Ja, met je kapotte brilletje en puistjesquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik vraag me dan ook zo af: als mensen mij zien zitten in de trein, zou dan aan mij te zien zijn dat ik WO'er ben?
Ik heb toch echt wel lenzen en van die puisten zijn doch slechts de littekens nog zichtbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, met je kapotte brilletje en puistjes
Ja, met je brilletje en kapotte puistjes.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik vraag me dan ook zo af: als mensen mij zien zitten in de trein, zou dan aan mij te zien zijn dat ik WO'er ben?
Hoezo? Ik ben ook WO'er.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat is dit? Zitten de universitaire FOK'ers allemaal nog in de collegezaal ofzo?
HOAX! Dat soort 'menschen' kan geen studie met WOW combineren..quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die iets in de richting van biologie, scheikunde, natuurkunde of ICT studeren zijn ook altijd zo heerlijk herkenbaar.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik vind de vraag gewoon sneu. 'Ik doe WO, kan je het zien? Kan je het zien?'quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat is dit? Zitten de universitaire FOK'ers allemaal nog in de collegezaal ofzo?
Hoi ^^quote:
Ik hoop het niet voor je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Frederick_Blah het volgende:
Dan waren zij al HBO'ers he..quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef bibaboerderij het volgende:
Verkapte "zie mij een opleidingsniveau hebben" topic. Maar zouden mensen die van t Mbo naar het HBO doorstromen dan dat mbo uiterlijk verliezenOf hebben ze het nooit gehad.
En daarbij: Tegelzetters zijn ook nodig in deze maatschappij
Jij moet wel een hele waardeloze kloon zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:54 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, leg ik mijn Blackberry even op het tafeltje opdat ik mijn jas aan kan trekken, gaan ze zitten hopen dat ik 'm vergeet. Ja sukkel, moet je dat hardop gaan zeggen!!
NU toch echt gedag!
Zonder meer. Van die falers zoals TS met hun ' woehoe ikke doe WO'-attitude - maar zelf nog geen lampje kunnen verwisselen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:49 schreef BakkerHenk het volgende:
Moet zeggen dat ik die corpsfiguren in de trein irritanter vind dan MBO'ers in de trein.
Ach ze hebben later het geld om het te laten doen...quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zonder meer. Van die falers zoals TS met hun ' woehoe ikke doe WO'-attitude - maar zelf nog geen lampje kunnen verwisselen.
Hey die zie ik wel eens in de supermarkt hier.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die iets in de richting van biologie, scheikunde, natuurkunde of ICT studeren zijn ook altijd zo heerlijk herkenbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef ssebass het volgende:
Bij vrouwen is er een omgekeerd evenredig verband tussen de hoeveelheid make-up en IQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |