Hoe gaat dit? Heb het namelijk al geprobeerd, maar ik kan niet op mijn hotmail komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou een nieuwe vraag en geheim antwoord kiezen en je locatie en geboortejaar opgeven.
Geen idee, er is vast wel ergens een knop waar je kan klikken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef WillemvanBussel het volgende:
[..]
Hoe gaat dit? Heb het namelijk al geprobeerd, maar ik kan niet op mijn hotmail komen
Even testen, als dit mislukt haat ik je!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef wijsneus het volgende:
Wist je trouwens dat als je je fok! wachtwoord hier neerzet deze automatisch vervangen wordt door sterretjes?
Check - ik zet hier mijn wachtwoord neer: ********. Ik zie mijn wachtwoord, maar jullie zie sterretjes!
Koel he!
Je doet het verkeerd. Spelfoutje zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe weet ik nou of jullie sterretjes zien?
Nee, je hoort je eigen wachtwoord te kunnen zien. De anderen zien sterretjes...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Spelfoutje zeker?
Mooi advies.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, er is vast wel ergens een knop waar je kan klikken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef wijsneus het volgende:
Wist je trouwens dat als je je fok! wachtwoord hier neerzet deze automatisch vervangen wordt door sterretjes?
Check - ik zet hier mijn wachtwoord neer: ********. Ik zie mijn wachtwoord, maar jullie zie sterretjes!
Koel he!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef Wijnbo het volgende:
[..]origineel man!
http://bash.org/?244321
He wat leuk. Dus als ik "welkom01" intyp, zien jullie allemaal sterretjes?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef wijsneus het volgende:
Koel he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |