Hardcore?quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit niet genoeg power in.
Ik hou van muziek, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar gespeeld door muziezie die hun instrument meester zijn en daar bereidt zijn moeite voor te doen, daar hou ik van...
Musici*quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit niet genoeg power in.
Ik hou van muziek, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar gespeeld door muziezie die hun instrument meester zijn en daar bereidt zijn moeite voor te doen, daar hou ik van...
Een kennerquote:
Maar serieus, wat je is je probleem nou precies, krassende gothic?quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, hoertje
hihi Summer 09' was KEIGOAFFFF.quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon Lowlands. Waarom zou je LL09 zeggen? Er is hier heus niemand die bang was dat je het had over Major Lazer op Lowlands in 1994 hoor.
Inderdaad, echt heteroseksuele genialiteit ten top:quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja en "Teeny weeny string bikini".![]()
Php vindt het gay. Dat is het toch helemaal niet.
Ik heb standaard 5 barkies op zak.quote:
LLoRett 09 KraZii Shiiiitttt!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hihi Summer 09' was KEIGOAFFFF.
Ik dacht, laat ik eens LL09 gebruiken zoals alle ervaren lowlands ganger in het Festival subforum en op Twitterquote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon Lowlands. Waarom zou je LL09 zeggen? Er is hier heus niemand die bang was dat je het had over Major Lazer op Lowlands in 1994 hoor.
Deze valt nog wel mee dan toch?quote:Op maandag 23 november 2009 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel af he, in dat ene nummer van Hef;
Je bent op zoek naar puur om te gooien in de mix
Nigga geef me een uur en ik heb het gefixed
Die andere zijn duur, kom fokken met dit
Vertel me wat je hebben wil want ik heb wat je hebben wil
Kun je niet opgepakt worden voor dit soort uitspraken?
Hardstyle/progressieve rock/lichte metal/(dus geen geschreeuw)80's/en wat random muziek zoals Neil Young Bruce Springsteen. Dat ongeveer, maar wat ik luister is elke keer weer anders, ligt aan mijn stemming.quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Musici*Hans Teeuwen
![]()
Maar jij bent meer van de Hardstyle en Metal, ja?
De wereldquote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar serieus, wat je is je probleem nou precies, krassende gothic?
Ja maar gewoon het principe; als je toegeeft dat je dealt, kun je dan opgepakt worden?quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze valt nog wel mee dan toch?
Menen dat je houdt van muziek van mensen die moeite doen voor hun muziek etc. en dan zeggen dat je van hardstyle en van 80's muziek houdtquote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hardstyle/progressieve rock/lichte metal/(dus geen geschreeuw)80's/en wat random muziek zoals Neil Young Bruce Springsteen. Dat ongeveer, maar wat ik luister is elke keer weer anders, ligt aan mijn stemming.
Barkiequote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar gewoon het principe; als je toegeeft dat je dealt, kun je dan opgepakt worden?Of hebben ze echt bewijs nodig?
Ik ben blij voor je dat je zo stoer durft te zijn, op internet.quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De wereld
En ik ben een emo, niet een gothic. Doe jij je lamp nou maar weer aan en ga verder met werken
Lezen is moeilijk voor je? Er staat dat ik daar o.a van houd (afhankelijk van mijn stemming). Voor de rest luister ik ook gewoon echte muziek snap je?quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Menen dat je houdt van muziek van mensen die moeite doen voor hun muziek etc. en dan zeggen dat je van hardstyle en van 80's muziek houdt.
Ik denk het niet. In bijna elk nummer zeggen ze wel iets in die richting.quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar gewoon het principe; als je toegeeft dat je dealt, kun je dan opgepakt worden?Of hebben ze echt bewijs nodig?
HAHAHA IK SNAP HEM, ZO VAN HOEREN ENZO HAHAHA GOEIE GRAP MAN.quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De wereld
En ik ben een emo, niet een gothic. Doe jij je lamp nou maar weer aan en ga verder met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |