Gisteren speelden we hem in TDM met twaalf man. Wat een geweldige pot was dat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is juist een van m'n favorieten. Altijd chaos als je er met z'n 8en in zit.
Vergeet Rust niet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gisteren speelden we hem in TDM met twaalf man. Wat een geweldige pot was dat.
Ik las trouwens dat de map rotation in Free For All ook aangepast was, blijkbaar zit er nu meer variatie in. Mogen ze voor TDM ook wel eens doen, Sub Base en Terminal kom ik nog veel te weinig tegen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:41 schreef Shoombak het volgende:
Het is tegenwoordig zo erg dat als ik een potje heb waarbij mijn k/d negatief dreigt te eindigen ik mn xbox uitpleur, zodat mn stats niet geteld worden
Onderzeeer? Ik kan me niet herinneren dat ik die al eens ben tegengekomen met lvl 30quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:18 schreef Thrilled het volgende:
Ik vind Rust ook geweldig.. kom hem erg vaak tegen bij mijn FFA matches hoor.. Diegene met de onderzeeer juist bijna nooit.. alhoewel dat volgens mij geen FFA map was
Sub base dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:26 schreef emokid het volgende:
Hij bedoelt dat sneeuwlevel, niet Derail maar die andere.
rust komt volgens mij alleen met ffa!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Sub base dus.
Rust nog nooit gespeeld terwijl ik level 60 ben ondertussen.
Hij kwam net weer voorbij in TDM.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rust komt volgens mij alleen met ffa!
Het is net shipment!
Als Host zijnde is het gewoon veel makkelijker om een hoge KS te halen dan als iemand met 3 bars (zoals al jouw medespelers)quote:
Die is idd nieuw.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Shoombak het volgende:
Die Headquarters Hardcore zit er ook pas sinds vandaag in of ligt het aan mij?
Uiteraard. Maar het potje ervoor had ik een ratio van <1 ondanks dat ik de host wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:08 schreef Personan het volgende:
[..]
Als Host zijnde is het gewoon veel makkelijker om een hoge KS te halen dan als iemand met 3 bars (zoals al jouw medespelers)
Ja, zo'n vaag kutwapen maar blijven spammen en spammen, zo vreselijk irritantquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef kwaitnait het volgende:
Ik word af en toe echt gek van de n00btube kindertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |