tis idd nooit goed,quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef switchboy het volgende:
whehe, ze zijn het argument ik heb 3 uur in de wacht gezeten en ik wil hiervoor gecompenseerd worden zat.
Waarom een bandje dat je in de wacht staat? Gewoon een ingesprekstoon is veel beter.. en gratis.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:48 schreef Flurry het volgende:
Volgens mij mogen ze je geen kosten meer rekenen terwijl je in de wacht staat. Iemand moet wel die lijn betalen, dus zo lang je wacht, betalen zij zelf. Daarom verbreken ze liever de verbinding.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef switchboy het volgende:
whehe, ze zijn het argument ik heb 3 uur in de wacht gezeten en ik wil hiervoor gecompenseerd worden zat.
Eerstdaags wordt cash afgeschaft en alleen plastic nog geaccepteerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
De Belastingdienst
Lekker alles onder tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Dus soms wel en soms niet? Dat is helemaal vaagquote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef Naamah het volgende:
Oh, nu mag ik ineens wel in de wacht.. Da's dan wel weer lief.
Die volslagen willekeur!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef Dickbride het volgende:
Dus soms wel en soms niet? Dat is helemaal vaag.
Klinkt als m'n ex-vrouw!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die volslagen willekeur!![]()
We zijn gewoon overgeleverd aan de grillen en nukken van zo'n belastingdienst!
Die botte lef halen ze van zeikerds vandaan, welke steenhard liepen te klagen als ze langer dan 20 minuten bij welk bedrijf dan ook in de wacht stonden.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef skattebaut het volgende:
Deze idioterie van de belastingdienst heb ik me ook maanden geleden al aan zitten ergeren...
Waar halen ze het lef in hun botte lompe kutorganisatie vandaan om zo met bellers om te gaan?
ze hebben een limiet op de wachtrijquote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die volslagen willekeur!![]()
We zijn gewoon overgeleverd aan de grillen en nukken van zo'n belastingdienst!
Naja, op zich prima. Maar zeg dan: "De wachttijd bedraagt meer dan tien minuten, daarom verbreken wij nu de verbinding, probeer het later nog eens" ofzo. Stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die botte lef halen ze van zeikerds vandaan, welke steenhard liepen te klagen als ze langer dan 20 minuten bij welk bedrijf dan ook in de wacht stonden.
Dus is er een wet aangenomen welke deze wachttijden tegengaat. Dat hield in dat men (geloof ik) maximaal 10 minuten tegen kosten mocht wachten, waarna het bedrijf de rest van de kosten op zich nam.
Één van de gevolgen daarvan is dus mensen af te sluiten ipv te laten wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |