Die kijk ik kennelijk met zo'n kille blik terug aan dat ze 'sorry' beginnen te stamelenquote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef fratsman het volgende:
Of mensen die je kwaad aankijken als je hun karretje even aan de kant duwt.
hoiquote:
doeiquote:
quote:
Iets tegen doven?quote:Op maandag 23 november 2009 21:50
KLACHT: Kan er niet door door troel die niets door heeft en doof is
Omdat het soms zo gaat:quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef CD-RW het volgende:
Wat is er mis met:
TS: "Ahum.. pardon?"
Troel: *Kijkt TS aan en zet kar aan de kant*
En daarom duw ik het karretje gewoon opzij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
Omdat het soms zo gaat:
TS: "Ahum.. pardon?"
Troel: "JA WAT MOET JE NOU!"
TS: "Kunt u even uw winkelwagentje aan de kant zetten?"
Troel: "WAT! IK STA HIER OOK HOOR! DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!"
TS: *draait zich om en beseft dat hij net zoveel tijd kwijt zo zijn als hij was omgelopen*
Afhankelijk van waar je bent krijg je dan soms nog een tirade of een 'starre' blik naar je persoontje toe. Serieus, is het soms zo moeilijk om rekening te houden met anderen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daarom duw ik het karretje gewoon opzij.
Dan krijgen ze óf een enorm kille blik óf een tirade terug.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef El_Thijs het volgende:
Afhankelijk van waar je bent krijg je dan soms nog een tirade of een 'starre' blik naar je persoontje toe. Serieus, is het soms zo moeilijk om rekening te houden met anderen?
Insgelijks. Vooral als ze dan kinderen bij hebben. Want die zijn heilig. En als zo'n koter dan tegen je aan staat te trappen en je zegt er wat van, krijg je meteen een grote muil. Tjah, als zij hun kind niet in toom houden, dan doe ik het.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan krijgen ze óf een enorm kille blik óf een tirade terug.
Ik heb een pesthekel aan mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn en zich daar ook naar gedragen.
Precies. "Het is hier geen speeltuin. Laat uw kind zich ook zodanig gedragen."quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
Insgelijks. Vooral als ze dan kinderen bij hebben. Want die zijn heilig. En als zo'n koter dan tegen je aan staat te trappen en je zegt er wat van, krijg je meteen een grote muil. Tjah, als zij hun kind niet in toom houden, dan doe ik het.
Aanleren? Het is een kwestie van fatsoen en gezond verstand.quote:
Fatsoen is er allang niet meer en het gezond verstand is ook verdampt lijkt het.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aanleren? Het is een kwestie van fatsoen en gezond verstand.
Ook rete-irritant. Als het iemand is die slecht ter been is en wat meer moeite heeft, daar wil ik wel op wachten. Maar niet op dat tuig dat zo nodig even snel nog moet bellen en zodoende iedereen tegenhoud met hun telefoon en dikke reet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef n8n het volgende:
Eens, ook door te voeren naar mensen die een bus uitstappen en dan stil blijven staan
Mee eens, mensen die slecht ter been zijn of wellicht weinig in hun mandje hebben wil ik voor laten gaan. De mensen die echt nadrukkelijk voor willen, of proberen echt vlak voor je te springen om nog voor te kunnen mogen het vergeten bij mij. Dan loop ik gewoon verderquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook rete-irritant. Als het iemand is die slecht ter been is en wat meer moeite heeft, daar wil ik wel op wachten. Maar niet op dat tuig dat zo nodig even snel nog moet bellen en zodoende iedereen tegenhoud met hun telefoon en dikke reet.
Het idee is goed. Misschien dat mensen dan eens een beetje meer fatsoen in hun flikker krijgenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef --Tweety-- het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb ooit eens bij de c1000 gewerkten daar hadden we voor in de winkel een lijst met supermarktmanieren hangen. Op nummer 1 stond: Houd rekening met andere klanten en daarnaast stond een plaatje van een karretje midden in het gangpad met een dik kruis erdoor. Misschien kunnen ze dat in alle winkels toe gaan passen!
Dan is je houding verkeerd. Gewoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks. Vooral als ze dan kinderen bij hebben. Want die zijn heilig. En als zo'n koter dan tegen je aan staat te trappen en je zegt er wat van, krijg je meteen een grote muil. Tjah, als zij hun kind niet in toom houden, dan doe ik het.
Daar moet je wel voor in vechtkampen gezeten hebben, anders heb je weinig kans van slagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan is je houding verkeerd. Gewoondoor die winkel heenlopen dan gaat iedereen aan de kant en anders gebruik je een Krav Maga-techniek om zo'n huisvrouw uit te schakelen
.
Theorie is prima, in de praktijk werkt het helaas niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb ooit eens bij de c1000 gewerkten daar hadden we voor in de winkel een lijst met supermarktmanieren hangen. Op nummer 1 stond: Houd rekening met andere klanten en daarnaast stond een plaatje van een karretje midden in het gangpad met een dik kruis erdoor. Misschien kunnen ze dat in alle winkels toe gaan passen!
quote:
Ik heet geen Michielos.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan is je houding verkeerd. Gewoondoor die winkel heenlopen dan gaat iedereen aan de kant en anders gebruik je een Krav Maga-techniek om zo'n huisvrouw uit te schakelen
.
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die kijk ik kennelijk met zo'n kille blik terug aan dat ze 'sorry' beginnen te stamelen
haha ja dat komt ook eigenlijk wel vrij vaak voor ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nog erger,
Mensen die elkaar in een winkel ontmoeten en midden in een gangpad een hele discussie gaan houden en de boel blokkeren.
Ik kijk dat soort types altijd met eenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk dat soort types altijd aan met mijn be afraid be very afraid blik aan
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef RickoKun het volgende:
Ik duw mensen hun boodschappenwagentje gewoon aan de kant als ik in een geïrriteerde stemming ben, dat ben ik niet zo heel vaak maar het komt wel eens voor dat ik dan ietsie te agressief reageer op die slome padden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |