Kliekje Bento-fundamentalisten daarquote:Jeetje wat een stelletje zeurneuzen hier opeens zeg.....Als je bento niet leuk vind, dan moet je ook niet in dit topic kijken!!
Ja die post was het.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kliekje Bento-fundamentalisten daar
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
No no no! It's 'how YOU doin'! Dammit Carl, go wait in the hall
Eet smakelijk......quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
ik ga als het droog is straks 2 bakken ben en jerry ijs halen
Twijfel alleen nog of ik een cookie dough of een baked alaska ga nemen
Neequote:
Aha nou dan kan ik je niet verder helpen want ik ben een B&J maagd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neewant MM wilde graag new york super fudge. Dus ik kan enkel maar uit 1 kiezen want ik ga geen 3 bakken halen
ja nouquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
No no no! It's 'how YOU doin'! Dammit Carl, go wait in the hall
Zal zo wel komen? Rond de lunch toch?quote:
Oh, doe die deur nou eens dicht!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Mooie bento box oh-oh!
Kwee: Stom geregeld in het zkh met al die 'afspraken'. En waarom geen drie bakken B&J kopen? Doe ik ook. In mijn eentje.![]()
Ing weer even terug? F5 voor een update over haar en Baloeloe.
Ik was een half uurtje weg, kom terug, deur naar de kattekamer weer open en 3 katten in de tuin, helemaal heppie.Dat zal vrouwtje leren de deur niet op slot te doen.
Ik heb maar een extra duidelijke instructie voor mijn catsitters achtergelaten, al zijn ze eigenlijk meer nodig voor mij.
![]()
Gelukkig kwamen ze wederom alle drie helemaal blij naar binnen rennen. FLAPPERDEFLAP door het katteluik!
Zo, nu broodje eten, afwas doen, koffie drinken met mijn moeder en koffer pakken. Ow ja, en ook nog ergens bellen om party Lush te bestellen.
Jamaar, ik doe hem ook dicht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, doe die deur nou eens dicht!![]()
Maar goed, als ze steeds terugkomen, en gechipt zijn...![]()
Die Lush waar jullie het steeds over hebben, daar zijn toch gewoon winkels van? Of niet? Dacht dat ik er hier in amsterdam een zag nl, ga ik er ook eens kijken...
ooohhhwww wat naar allemaal...ik hoop dat ie opknaptquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:
Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen![]()
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
Vanavond hopelijk meer duidelijkheid.
We blijven duimen hier iig, en als het niks gaat worden is het misschien ook wel fijn voor hem (en ook voor jou) als dat gewoon snel duidelijk is en hij niet meer zo hoeft te kwakkelenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ooohhhwww wat naar allemaal...ik hoop dat ie opknapt
Ing.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:
Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen![]()
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
Vanavond hopelijk meer duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |