ik nog niks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Krijgen jullie die jaarafrekening nu pas? Ik heb deze in oktober al gehad.
En die letters moeten natuurlijk wel ergens van betaald worden he.. In feite betaal je dus je eigen cadeautje en omdat ze toch zat aan je hebben verdiend, kan er nog wel een extraatje af.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Adelante het volgende:
Is het nou een chocolade- of een boterletter wat er werd bezorgd?
laatst 400 euro teruggekregen van de nuon en periodebedrag met bijna 40% omlaag gegaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:53 schreef thloreg het volgende:
Hoor je vanmorgen vroeg wat gerommel in je brievenbus,mijn vriendin gaat kijken,
ligt er een mooi pakje met de tekst breekkbaar,we maken het open blijkt het
van Eneco te zijn en wel een Sinterklaas Boterletter met de tekst:
100% energie-zuinig volgens de Consumentenbond 2009 en een briefje dat
men toch blij is dat jij als klant zoveel vertrouwen hebt gehouden in Eneco.
[ afbeelding ]
Eind goed,zou je denken maar iets verder graaien leverde een jaarnota op met
een fucking hoge bijbetaling!!!
Klacht? Eneco die je eerst paait als klant met een chocoladeletter en dan later
naait! met een hoge eindejaarsafrekening!
[ afbeelding ]
Daar word ik niet zo vrolijk van
is dat van die groene sint? dan hoef ik em niet...quote:
Ja, want met een ernstige voedselallergie moet je voral ook alles in je mond stoppen wat in de brievenbus valtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef deepart het volgende:
Mijn buurman heeft hem ook gehad, ligt nu op de intensive care. Hij heeft een chocolade allergie en hij dacht dat een boterletter wel kon. Hij is echt een goeie buur dus ik hoop dat het goed komt
kut eneco
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, want met een ernstige voedselallergie moet je voral ook alles in je mond stoppen wat in de brievenbus valtNeemt niet weg dat het kut is voor hem als het waar is.
Ik verwacht niet dat het waar is nee, maar aan de andere kant zou het ook niet de eerste zijn die door onvoorzichtigheid in shock raakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar ..... en anders wel van jouw avatar!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het waar is nee, maar aan de andere kant zou het ook niet de eerste zijn die door onvoorzichtigheid in shock raakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |