Oh, daar ben ik vanochtend geweest!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:54 schreef Tally het volgende:
Bij de tandarts in de wachtkamer nu trouwens. Jippie!
Als iemand mij voor morgen 1000 euro geeft wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Morgen is Black Friday trouwens bij de Applestore, J.
Ga je nog wat bestellen?
Waarschijnlijk alleen op accesoires enzo. Korting op hun hardware hebben ze nog nooit echt gedaan. Hebben ze ook niet nodig schat ik zo. Er wordt een hoop hype over Black Friday gemaakt maar het is die hype ECHT niet waard gewoon.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:32 schreef Metatron het volgende:
Krijg je dit jaar echte korting, in plaats van de aalmoes die het in de rij staan nog niet waard is?
Ik ook dusquote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik vanochtend geweest!
Ja het is mogelijk! Wel een onwijs gedoe. Maar het is mogelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 12:06 schreef Metatron het volgende:
Jarno, weet jij of het mogelijk is om OS X in een VM te draaien? (Ja, licentie-technisch mag het niet van Apple,maar wmb kunnen ze aan het gas wat dat betreft.) Ik zit te denken aan een Macbook pro, maar gezien mijn hardware voorkeuren (met name een hoge schermresolute) wil ik toch eerst even proberen of ik van OS X niet na een dag gillend gek word. En om voor 'even proberen' nou 2k uit te geven is me net ff wat te gortig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |