Ja, met je kapotte brilletje en puistjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik vraag me dan ook zo af: als mensen mij zien zitten in de trein, zou dan aan mij te zien zijn dat ik WO'er ben?
Ik heb toch echt wel lenzen en van die puisten zijn doch slechts de littekens nog zichtbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, met je kapotte brilletje en puistjes
Ja, met je brilletje en kapotte puistjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik vraag me dan ook zo af: als mensen mij zien zitten in de trein, zou dan aan mij te zien zijn dat ik WO'er ben?
Hoezo? Ik ben ook WO'er.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat is dit? Zitten de universitaire FOK'ers allemaal nog in de collegezaal ofzo?
HOAX! Dat soort 'menschen' kan geen studie met WOW combineren..quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die iets in de richting van biologie, scheikunde, natuurkunde of ICT studeren zijn ook altijd zo heerlijk herkenbaar.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik vind de vraag gewoon sneu. 'Ik doe WO, kan je het zien? Kan je het zien?'quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat is dit? Zitten de universitaire FOK'ers allemaal nog in de collegezaal ofzo?
Hoi ^^quote:
Ik hoop het niet voor je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Dan waren zij al HBO'ers he..quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef bibaboerderij het volgende:
Verkapte "zie mij een opleidingsniveau hebben" topic. Maar zouden mensen die van t Mbo naar het HBO doorstromen dan dat mbo uiterlijk verliezenOf hebben ze het nooit gehad.
En daarbij: Tegelzetters zijn ook nodig in deze maatschappij
Jij moet wel een hele waardeloze kloon zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:54 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, leg ik mijn Blackberry even op het tafeltje opdat ik mijn jas aan kan trekken, gaan ze zitten hopen dat ik 'm vergeet. Ja sukkel, moet je dat hardop gaan zeggen!!
NU toch echt gedag!
Zonder meer. Van die falers zoals TS met hun ' woehoe ikke doe WO'-attitude - maar zelf nog geen lampje kunnen verwisselen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:49 schreef BakkerHenk het volgende:
Moet zeggen dat ik die corpsfiguren in de trein irritanter vind dan MBO'ers in de trein.
Ach ze hebben later het geld om het te laten doen...quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zonder meer. Van die falers zoals TS met hun ' woehoe ikke doe WO'-attitude - maar zelf nog geen lampje kunnen verwisselen.
Hey die zie ik wel eens in de supermarkt hier.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die iets in de richting van biologie, scheikunde, natuurkunde of ICT studeren zijn ook altijd zo heerlijk herkenbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef ssebass het volgende:
Bij vrouwen is er een omgekeerd evenredig verband tussen de hoeveelheid make-up en IQ.
Nee hoor, een WO-er kan namelijk wel een goede zin formuleren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zonder meer. Van die falers zoals TS met hun ' woehoe ikke doe WO'-attitude - maar zelf nog geen lampje kunnen verwisselen.
Waar reageer je nu op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nee hoor, een WO-er kan namelijk wel een goede zin formuleren.
Jawel die zijn erquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef bibaboerderij het volgende:
Verkapte "zie mij een opleidingsniveau hebben" topic. Maar zouden mensen die van t Mbo naar het HBO doorstromen dan dat mbo uiterlijk verliezenOf hebben ze het nooit gehad.
En daarbij: Tegelzetters zijn ook nodig in deze maatschappij
En jij gelooft dat een WO'er met bijvoorbeeld een salaris van 60,000 per jaar(want niet iedere WO'er wordt miljonair, en niet iedere MBO'er eindigt in de gootquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:14 schreef jn01 het volgende:
[..]
Ach ze hebben later het geld om het te laten doen...
Ha! Inderdaad! Dit valt me ook ALTIJD op. Altijd zo'n lege blik in hun ogen, mond open en gewoon een algeheel dom uiterlijk. Ik dacht dat ik de enige was die dat zeg, maar er blijken dus gelukkig meer mensen te zijn die dit ook zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
..die nietszeggende blik in de ogen, mond die niet dicht kan (iemand dat ooit al opgevallen? Domme mensen zitten voortdurend met open mond)..
En omgekeerd evenredig aan de diameter van de oorbellen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef ssebass het volgende:
Bij vrouwen is er een omgekeerd evenredig verband tussen de hoeveelheid make-up en IQ.
Werkloze Oliebol?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hebt gij een voorbeeld?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ha! Inderdaad! Dit valt me ook ALTIJD op. Altijd zo'n lege blik in hun ogen, mond open en gewoon een algeheel dom uiterlijk. Ik dacht dat ik de enige was die dat zeg, maar er blijken dus gelukkig meer mensen te zijn die dit ook zien
Wat is dat dan? Interieurverzorging?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Ondanks dat ik zelf ook MBO doe ben ik het met TS eens dat menig volk op zulke scholen inderdaad rete dom is. Tis jammer dat het vak wat ik wil gaan doen geen HBO opleiding heeft.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Het is werkelijk fenomenaal om telkens weer aan iemands uiterlijk te kunnen afleiden welk opleidingsniveau diegene heeft.
Stappen 4 mannetjes in de trein. En puur afgaande op de gelaatstrekken... die nietszeggende blik in de ogen, mond die niet dicht kan (iemand dat ooit al opgevallen? Domme mensen zitten voortdurend met open mond) en dan de kleding die ze dragen. Ze hebben nog geen woord gezegd en toch weet je al dat 't MBO'ers zijn, en gewoon van dat soort dat 4 jaar leert hoe ze lijmresten van tegels moeten krabben.
En ja hoor, ze beginnen - zeer traag en gebrekkig - te spreken en 't gaat over de plaatselijke ROC waar ze maar liefst 4 uur per dag uit hun neus zitten vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |