quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
met mij goed, ik hou er goed de zweep over bij de cv monteurs
Goeie viralquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
http://www.gebrokenpennen(...)-verder-dan-u-denkt/
Knap hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:52 schreef Inu het volgende:
Gevonden!
niks erger dan een bromscooter tegen je klit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee hoor, die doet het geruisloos
Dat kwam ik in mijn werk heeeel vaak tegenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef FUFR het volgende:
de nieuwe thermostaat hangt er al.
FUCK de KUT @#$#$%@%@$#$# mongol die om de oude thermostaat heen heeft gestuct
preciesquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
niks erger dan een bromscooter tegen je klit.
vertel esquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ik in de TT wilde paste niet, maar had daar wel mee te maken
geweldig bedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Waar moppie's auto trilt en bromt tot het hoogtepunt"
daar zijn mijn ritjes te kort voor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:05 schreef r8ality het volgende:
Ja moppie, monteer eens een dildo op de autostoel.
Wat een draak van een reply. Zeg dan niksquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar zijn mijn ritjes te kort voor.
Prima voor jou ritten naar Zweden, anders vergeet je nog hoe het voelt
Hoezo? Je hebt er zelf 1quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:57 schreef Inu het volgende:
Ik heb toch echt het hele vibo gebeuren gemist denk ik
Ik ben nu al heel moe en ik krijg vanavond een eter, dus kan niet eens lekker op tijd naar bed
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar zijn mijn ritjes te kort voor.
Prima voor jou ritten naar Zweden, anders vergeet je nog hoe het voelt
Wanneer leer je het nou eensquote:
Oh ik weet zeker (but not yet confirmed) dat ik meisjes ken die er geen hebben. En nee, die zijn niet > 12quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef FUFR het volgende:
ieder meisje heeft er eentje, maar we doen lekker net of we dat niet weten Jozef.
Ik bedoel hier helemaal niets negatiefs meequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wanneer leer je het nou eens.
Get over it en richt je eens (liefst op een positieve manier) op een andere vrouw.
Dat wist je ook zeker van mij voordat je me kendequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh ik weet zeker (but not yet confirmed) dat ik meisjes ken die er geen hebben. En nee, die zijn niet > 12.
Damnitquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wist je ook zeker van mij voordat je me kende
not yetquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef -moppie- het volgende:
Heerlijk geluncht en gullie?
Je kunt ook net op die grens zitten... Ik krijg ook maar netto 200 euro meer dan een vriendin terwijl ik bruto 600 euro meer verdien...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik teveel salaris krijg
Bij DLG verdiende ik bruto 150 meer en kreeg ik netto 150 minder uitbetaaldLike wtf
Ok, dat krijg je er idd niet af door op de fiets naar het station te gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
- Broodje doner
- Chocoladecookie AH
- Bullit
Prima lunch.
Zouden er echt nog van die prutsbedrijven bestaan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef r8ality het volgende:
Of ze houden te weinig loonheffing in. Dat betekent betalen volgend jaar
.
Nee, dan nog kan het niet, reken maar naquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt ook net op die grens zitten... Ik krijg ook maar netto 200 euro meer dan een vriendin terwijl ik bruto 600 euro meer verdien...
Ik ben niet zo'n financieel geniequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan nog kan het niet, reken maar na
Succes met je sollicitatie
scan m effe in anders, leg ik m bij mijn BH neer, kost gratis en is niet duurquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zouden er echt nog van die prutsbedrijven bestaan?
Ik wacht mijn loonstrookje wel ff af, ga ik narekenen.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat er een "dertiende maand" bij zit dit keer...
Naar:quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n financieel genieDaarom is het ook totaal niet handig dat ik hier de administratie moet doen
Ik moet nog eens even kijken naar mijn loonstrookje, want ik lever 900 euro in...vraag me af waar dat allemaal heen gaat
En dankjewelHet is een interne, dus iedereen moet uitgenodigd worden mja
Das wel lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik teveel salaris krijg
Bij DLG verdiende ik bruto 150 meer en kreeg ik netto 150 minder uitbetaaldLike wtf
Je vergeet de flitskasten, stoplichten die op rood kunnen en de pliesiequote:Op dinsdag 24 november 2009 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Naar:
- Uitkeringen
- Prachtige kunstwerken
- Marok.nl subsidie
- UWV-kantoren.
Weer leeg...quote:
Ik krijg nooit boetesquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je vergeet de flitskasten, stoplichten die op rood kunnen en de pliesie.
De helft van 800 euro ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik lever trouwens 800 euro per maand in.
Maar dat krijg ik ook weer terug. HRA.
Zocht you nog een cv'er?quote:
Voor weinig en zwart?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Zocht you nog een cv'er?
ja tog? ik heb er eentje voor je.
dat is inderdaad waar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Die brommende auto uit de tt is trouwens van mij!
dezelfde als je mij aangeraden hebt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Zocht you nog een cv'er?
ja tog? ik heb er eentje voor je.
Dan laat maar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dezelfde als je mij aangeraden hebt?
? denk het nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dezelfde als je mij aangeraden hebt?
nee da was een andere. en die radiator werkt wel perfect!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan laat maar.Ik wil geen radiator tegen het plafond.
whehehehequote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan laat maar.Ik wil geen radiator tegen het plafond.
Nee, ik heb 3 jaar geleden een nieuwe ketel laten plaatsen op een andere plaats. De oude ketel is nog wel goed(15 jaar oud). Die wil ik in mijn atelier laten plaatsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heb je een nieuwe nodig? ga je dan van vr naar hr?
drankorgelquote:
oh...daarom passen jullie zo goed bij elkaarquote:
Volgens mij past ze dan ook wel bij jou.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...daarom passen jullie zo goed bij elkaar
Ik versta geen Friesquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mij past ze dan ook wel bij jou.
aan mijn factuur te zien alleen voor jouquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ah okee. want die was best duur.
zo overdreven groot is de mijne nou ook weer nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:24 schreef r8ality het volgende:
Alleen past Colt waarschijnlijk beter in moppie dan Artic [ afbeelding ].
we hebben het over de dikte he mannenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo overdreven groot is de mijne nou ook weer niet
Specs, m2?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo overdreven groot is de mijne nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
we hebben het over de dikte he mannen
ze noemen me: de blanke negertquote:
daarom mocht je alleen maar vingerenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:38 schreef r8ality het volgende:
Maar dat heb ik inderdaad ook al vaker gehoord, dat dikte harder telt dan lengte.
mijn fansquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie is ze..... de kaboutertjes onder je bed?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom mocht je alleen maar vingeren
Ik mocht hoogstens met twee vingers tegelijk, dus mijn pe-nis had er sowieso niet in gepastquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom mocht je alleen maar vingeren
Een baby past dus je pikkie ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik mocht hoogstens met twee vingers tegelijk, dus mijn pe-nis had er sowieso niet in gepast.
Ik denk niet dat zij op enig moment in haar leven wil/gaat barenquote:
r8 neukt alleen via een keizersnedequote:
Ik neuk helemaal nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
r8 neukt alleen via een keizersnede
ook niet op de achtseweg?quote:
daar zit die tippelzone bij dat station toch? Met die heroienehoertjesquote:
Hemelrijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar zit die tippelzone bij dat station toch? Met die heroienehoertjes
ook goed, ik kom er nietquote:
quote:
Ik heb daar een keer ingebroken. Ging naar een kennis loop achterom sta ik binnen bij de buren.quote:
"Kennis"quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer ingebroken. Ging naar een kennis loop achterom sta ik binnen bij de buren.
En dat was -moppie- en zo heb jij haar leren kennen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja een studente die daar voor 100 gulden per maand woonden. Ex bondage club incl kooi.
Véhétquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja een studente die daar voor 100 gulden per maand woonden. Ex bondage club incl kooi.
Nee heb ik al.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef FUFR het volgende:
iemand nog een Chromotherm III kopen, vur weinig?
15 jaar oud en dan hergebruikenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 3 jaar geleden een nieuwe ketel laten plaatsen op een andere plaats. De oude ketel is nog wel goed(15 jaar oud). Die wil ik in mijn atelier laten plaatsen.
Daarom nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja voor in de schuur. Voor zo nu en dan.....
Waarom hang jij dat ding niet ff op voor mij!?
quote:
Kreeg je prikkels van de ketels?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik doe bewust dat werk niet meer, ook niet privé. Tevens ben ik nooit echt installateur geweest maar servicemonteur.
moet je je broek wat meer optrekkenquote:
je loopt 20 jaar achterquote:
Een remeha witikwavurinne en een LCD scherm in de hauszimmerquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:19 schreef Juup© het volgende:
Wat voor cv-toestel heb jij nu FUFR?
nou lekkere service danquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik doe bewust dat werk niet meer, ook niet privé. Tevens ben ik nooit echt installateur geweest maar servicemonteur.
Jep, volgende week Woensdag komt ie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef FUFR het volgende:
had je m nog gebeld Colt?
de hoertjes liepen daar al toen ik als jong menneke (JA JUUP LANG GELEDEN) daar langs naar school liep of de hond uit liet.quote:
ah mooi!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jep, volgende week Woensdag komt ie.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
de hoertjes liepen daar al toen ik als jong menneke (JA JUUP LANG GELEDEN) daar langs naar school liep of de hond uit liet.
Toen waren hoertjes nog lievv en geen heroinejunks.
Ik vermoedde al dat er 200 euro voor FUFR meegerekend werdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
aan mijn factuur te zien alleen voor jou
Gelukkig geen ATAGquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een remeha witikwavurinne en een LCD scherm in de hauszimmer
seriously, zou ik nooit mee akkoord zijn gegaan, ik doe zoiets als vriendendienst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat er 200 euro voor FUFR meegerekend werden.
Hij vroeg iets van 2500 euro incl. alles voor een Nefit HR ketel.
Heb toen uiteindelijk 1400 betaald incl. alles voor een Nefit VR ketel.
In dit huis hebben we 3000 betaald voor een Nefit HR ketel, Nefit Moduline 300, een "design" radiator in de keuken, een klein radiatortje tegen het plafond aan in de bijkeuken incl. montage van alles en wat gasfitting werk.
ik wou een mooie tekening makenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je hem leeg laat mag je hem versturen.
en er kwam een vaillant uit.quote:
Lijkt me nog best veel, maar goed, ik ken de prijs van desing radiatoren niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat er 200 euro voor FUFR meegerekend werden.
Hij vroeg iets van 2500 euro incl. alles voor een Nefit HR ketel.
Heb toen uiteindelijk 1400 betaald incl. alles voor een Nefit VR ketel.
In dit huis hebben we 3000 betaald voor een Nefit HR ketel, Nefit Moduline 300, een "design" radiator in de keuken, een klein radiatortje tegen het plafond aan in de bijkeuken incl. montage van alles en wat gasfitting werk.
Vaillantquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
en er kwam een vaillant uit.
zo, u is weer op de hoogte
En de onkostenvergoeding voor het gebruiken van die trap (gevaarlijk werk).quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lijkt me nog best veel, maar goed, ik ken de prijs van desing radiatoren niet.
Zoon plafondradiator is natuurlijk best duur. Meerprijs voor ladder enzo
en de meerprijs voor onethisch hangwerkquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de onkostenvergoeding voor het gebruiken van die trap (gevaarlijk werk).
ik heb die boekjes nooit begrepen, totaal niet spannend endezo en gezever over auto's..quote:
ah, daarom vond ik ze zo gaaf dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb die boekjes nooit begrepen, totaal niet spannend endezo en gezever over auto's..
Wat ik begrepen heb van de heren monteurs is dat Vaillant niet meer is wat het geweest is.quote:
quote:
beide merken worden nu tegen weinig verkocht, het is oorlog in CV-landquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van de heren monteurs is dat Vaillant niet meer is wat het geweest is.
Erg duur en niet meer de goeie oude kwaliteit.
Nefit en Remeha worden nu beter verkocht.
De radiator scheen 500 euro te zijn. Vind ik beetje veel geld voor zoon ding, maar vooruit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lijkt me nog best veel, maar goed, ik ken de prijs van desing radiatoren niet.
Zoon plafondradiator is natuurlijk best duur. Meerprijs voor ladder enzo
Ah okeequote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
beide merken worden nu tegen weinig verkocht, het is oorlog in CV-land
Dat kan idd, Remeha is in de staande ketels altijd goed geweest, en zo ongeveer sinds de Quinta in hangende ketels ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van de heren monteurs is dat Vaillant niet meer is wat het geweest is.
Erg duur en niet meer de goeie oude kwaliteit.
Nefit en Remeha worden nu beter verkocht.
ik vind van wel! oerdegelijk en erg handig in het gebruik, ik gebruik de mijne bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Coltz/Juup! Heeft 1 van jullie ervaring met een Bosch PMF180E achtig apparaat?
Is zoon ding de aanschaf waard?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef bleiblei het volgende:
Zo een kerel op RTL, hij komt in beeld, ik zeg "wat een homo!"
Komt zijn naam in beeld, heet ie Wouter Schotanus
Ach, jij houdt zelfs een schroevendraaier verkeerd omquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind van wel! oerdegelijk en erg handig in het gebruik, ik gebruik de mijne bijna dagelijks.
Met een mouse en een slijptol kan ik hetzelfde doen. En die heb ik alquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Wel iets wat er op lijkt. Niet van Bosch maar wel een driehoekschuurmachine, en dan heb ik ook een Mouse met diverse hulpstukken en ik moet eerlijk toegeven dat ik die hulpstukken nog niet vaak gebruikt heb. Maar ik ben er wel enorm blij mee want het is zo verdomd handig als je bv een trap wilt schuren of een stoel o.i.d. met allerlei moeilijke hoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef bleiblei het volgende:
En net als ColtZ40 heb ik voor de andere dingen een paar slijpmachinesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel iets wat er op lijkt. Niet van Bosch maar wel een driehoekschuurmachine, en dan heb ik ook een Mouse met diverse hulpstukken en ik moet eerlijk toegeven dat ik die hulpstukken nog niet vaak gebruikt heb. Maar ik ben er wel enorm blij mee want het is zo verdomd handig als je bv een trap wilt schuren of een stoel o.i.d. met allerlei moeilijke hoeken.
Idem hier! Vooral bij lastig bereikbare plekjes issie erg handigquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind van wel! oerdegelijk en erg handig in het gebruik, ik gebruik de mijne bijna dagelijks.
psies, hij raakt iedere klit met gemakquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef febster het volgende:
[..]
Idem hier! Vooral bij lastig bereikbare plekjes issie erg handig
Veel praat maar weinig actie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, hij raakt iedere klit met gemak
Nee, jij kruipt op je vrouw als ze ziek op de bank ligtquote:
Mwah, ik heb ook allebei, maar volgens mij kan je hier veel meer mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met een mouse en een slijptol kan ik hetzelfde doen. En die heb ik al
Je hoeft er niet op te kruipen. Jij riep dat je er wel ff een schuurapparaat tegen der klit ging houdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, jij kruipt op je vrouw als ze ziek op de bank ligt
In dat geval lijkt het mij een enorm handig apparaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook allebei, maar volgens mij kan je hier veel meer mee.
Maar geen ervaring mee dus.
Een Mouse is trouwens een onding.
Of iig. dat black & decker ding.
Je hand trilt harder bij die dingen dan het papiertje aan de onderkant van het kreng.
Overigens lijkt mij vooral die zaagfunctie ideaal. En slijpen van voegen (al doe je dat nooit).
Als je dat nml. doet met een slijptol, slijp je de halve tegel mee.
Het ding lijkt wel een beetje een combinatie van een dremel, slijptol, decoupeerzaag en schuurapparaat.
Maar dan wel een heel precieze versie van die 4 apparaten.
Sowieso op je vrouw kruipenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, jij kruipt op je vrouw als ze ziek op de bank ligt
Nee, ecomare kwam van zellufquote:
echt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar er zijn meer standjes dan alleen maar erop kruipen
Mooi.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt?
het is anders een veel gebruikt brabants gezegde heur.
Koorts is koorts, moet eerst weg zijn, anders zak je straks weer helemaal in. En er is toch wel een vervangende arts?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz. Ik heb nu al bijna een week een lichaamstemp van over de 38. Naja, direct nadat ik wakker word is het meestal 37 nogwat, maar net weer gemeten en zit alweer op 38.2
BB vindt dat ik teveel waarde hecht aan de thermometer en gewoon moet gaan werken en kijken hoe het gaat, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Fysiek gevoel = de dag na DOA.
Ohja, de dokter heb ik al geprobeerd, maar die is met vakantie
Ja voor een spoedafspraak kon ik bellen met 0251... en toen heb ik opgehangenquote:Op woensdag 25 november 2009 08:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Koorts is koorts, moet eerst weg zijn, anders zak je straks weer helemaal in. En er is toch wel een vervangende arts?
Anders bel ff met de huisartsenpost... Koorts is gewoon wel dat je lichaam zegt dat er iets niet klopt...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja voor een spoedafspraak kon ik bellen met 0251... en toen heb ik opgehangen
Naja, als ik vraag hoe het met je gaat krijg ik doorgaans te horen dat het goed gaat en je je prima voelt.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Halpz. Ik heb nu al bijna een week een lichaamstemp van over de 38. Naja, direct nadat ik wakker word is het meestal 37 nogwat, maar net weer gemeten en zit alweer op 38.2
BB vindt dat ik teveel waarde hecht aan de thermometer en gewoon moet gaan werken en kijken hoe het gaat, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Fysiek gevoel = de dag na DOA.
Ohja, de dokter heb ik al geprobeerd, maar die is met vakantie
Ik kan me niet voorstellen dat ik heb gezegd dat ik me prima voel. En ik voel me niet "ineens belabberd" als ik getemperatuurd heb. Jammer dat je het zo interpreteert. Ik voel me inderdaad minder belabberd dan donderdag, maar ik voel me nog steeds hondsmoe en heb nog steeds duizelingen. Dat moet je ook wel gemerkt hebben. Maar goed, ik zal me wel aanstellen. Heb in ieder geval een afspraak met een vervangende arts om 10:00.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als ik vraag hoe het met je gaat krijg ik doorgaans te horen dat het goed gaat en je je prima voelt.
Maar als je gaat thermometeren, komt dan 38+ uit en dan voel je je ineens belabberd.
Ik heb zoiets van "Ga op je gevoel af. Voel je je goed genoeg om te werken ga je werken. Voel je je niet goed genoeg om te werken ga je flink uitzieken." Maar ga dan wel goed uitzieken. Maar je je alleen ziek voelen als je net gethermometerd heb, dat snap ik niet.
Ik vind het vooral erg jammer dat je me niet serieus neemtquote:Op woensdag 25 november 2009 08:50 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik zal wel weer de botte klootzak zijn omdat ik niet bij voorbaat "ja" en "amen" zeg.
neup, ben al uitgehoord door de vervangend donktersassistentequote:
Toch iets te hard doorgeduwd met de buttplug?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neup, ben al uitgehoord door de vervangend donktersassistenteHeb ook geen last van m'n luchtwegen ofzo. Maar die koorts zit er niet voor niks, misschien heb ik wel een ontsteking ofzo
Ik vind het vooral erg jammer dat ik altijd de verwijten krijg terwijl ik alleen maar reageer op signalen die ik van jou krijg.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg jammer dat je me niet serieus neemt
Sorry... Alleen interpreteer jij mijn signalen soms wat apart, maar daar heb ik zelf ook een aandeel in, moet ik maar duidelijker zijn. Ik wil vooral niet als een huillie over komen... maar het resultaat daarvan is dat ik te stoer ga doen en mensen de indruk geef dat het allemaal prima in orde is, terwijl dat nu dus niet zo is.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:10 schreef bleiblei het volgende:
En ik ben in het algemeen redelijk consistent in mijn mening.
Gewoon uitzieken indien nodig (en uitzieken is thuis in bed liggen of met een deken op de bank zitten).
Nu doe je het weer... Schuif het niet af op anderen maar trek je eigen plan verdorie!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hell, never mind!
Ik ben inderdaad een aansteller, dat ik al een week lang temperaturen tussen de 38 en 39 heb is gewoon normaal en komt door m'n energieverbranding, dat ik na een wandelingetje naar de supermarkt bekaf ben komt omdat ik dik en lui ben en ik moet nu nog naar m'n werk.
Kijk, dat lijkt tenminste ergens opquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Het stomme is, r8al, dat ik behoorlijk gezond eet momenteel, ik ga niet te laat slapen en heb een fatsoenlijk ritme. Of ik heb een acute groente-allergie ontwikkeld
Anyway, ik fiets nu ff naar die vervangende dokter, laat me even doorlichten. misschien is het niets, misschien is het wel iets. Ik wil het gewoon zeker weten.
6mmquote:Op woensdag 25 november 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
BB, Olivier wil nog weten welke diameter de gaatjes in de plaat veiligheidsglas moeten krijgen die in de keuken komt
jamaar, jamaar, ik voel me ook echt het ene moment een stuk beter dan het andere. En ik ben inderdaad veel te gevoelig voor de mening van jou. En tevens heb ik geen ballenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nu doe je het weer... Schuif het niet af op anderen maar trek je eigen plan verdorie!
Niet iets doen en roepen "ik doe het want jullie vinden/zeggen...".
Je bent toch volwassen genoeg om voor jezelf te beslissen hoe je je voelt?
Onze meningen zijn er alleen maar om je eigen keuze te beinvloeden! Je moet je niet door onze mening laten leiden.
En als jij vind nav. wat hier gepost wordt "hmmm, wellicht hebben ze gelijk en moet ik het proberen".
Dan is dat JOUW beslissing. En moet je wel je ballen tonen en niet een evt. kutgevoel op anderen afschuiven.
Grow themquote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik voel me ook echt het ene moment een stuk beter dan het andere. En ik ben inderdaad veel te gevoelig voor de mening van jou. En tevens heb ik geen ballen
Mwah, eerder omdat je de oprechtheid van je girl openbaar in twijfel trektquote:Op woensdag 25 november 2009 08:50 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik zal wel weer de botte klootzak zijn omdat ik niet bij voorbaat "ja" en "amen" zeg.
nouw.... ze zijn alleen verplaatst..quote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik voel me ook echt het ene moment een stuk beter dan het andere. En ik ben inderdaad veel te gevoelig voor de mening van jou. En tevens heb ik geen ballen
joetsch MF'squote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef r8ality het volgende:
SQ, das onzin, je hebt enorme ballen.
ikheb sinds mijn 15e al een vrouwelijke arts.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, de vervangende dokter is een mevrouw
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ikheb sinds mijn 15e al een vrouwelijke arts.
die zitten ook gewoon aan je piemel indien nodig
neu, geyl is andersquote:
Dat lijkt me dan de rontgen-kamer. Overigens wordt daar je nasi ook warm van denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
ik zie wel waar ze tijdens de lunch hun nasi van gisteravond kunnen opwarmen
de 'microwave room'quote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan de rontgen-kamer. Overigens wordt daar je nasi ook warm van denk ik.
Bloeddruk goed, longen goed, oren goed, keel goed. Dus maar ff bloed laten prikken net en van m'n stokkie gegaanquote:
Nasi is indeneesiesquote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan de rontgen-kamer. Overigens wordt daar je nasi ook warm van denk ik.
Je moet ook niet kijken SQ!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bloeddruk goed, longen goed, oren goed, keel goed. Dus maar ff bloed laten prikken net en van m'n stokkie gegaanAdvies dokter: luister naar je lichaam
Overigens gokte ze op taco-hoest
Ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken SQ!
Wanneer krijg je de uitslag?
1 voor nasi en 1 voor bami !quote:
Oh, arme gijquote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb niet gekekenIk heb overigens geen naaldenvrees. Dus daar kwam het niet door. Wss gebrek aan resources in m'n lichaam. Vrijdag uitslag. Zal wel niks uit komen, as usual
Jamaar, jamaar. Dan moet ik de hele dag in bed enzoquote:Op woensdag 25 november 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, arme gij![]()
Blijf maar lekker thuis totdat je je weer helemaal goed voelt.
dekentje op de bank mag ookquote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Dan moet ik de hele dag in bed enzoEn dat trek ik niet
Ik trek het altijd prima in bedquote:Op woensdag 25 november 2009 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Dan moet ik de hele dag in bed enzoEn dat trek ik niet
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wilde ik deze ook even delen
[ afbeelding ]
arm dingquote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
flauwvallen na het bloedprikken ->
Ik ga morgen naar kantoor, kijken hoe het gaat. Beetje rondhoesten enzoquote:
quote:
how come?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar kantoor, kijken hoe het gaat. Beetje rondhoesten enzoEn als het niet gaat, ga ik weer naar huis. Ik voel me zo schuldig namelijk, zo thuis
je moest naar je lichaam luisteren wiite gij nog?!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar kantoor, kijken hoe het gaat. Beetje rondhoesten enzoEn als het niet gaat, ga ik weer naar huis. Ik voel me zo schuldig namelijk, zo thuis
the doctor's room, you dwarfquote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klein gaatje in linkerarm, nothing too serious
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je moest naar je lichaam luisteren wiite gij nog?!
dus.. hup dekentie op de bank en niet werken en je collega's aansteken
Nee dusquote:
ah mooi zo, maar waffer prik kreeg je dan? vur de griep?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dus
Prikdame zag het op tijd, duwde me terug in de prikstoel en gooide me in de ligstand
Nee, ze moesten even wat aftappen voor wat bloedtestjesquote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah mooi zo, maar waffer prik kreeg je dan? vur de griep?
oh dat, dat doe ik iedere 3 maandsquote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze moesten even wat aftappen voor wat bloedtestjes
Ja, ik ben ook nog nooit gevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh dat, dat doe ik iedere 3 maands
zonder te vallen, dat dan weer wel.
Geef uw rechterarm maar
Dat wil u niet
Jawel dat doe ik altijd
Nee hoor.
(na 4x prikken)
Geef uw linkerarm es.
Tadaa, ik zei het tog..
wat voor pleister?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog nooit gevallen
Ik deed zo de wondje dicht drukken en toen kreeg ik een pleister en toen stond ik op en toen ging ik weer down
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor pleister?
1 van Mickey Mouse of een pleister met smurfin?
quote:
Als je in bed was blijven liggen was dat je niet gebeurdquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
KHUT!
Ik volg al tien afleveringen Project Runway... nog drie afleverings te gaan... vol spannings
KOM IK VERDOMME PER ONGELUK OP EEN AMERIKAANSE SITE UIT WAAR DE WINNAAR ALS VETTE HEADLINER BEKEND WORDT GEMAAKT!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je in bed was blijven liggen was dat je niet gebeurd
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
KHUT!
Ik volg al tien afleveringen Project Runway... nog drie afleverings te gaan... vol spannings
KOM IK VERDOMME PER ONGELUK OP EEN AMERIKAANSE SITE UIT WAAR DE WINNAAR ALS VETTE HEADLINER BEKEND WORDT GEMAAKT!
Wel ja ga het even verklappenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
en de pest is, ik vind het de minst sympathieke kandidaat
Dat zal best welquote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind misschien niet wat jij vindt
niet huilen dan!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zal best welmaar mij boeit dat programma met die Duitse "Hello" muts geen ene hol.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen dan!
hier, have an engrish:
[ afbeelding ]
Zo dik was Juup© nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen dan!
hier, have an engrish:
[ afbeelding ]
en terecht!quote:
zie je eigen sigquote:
aanstellerig kutwijfquote:
succes meissie!quote:
Voor permanent spot?quote:
Ja, maar dan moet je heul veel werken enzo. En altijd. Vind je dat niet vervelend?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar doen ze hier niet aanTot december 2010
Niet als het leuk werk isquote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je heul veel werken enzo. En altijd. Vind je dat niet vervelend?.
Met mijn 24 uur zit heel mijn week meestal al vol nuquote:Op donderdag 26 november 2009 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet als het leuk werk isEn ik wil 36 uur werken, dat vind ik een mooie mix van werk en vrije tijd
Ja, en hoeveel daarvan is ook werk?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met mijn 24 uur zit heel mijn week meestal al vol nu.
24quote:Op donderdag 26 november 2009 10:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daarvan is ook werk?
Gaat goed dan met je bedrijfje of niet?quote:
KvK-inschrijving is voor BTW-bonnen, geen hoofdinkomsten hèquote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Gaat goed dan met je bedrijfje of niet?
Maar ik heb het eigenlijk ook wel altijd volgeplanned, daarom zou ik graag een extra dagje om de week vrij hebben
Je wilt er toch wel iets aan verdienen?...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
KvK-inschrijving is voor BTW-bonnen, geen hoofdinkomsten hè.
Ja duh. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er elke week persé 20 uur aan moet spenderen?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je wilt er toch wel iets aan verdienen?...
True.. dan heb je het ook gewoon drukquote:Op donderdag 26 november 2009 10:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja duh. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik er elke week persé 20 uur aan moet spenderen?
Ik welquote:Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
True.. dan heb je het ook gewoon druk
Ik heb het nu trouwens niet drukker dan toen ik studeerde...
Kut overheidquote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef r8ality het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)gie_gaat_fors_omhoog
Behalve de kilometerheffing nog een reden om voor 2012 te vertrekken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef r8ality het volgende:
Behalve de kilometerheffing nog een reden om voor 2012 te vertrekken.
quote:
Verbanden leggen die er niet zijnquote:
verbanden zijn er om te leggen, van de andere kant zijn verbanden er pas als ze er al liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Verbanden leggen die er niet zijn.
Op Artic ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |