Het wordt er niet fraaier op.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als jij het zegt is het toch... anders.
Ah jonge, homo's.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Jarno het volgende:
Als jij het zegt is het toch... anders.
Daar moet 2 uur staan denk ik!quote:
KRIKKEN! LIKKEN! TIETEN! BIER!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, Talie!
Anaalridders J . Dat zijn het allemaal !quote:
Ik voel me nu net zo'n gilles de la tourette patiëntquote:
Lekker ongegeneerd schelden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:20 schreef Tally het volgende:
Ik voel me nu net zo'n gilles de la tourette patiënt
Doe ik toch welquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker ongegeneerd schelden.
nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef Armageddon het volgende:
Doet dat kudtforum het nu eindelijk weer?
*~mental image~*quote:
ja , en volgens mij kan het !quote:Op woensdag 25 november 2009 07:37 schreef Jarno het volgende:
Als ik hier zou vragen of ik SQL 2005 kan managen met de Management Studio van 2008, zou iemand dat dan weten?
Mogguh J.quote:
Weet je of er ook dingen dan niet kunnen ofzo? Of juist weer wel? Google is niet echt meewerkend vandaag. Ach ik ga gewoon eens proberen of ik ze naast elkaar geinstalleerd krijg.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ja , en volgens mij kan het !
Overigens heb ik zelf momenteel alleen nog sql 2008 omgevingen.
quote:The other question you asked was about managing 2005 servers with SSMS 2008 - and yes, you can do that. SSMS 2008 can manage 2008, 2005, 2000. I actually recommend that everybody use the latest SSMS 2008 client regardless of what server they're connecting to, because it has some nice perks and upgrades that work with all server versions that you connect to.
Eindelijk een goed stukjequote:
ja waar dat toch vandaan komt heb ik ook tot op heden nog niet kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
Goed, een Visual Studio SP1 installatie verder kunnen we eindelijk de Management Studio installeren. Zucht.
ik las appelmoesquote:Op woensdag 25 november 2009 08:28 schreef Tally het volgende:
Mogguh!
Mijn appelhoes is gisteravond verstuurden ik wacht op mijn licentie
Ik las tieten!!!111quote:
Tieten én een MBP. Het is gewoon niet eerlijk!quote:
En ik zit aan beide dagelijksquote:Op woensdag 25 november 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tieten én een MBP. Het is gewoon niet eerlijk!
Moet je normaal gesproken ook bukken voor dat verhuizen?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
Ik moet vandaag een printer verhuizen
Waarom? Kunnen ze dat zelf niet?
Stekkertje dr uit en dr weer in?
Of zullen ze het doen omdat ik tegenwoordig dagelijks in rokjes loop?
Laat ik dan vandaag net een broek aan hebben getrokken
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je normaal gesproken ook bukken voor dat verhuizen?
Dat hoef ik daar niet te doen J.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:48 schreef Joene het volgende:
Er moet toch gepatched worden T daar gaat het om natuurlijk
Dan snap ik waarom ze IT bellen.quote:
Ik heb een broek aanquote:Op woensdag 25 november 2009 08:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom ze IT bellen.
Ah, omgekeerd bouwvakkersdecolletequote:Op woensdag 25 november 2009 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een broek aan
Al kan je wel onderhand mijn navel zien zie ik nu
Beetje veul inkijk
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 november 2009 09:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, omgekeerd bouwvakkersdecollete
ach het is een beetje nieuwe look maar niet heel veel beter dan 2005 idd.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
Nou, het werkt hoor. Maar ik kan nou niet zeggen dat het echt iets toevoegt ofzo, dat SSMS 2008.
De iBood Hunt liep nog, dus ik heb me wel vermaakt.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie nou ook als een bezetene zitten F5-en of hebben jullie daar een scriptje voor geschreven?
www.ibood.nl, die bieden iedere zoveel minuten een nieuw actieproduct aan. Helaas niets wat ik nodig hadquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:25 schreef synnath het volgende:
[..]
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/type,general/
Volgens mij hebben wij geen zwart wit printers. Maar ik zal eens voor je neuzen boven in het archief.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, mocht één van jullie bedrijven ooit nog een werkende (zwartwit) A3 laserprinter over hebben, dan houd ik me aanbevolen.
We hebben hier 4 tafels aan 1 staan en die moet eigenlijk leeg zodat ik mijn test opstelling neer kan zetten.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef Adelante het volgende:
Ik ben m'n mailbox aan het opruimen
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tieten én een MBP. Het is gewoon niet eerlijk!
Dat dus.quote:
ik denk dat jij ernstig de Dolce Gusto erbij wilt J. denk ik dan he.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat dus.
Heerlijk. VM-etje ernaast met werk-shit, VPN naar de zaak en eigen muziek erbij. Wat wil je nog meer (beside the obvious).
De 0% vet 0% suiker 0 % smaak yoghurt die ik nu eet ook hoor. Soort van.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
De hazelnootcake die ik gebakken heb gister smaakt heerlijk
Deze is veul lekkerderquote:Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
De 0% vet 0% suiker 0 % smaak yoghurt die ik nu eet ook hoor. Soort van..
*ook*quote:Op donderdag 26 november 2009 07:50 schreef Jarno het volgende:
*thuiswerkt* Prima reistijd zo.
Optimel zeker. Staat hier ook in de koelkast, maar ik vind het niksquote:Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
De 0% vet 0% suiker 0 % smaak yoghurt die ik nu eet ook hoor. Soort van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |