En je hebt ze toch wel laten beloven dat ze het op een leuk plekkie ophangen hè?quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alsido was de hele dag weg. Moet nu op Johan vertrouwen dat hij het overhandigt en vastlegt, komt wel goed.
Natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je hebt ze toch wel laten beloven dat ze het op een leuk plekkie ophangen hè?![]()
En wat vond Johan ervan!?
Dan ben ik toch nog tevredenquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NatuurlijkEn Johan vond het helemaal geweldig!
![]()
![]()
Als Johan thuis is, wordt de vlag dan ook gehesen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zal vandaag wel gewoon thuis zijn. Dan hoeven de bewakingscamera's niet aan.
Ja, enig ceremonieel moet er zijn nietwaar?quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
De vlag wordt gehesen en de kraan in de kelder opengedraaid.
Nog steeds een streamstoring?quote:
Je hebt die olijke pluizebolletjes zelf losgelaten, sadist!quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds een streamstoring?
Of zijn de Killer Bunnies gearriveerd en hebben ze alles en iedereen opgegeten?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido kijkt ff in de krant, terwijl hij een boterham eet
quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds een streamstoring?
Of zijn de Killer Bunnies gearriveerd en hebben ze alles en iedereen opgegeten?
Als je 'm al helemaal voorbereid hebt: open 'm nu maar dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe OP is af hoor.![]()
Hij staat opgeslagen in Word, dus als deze dicht zit, en ik er niet ben zou ik het op prijs stellen als ik toch de eer krijg deze te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |