En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef hondenfokker het volgende:
ja en toen was het gelijk van k*ank*er dit en shit fuck boe en bla etc en moe je klap en bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf sta je ook niet opquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Ik zag het vanmiddag, ik zat in de bus naast een vriend van me en wat me opviel was dat al die scholieren
anderen mensen niet naast hun laten zitten in de bus en er expres hun tas op die plek zetten terwijl er wel oude dames moesten staan van 70+daar kan ik dus echt niet tegen wat is dat voor een raaar gedrag tegenwoordig?
En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
toen zei ik moet je een vuist op je neus en toen ben ik de bus uitgezet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Beter dan die 70+ers in elkaar slaan
preciesquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
Mensen hebben toch een mond, ze kunnen makkelijk vragen of ze er mogen zitten of dat ze hun tas of weet ik veel weg willen halen.
En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef hondenfokker het volgende:
ben ik nu na het eten dit topic gaan openen omdat fok het niet deed
Bullshit, iemand hoort niet te hoeven vragen of hij naast je mag komen zitten. Als 't druk wordt, moet je gewoon je tas en andere troep van de stoel naast je halen en als je daar pas bereid toe bent als het specifiek aan je wordt gevraagd, ben je een incompetente, asociale idiootquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
Mensen hebben toch een mond, ze kunnen makkelijk vragen of ze er mogen zitten of dat ze hun tas of weet ik veel weg willen halen.
Wat gebruik jijquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
ik ben jarenlang niet met de bus gegaan me auto moest gekeurd worden
of van die kutkinderen die op de MINDERVALIDENPLAATSEN gaan zitten..en niet opstaan als er oude mensen willen zittenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Ik zag het vanmiddag, ik zat in de bus naast een vriend van me en wat me opviel was dat al die scholieren
anderen mensen niet naast hun laten zitten in de bus en er expres hun tas op die plek zetten terwijl er wel oude dames moesten staan van 70+daar kan ik dus echt niet tegen wat is dat voor een raaar gedrag tegenwoordig?
Als die jongeren een beetje normaal opgevoed waren, zouden die 70-plussers dat niet eens hoeven te vragen, maar zouden ze uit zichzelf die tas weghalen om de zitplaats vrij te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |