Nee, dus niet. Daar ben ik heel simpel in, vandaar mijn klacht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef DuTank het volgende:
Omdat jij dan een impuls-aankoop doet.
Je kan inderdaad zelf al bedenken wat je wil hebben voor ongeveer welke prijs. Mocht dat overeenkomen dan koop je gewoon, anders niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:40 schreef Pakspul het volgende:
Je kunt nu toch al gaan nadenken over welke prijs je er ongeveer wilt zien.
Zou kunnen, maar ik werk liever met concrete gegevens tijdens een oriënteringsfase.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:40 schreef Pakspul het volgende:
Je kunt nu toch al gaan nadenken over welke prijs je er ongeveer wilt zien.
Omdaaahaaat beste V.,quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:35 schreef Verbal het volgende:
Waarom zetten die dwarrels er niet nú al duidelijk de actieprijzen bij
Dan nog heb je wel een range waarin het bedrag moet zitten. Defineer die range, vind je het dan goed dan koop je hem, vind je hem nog te duur dan doe je het niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik werk liever met concrete gegevens tijdens een oriënteringsfase.
Snap dus ook niet waarom je groots een kortingsactie aankondigt zonder de prijzen.
V.
Omdat Apple het altijd op deze manier doet, ze laten van te voren alles over aan geruchten. Officiële communicatie komt pas op de dag zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik werk liever met concrete gegevens tijdens een oriënteringsfase.
Snap dus ook niet waarom je groots een kortingsactie aankondigt zonder de prijzen.
V.
Aha... tsja, ik heb nooit een minuut economieles gehad en Nima-A of-B heeft mij ook niet bereiktquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdaaahaaat beste V.,
je je nu gaat zitten verheugen op je nieuwe speeltje. In gedachten koop je het al en ben je er blij mee.
Als je dan vrijdag achter je computertje zit om te gaan bestellen, en de korting valt toch minder hoog uit dan je had gehoopt (en dat gaat het, je hoopt tenslotte altijd op meer dan realistisch is) wil je jezelf dat pleziertje niet ontnemen en bestel je m toch.
Daarnaast blijf je nu (mentaal) bezig met deze aktie omdat hij nog niet duidelijk is. Het merk Apple wordt dus de komende dagen steviger in je consumentenbewustzijn geprent.
Mar-ke-ting.
Ik ben dan ook geen Apple-adept, hooguit een mogelijke bekeerlingquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:14 schreef Parzival het volgende:
ik dacht altijd dat het bij apple liefhebbers niet uitmaakte wat t kost.. ze kopen het toch wel
Hoe gaat die in zijn werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Tacobell het volgende:
Met studentenkorting kom je waarschijnlijk alsnog goedkoper uit dan die korting.
http://store.apple.com/nl/browse/home/education_routing.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe gaat die in zijn werk eigenlijk?
Prima, heb ik niks aanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Tacobell het volgende:
Met studentenkorting kom je waarschijnlijk alsnog goedkoper uit dan die korting.
Lol, op bol.com zijn de iPod Nano's goedkoper??quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef zovty het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/home/education_routing.
Lekker daar bestellen dan!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lol, op bol.com zijn de iPod Nano's goedkoper??
Gaat alleen om de website. De winkels hebben soms eigen akties.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun jij mij even de mail doorsturen? En om welke vestigingen gaat het?Want ik wil namelijk ook misschien een Apple kopen.
Thanks,quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaat alleen om de website. De winkels hebben soms eigen akties.
Als je nu een account aanmaakt in de apple store, krijg je vrijdag ook een keurig mailtje van ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |