quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Er zit een frikandel tussen de koeling van een server heb ik uit betrouwbare bron.
jouw bronnen wil ik zowiezo niet van weten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Er zit een frikandel tussen de koeling van een server heb ik uit betrouwbare bron.
weet je zeker dat het geen frikadel is?quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Dat is een gehaktbal. Past nooit. No fucking wai.quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen frikadel is?
een viandel dan?quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is een gehaktbal. Past nooit. No fucking wai.
En als het nu een prutser zou zijn die keihard werkt, dan ook nog?quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
Is dat trouwens mode tegenwoordig? Ik las het op IRC ook steeds. Ik vind het vrij respectloos mensen die keihard voor FOK! werken, vrijwillig, prutsers en erger te noemen.
Dit is KLB.quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
Is dat trouwens mode tegenwoordig? Ik las het op IRC ook steeds. Ik vind het vrij respectloos mensen die keihard voor FOK! werken, vrijwillig, prutsers en erger te noemen.
Mayonaise of speciaal?quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Nee, daar heb je wat aan als ze op zondag tegen het middaguur 1 kuttopic openen.quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
D'r zijn meer dingen als FOK!, geenstijl bijv.
zowiezoquote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
jouw bronnen wil ik zowiezo niet van weten.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |