abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 12:17:39 #101
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_74963680
quote:
Jeetje wat een stelletje zeurneuzen hier opeens zeg.....Als je bento niet leuk vind, dan moet je ook niet in dit topic kijken!!
Kliekje Bento-fundamentalisten daar
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:19:15 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74963717
wat ga ik lunchen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:19:21 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74963719
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:17 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Kliekje Bento-fundamentalisten daar
Ja die post was het.

Ik laat net wat bentobakjes aan een vriendin zien.
Zegt ze: wat een gedoe, kan dr geen broodje filet americain in?
Na 7 andere plaatjes:
nou die bonbon spreekt me wel aan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74963769
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

No no no! It's 'how YOU doin'! Dammit Carl, go wait in the hall
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74963888
puddingbroodje
pi_74963919
Mail terug!!!!!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:29:22 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74963946
Pauze!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:30:04 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74963959
ik ga als het droog is straks 2 bakken ben en jerry ijs halen

Twijfel alleen nog of ik een cookie dough of een baked alaska ga nemen
pi_74963960
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Pauze!
Eet smakelijk......
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74963972
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
ik ga als het droog is straks 2 bakken ben en jerry ijs halen

Twijfel alleen nog of ik een cookie dough of een baked alaska ga nemen
van allebei 1
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:31:55 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74964011
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef nieslief het volgende:

[..]

van allebei 1
Nee want MM wilde graag new york super fudge. Dus ik kan enkel maar uit 1 kiezen want ik ga geen 3 bakken halen
pi_74964034
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee want MM wilde graag new york super fudge. Dus ik kan enkel maar uit 1 kiezen want ik ga geen 3 bakken halen
Aha nou dan kan ik je niet verder helpen want ik ben een B&J maagd.
pi_74964101
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

No no no! It's 'how YOU doin'! Dammit Carl, go wait in the hall
ja nou

*KRAS KRAS KRAS*

Maar hoe is het nou met J. from tha block?
pi_74964128
Nog geen Ing update?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74964334
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Nog geen Ing update?
Zal zo wel komen? Rond de lunch toch?

En anders ist ook prima, komt vanzelf wel, gok dat het razend druk is met al die prikken e.d.?
pi_74964545
Mooie bento box oh-oh!

Kwee: Stom geregeld in het zkh met al die 'afspraken'. En waarom geen drie bakken B&J kopen? Doe ik ook. In mijn eentje.

Ing weer even terug? F5 voor een update over haar en Baloeloe.

Ik was een half uurtje weg, kom terug, deur naar de kattekamer weer open en 3 katten in de tuin, helemaal heppie. Dat zal vrouwtje leren de deur niet op slot te doen. Ik heb maar een extra duidelijke instructie voor mijn catsitters achtergelaten, al zijn ze eigenlijk meer nodig voor mij.
Gelukkig kwamen ze wederom alle drie helemaal blij naar binnen rennen. FLAPPERDEFLAP door het katteluik!

Zo, nu broodje eten, afwas doen, koffie drinken met mijn moeder en koffer pakken. Ow ja, en ook nog ergens bellen om party Lush te bestellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74964617
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Mooie bento box oh-oh!

Kwee: Stom geregeld in het zkh met al die 'afspraken'. En waarom geen drie bakken B&J kopen? Doe ik ook. In mijn eentje.

Ing weer even terug? F5 voor een update over haar en Baloeloe.

Ik was een half uurtje weg, kom terug, deur naar de kattekamer weer open en 3 katten in de tuin, helemaal heppie. Dat zal vrouwtje leren de deur niet op slot te doen. Ik heb maar een extra duidelijke instructie voor mijn catsitters achtergelaten, al zijn ze eigenlijk meer nodig voor mij.
Gelukkig kwamen ze wederom alle drie helemaal blij naar binnen rennen. FLAPPERDEFLAP door het katteluik!

Zo, nu broodje eten, afwas doen, koffie drinken met mijn moeder en koffer pakken. Ow ja, en ook nog ergens bellen om party Lush te bestellen.
Oh, doe die deur nou eens dicht!
Maar goed, als ze steeds terugkomen, en gechipt zijn...

Die Lush waar jullie het steeds over hebben, daar zijn toch gewoon winkels van? Of niet? Dacht dat ik er hier in amsterdam een zag nl, ga ik er ook eens kijken...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74964705
Cat, kunnen ze de deur open doen dan, alstie niet op slot zit?

Greys

Ll (maar ik had wel door dat je aan het stoken was heur..)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:55:20 #119
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74964713
Baloe-update:

Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
Vanavond hopelijk meer duidelijkheid.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74964731
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, doe die deur nou eens dicht!
Maar goed, als ze steeds terugkomen, en gechipt zijn...

Die Lush waar jullie het steeds over hebben, daar zijn toch gewoon winkels van? Of niet? Dacht dat ik er hier in amsterdam een zag nl, ga ik er ook eens kijken...
Jamaar, ik doe hem ook dicht. Alleen knalt dat ding telkens uit het slot, oftewel door een windvlaag (raam staat daar open) of door een duwende Yoko kattekop.

Lush heeft 2 winkels in Amsterdam: Kalverstraat en Leidschestraat. Er is hier op fok een reeks over Lush in LIF. Daar kunnen we al je brandende vragen bantwoorden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74964769
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:

Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
ooohhhwww wat naar allemaal...ik hoop dat ie opknapt
pi_74964798
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

ooohhhwww wat naar allemaal...ik hoop dat ie opknapt
We blijven duimen hier iig, en als het niks gaat worden is het misschien ook wel fijn voor hem (en ook voor jou) als dat gewoon snel duidelijk is en hij niet meer zo hoeft te kwakkelen
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:57:39 #123
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74964800
Greys, nu al de boom!
Ik heb door al het gezeik nog niet eens nagedacht wat we gaan doen met kerst
En die reactie van Mor

Bamba, sterkte met je vader....gelukkig waren ze er op tijd bij

Is er al meer bekend over BigMama?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74964811
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:

Zucht enzo dus....
Ing.
Zo moeilijk he, om dan de beste weg te kiezen. Waar leven is, is hoop, maar de kwaliteit van leven is ook belangrijk. Hopelijk klimt Baloe weer uit het dal en heeftie nog lol erin. Ik weet hoe je je voelt, vond het zoo moeilijk bij Siets en paar maanden geleden. Sterkte.
pi_74964835
Oh jakkes Ing... Nog geen duidelijkheid dus, maar het klinkt niet heel lekker eigenlijk.. Arme jij en arme Baloeloe..

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')