook niks verbazen als ie weer een schuiver heeft gemaakt. Een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen. Maar Huub wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |