UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:
Neequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Dit wordt een San-adoratie topic
tuurlkquote:
Geboren en getogen in Lichtenvoorde, maar woon al een aantal jaar in Enschede. Tijdens mijn studie en nu werk in Oldenzaal.quote:
whahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:43 schreef woolters het volgende:
Allene a'j de Tweantse schibboleth op natuurlike wieze oet köant sprekn:
"Öllie ieleu oe wal in, of öllie ieleu oeleu nit?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo'n refomeisje met lang haar, goede tetn, lekker kontje, rok aan en een zeer onschuldig koppie, maar toch uiterst zaadvragende oogjes
Ze was echt echt ECHT geil, mijn god!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee, al kijkt hij zelf ook regelmatig een vrouw verlekkerd na
klinkt goedquote:
met 2 porties worst en extra veel curryquote:
Moos!, ik houd niet van zuurkool. Onze karakters botsenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik houd alleen van zuurkool en boerenkool stamppot.
Hoe kan je nu in karakter botsen met zuurkool?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Moos!, ik houd niet van zuurkool. Onze karakters botsen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo'n refomeisje met lang haar, goede tetn, lekker kontje, rok aan en een zeer onschuldig koppie, maar toch uiterst zaadvragende oogjes
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu in karakter botsen met zuurkool?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goed. Ik heb me laten vertellen dat ik een adoratietopic heb
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huisgenoot en ik hebben net onmeunig zitten bunkeren. Komt de 2e huisgenoot (H2) de kamer in: "en, hoe staat het met het eten?"
Ik: "op!"
H2: Jamaar... ik eet ook mee!
H1 en ik: Jij eet nooit op dinsdag mee
H2: Vandaag wel...
H1: Kut...We hebben nog maar even wat voor hem gemaakt
Kriebelt wel aan mn neus tijdens t beffen.quote:
Wie danquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
HALLO.
Drizzt ik denk dat jij op iemand lijkt die ik op de vbl-meet was
Dat is een teken dat het legaal is wat je doet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kriebelt wel aan mn neus tijdens t beffen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat het legaal is wat je doet.
Huh? Als Henrike met een sik jou beft?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kriebelt wel aan mn neus tijdens t beffen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Huh? Als Henrike met een sik jou beft?
Volgens mij klopt hier iets niet
Haha, het was een grapje hoor!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Samzz het volgende:
Euh... Iel.
Verder, hoiIk ga te bed, morgen m'n schoenen kopen!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mmmm ik wil een kutje vullen met mn goddelijke zaad.
quote:
Ik ook al.... helft van het lootje overschrijd het bedrag wat we afgesproken hadden.... achterlijk lootje...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:54 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de stad, Sinterklaasinkopen doen... Bah.
Ja dit is denk ik speciaal om onze 300 topics te dwarsbomen!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo krijgen we nooit een topic per dag vol
Vastquote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja dit is denk ik speciaal om onze 300 topics te dwarsbomen!
Helaas...quote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even wachten tot het volgende liedje van Qmusic, aangezien ik een liedje had aangevraagd, maar ze m nog steeds niet gedraaid hebben
welke heb je aangevraagd?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even wachten tot het volgende liedje van Qmusic, aangezien ik een liedje had aangevraagd, maar ze m nog steeds niet gedraaid hebben
doegggquote:Op woensdag 25 november 2009 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas...
Nu ga ik pauze houden
zow !quote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag/vanavond nog cursus van 5 tot 9, lekker lang dagje dus...
volgende week vrijdag Quakedance in Lucky, zondag 27 december Dangerouzmind in Lucky en 31 december misschien Qountdownquote:Op woensdag 25 november 2009 13:20 schreef haakon het volgende:
[..]
zow !
hej Remco, ga je nog naar een paar feesten komende tijd ?
Ik help wel vanuit 053quote:Op woensdag 25 november 2009 12:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
we moeten nu trouwens ongeveer een topic per dag vullen... anders halen we die 300 niet!!!!!!
welke 053 precies?quote:
hardcore is voor mij alleen leuk op het eind van een feest(je), niet de hele avond/nacht langquote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef haakon het volgende:
Qountdown ga ik sowieso niet heen, ik ben al dronken voordat het nieuwe jaar begonnen is
Misschien ga ik ook wel naar Quakedance ! en DangerouzMind kan ook wel eens wat worden.
Ben absoluut geen fan van Lucky, maar die feesten schijnen echt vet te zijn ! Grote namen ook
19 december ga ik wel naar Thunderdome, ben erg benieuwd
wut?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
dik donders mooi aan 't renderen hier
mag ik vragen wat voor misverstand precies? en wel balen dat je daar pas na een paar boze dagen achter bent gekomenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het stomste is, het begon met een misverstand
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
het domme blondje want die anderen bestaan niet?![]()
Gewoonquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom ben jij er geen fan van dan?
mooie plaatjes makenquote:
ik ben laatst op een vrijdag geweest, toen Sidney Samson en Chuckie er waren; toen ook gewoon 'normaal' volk wat je ook op een Quakedance of Dangerouzmind zietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Gewoonvaak op een 'normale' avond vind ik er veel 'paupers' rondlopen.
Van die 'stoere' buitenlanders die je helemaal lijp aankijken enz, die je eigenlijk een aai over de bol wilt geven omdat ze eigenlijk zo lief zijn.
Heb het absoluut niet op dat volk![]()
Maar inderdaad, het geluid is er echt geweldigen de speciale feesten ook
dat doe ik nooitquote:
van die stoere buitenlanders met een te klein petje op hun te dikke kop?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben laatst op een vrijdag geweest, toen Sidney Samson en Chuckie er waren; toen ook gewoon 'normaal' volk wat je ook op een Quakedance of Dangerouzmind ziet
die zaterdag daarna ook geweest, maar toen viel mij alleen op dat de gemiddelde leeftijd redelijk laag is, maar heb me niet gestoord aan de 'paupers' en 'stoere' buitenlandersmaar nou erger ik mij sowieso niet heel snel aan mede-bezoekers
renderen op zich gaat wel aardig, maar ik ben bezig met componenten plaatsen. en dat gebeurd allemaal met code.quote:
ah, zo...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
renderen op zich gaat wel aardig, maar ik ben bezig met componenten plaatsen. en dat gebeurd allemaal met code.
geen idee, ik erger mezelf er niet aan, dus let er ook niet opquote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van die stoere buitenlanders met een te klein petje op hun te dikke kop?
Had het idee dat ze me ergens van beschuldigde, en was daar ontzettend kwaad om geworden. Wat dat was, daar wil ik het niet over hebben. Maar later bleek dus dat ze me niet beschuldigde, maar er wat anders mee bedoelde, nou moet ik zeggen dat ik nog steeds niet weet wat ze dan wel bedoelde, maargoedquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor misverstand precies? en wel balen dat je daar pas na een paar boze dagen achter bent gekomen
hoef ook geen details... maar tof dat dat nu in ieder geval 'opgelost' isquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het idee dat ze me ergens van beschuldigde, en was daar ontzettend kwaad om geworden. Wat dat was, daar wil ik het niet over hebben. Maar later bleek dus dat ze me niet beschuldigde, maar er wat anders mee bedoelde, nou moet ik zeggen dat ik nog steeds niet weet wat ze dan wel bedoelde, maargoed
Sorry hoor, maar mijn god, hoe erg kan je chick om de hete brij heendraaien? Vraag haar gewoon om duidelijke taal, ipv er na 2 dagen nog niet achter zijn wat ze nou precies bedoelt.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had het idee dat ze me ergens van beschuldigde, en was daar ontzettend kwaad om geworden. Wat dat was, daar wil ik het niet over hebben. Maar later bleek dus dat ze me niet beschuldigde, maar er wat anders mee bedoelde, nou moet ik zeggen dat ik nog steeds niet weet wat ze dan wel bedoelde, maargoed
Opgelost is het niet, nog lang niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoef ook geen details... maar tof dat dat nu in ieder geval 'opgelost' is
ik ben druk bezig hierquote:
zielepootjequote:
Hef geen duidelijke foto in zn foboquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
Drizzt diegene van de vblmeet waar ik het over had, is Grulez.
kan d'r niks aan doenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, als niemand mee wil spammen, dan ga ik ook geen moeite doen
Can't imagine thatquote:Op woensdag 25 november 2009 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhh...ja? Doe ik best vaak
Krijg er alleen maar positieve reacties op
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, zegt niet dat ik het niet vind staanquote:
Mja, eigenlijk zegt iedereen datquote:Op woensdag 25 november 2009 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, zegt niet dat ik het niet vind staan
Omdat ik het me niet kan voorstellen, kan ik natuurlijk nog geen oordeel geven. Dus ik zeg nu ook niet dat ik vind dat het wel staat, want dat weet ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk zegt iedereen dat
Ik zal je een keer opzoeken in pakquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het me niet kan voorstellen, kan ik natuurlijk nog geen oordeel geven. Dus ik zeg nu ook niet dat ik vind dat het wel staat, want dat weet ik niet
quote:
1 HAMBURGER BIG TASTY ALSJEBLIEFT !!!quote:
Ja hequote:Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg
Heb liever mijn vriendin, die heeft een mooier lichaam.quote:
Nee, mijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Oke. Eet smakelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef haakon het volgende:
[..]
oja XD sorryniet zo snel aan gedacht
ik ga nu eten, brb
Goed, en daar?quote:
Ook goed, de eerste toetsweek is eigenlijk best goed gegaan.quote:
Jij zat toch in het propedeuse jaar? ga je die halen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ook goed, de eerste toetsweek is eigenlijk best goed gegaan.
Ja klopt. Ik hoop dat ik hem ga halen. Ben in iedergeval op de goede weg. Ik heb alleen een herkansing voor bestandsbegrippen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij zat toch in het propedeuse jaar? ga je die halen?
Oh maar die is niet zo heel moeilijk, acces is lastiger vond ikquote:Op woensdag 25 november 2009 21:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik hoop dat ik hem ga halen. Ben in iedergeval op de goede weg. Ik heb alleen een herkansing voor bestandsbegrippen.
gelukkig maar... heb je er wel een goed gevoel aan over gehouden nu?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles uitgepraat, nu nog maar zien hoe het verder gaat.
Het is voor beide partijen duidelijk wat er speelt? dan is er nl vaak wel begrip enzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles uitgepraat, nu nog maar zien hoe het verder gaat.
Voel me rot, maar verder zit alles wel goed nuquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig maar... heb je er wel een goed gevoel aan over gehouden nu?
Ja, is helemaal duidelijk nuquote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Het is voor beide partijen duidelijk wat er speelt? dan is er nl vaak wel begrip enzo.
trustenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even lezen en dan ook slapen.
Dag lieve Tukkertjes
gefeliciteerdquote:
Ik heb alleen zin in een koud biertje en kebab!quote:
hoezo alleen kebab?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in een koud biertje en kebab!
Kebab heb ik ook wel zin inquote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in een koud biertje en kebab!
mijn buik, is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beterschap!
waar heb je last van?
En dat van waterquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, water
en ik heb er 5 dagen erna nog last van
Aha, en waarom dronk jij water????quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, water
en ik heb er 5 dagen erna nog last van
Wel goed. Rustig enzo. Straks ff naar de markt, lekkere kippetjes halen en verder maar een beetje FOK!ken.quote:
Geef jij 's ff antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef haakon het volgende:
-
doe ik zelf ook; als ik naar een feest ga drink ik in het begin (aardig wat) bier en daarna ga ik over op water/fris/energy omdat je het anders echt geen 10 uur (of langer) volhoudtquote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha, en waarom dronk jij water????en geen alcoholische drank????
hmmquote:Op donderdag 26 november 2009 09:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu?Ik zit nog in mijn pyama!
sorry mevrouwquote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aha, en waarom dronk jij water????en geen alcoholische drank????
tssquote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef haakon het volgende:
[..]
sorry mevrouw
hahaha, als je 10 uur achter elkaar bier wilt gaan drinken op een normaal tempo lig je binnen 4 uur knock out
je houdt de avond niet vol met alleen maar bier
Nee idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef haakon het volgende:
[..]
sorry mevrouw
hahaha, als je 10 uur achter elkaar bier wilt gaan drinken op een normaal tempo lig je binnen 4 uur knock out
je houdt de avond niet vol met alleen maar bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |