quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je jezelf ziet respawnen op de killcam.. Kut respawn systeem. In sommige maps zijn er plekken waar nooit iemand komt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Van 25 t/m 30 november inderdaad, vanwege de vernieuwde Dashboard.
Het ging net weer eens heerlijk slecht net trouwens.Dan spawnde ik ergens, rende ik een paar meters en hop, weer een paar kogels in de rug. En dat niet één of tweemaal, nee, de hele fucking tijd.
Da's alleen tegen dingen die je targeten dmv je lichaamstemperatuur, bijvoorbeeld de thermal scope en zo'n beetje alle (bestuurbare) air strikes. Maar dan ben je dus nog wel te zien op de heartbeat sensor, waar dan weer die Ninja perk om de hoek komt kijken... als het goed is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Moet je daar niet Cold-blooded voor gebruiken?
Zo mag ik het horen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 05:52 schreef Agiath het volgende:
Vandaag wel weer geheerscht met FAL, wat een wapen
quote:
quote:2.0 KD on the trees Elpres, using Juggernaught, Marrathonman, commando perks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |