Dat lijkt me wel toch ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Die markt is lang niet groot genoeg van de mensen die het via internet kennen.
Dit gaat echt wel nieuwe kijkers trekken
Weet iemand of ze ook de Finale uitzenden?
Ik zei het misschien niet helemaal goed. Waarmee denk je dat ze meer nieuwe mensen mee zouden trekken? Een realitysoap of de events zelf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Die markt is lang niet groot genoeg van de mensen die het via internet kennen.
Dit gaat echt wel nieuwe kijkers trekken
Weet iemand of ze ook de Finale uitzenden?
Dat is juist wat er geleerd moet worden, het grondwerk kan enorm vet zijn. Kijk naar Frankie Edgar zijn partij. Paar bizarre slams en ontzettend snel grondwerk. Prachtig om te zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel toch ?
Hoort toch bij het uiteindelijke resultaat van de serie ?
En die markt is inderdaad (jammer genoeg) te klein om dit op de Nederlandse TV uit te zenden
Ik hoor ook van velen dat ze UFC juist niet zoveel aanvinden omdat het op de grond zo saai is![]()
Hoezo geen verstand
Precies ! Maar velen zien dat nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is juist wat er geleerd moet worden, het grondwerk kan enorm vet zijn. Kijk naar Frankie Edgar zijn partij. Paar bizarre slams en ontzettend snel grondwerk. Prachtig om te zien
Grondwerk van Bones wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is juist wat er geleerd moet worden, het grondwerk kan enorm vet zijn. Kijk naar Frankie Edgar zijn partij. Paar bizarre slams en ontzettend snel grondwerk. Prachtig om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die realityshow krijg je alleen maar slecht beeld van UFC vind ik, download gewoon een paar gevechten of kijk op ufc.comquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik kijk graag naar K1 , maar UFC vind ik zo barbaars.
Gisteren even dat UFC programma gekeken en die gozer word murw geslagen, verliest een liter bloed en ze gaan gewoon door, WTF???
En die gasten waren zo respectloos.
Het is bewezen dat K1 en boxen veel gevaarlijker is dan MMA. De knockdowns zijn veel slechter voor iemand (op de lange termijn) dan een flinke snee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Gisteren even dat UFC programma gekeken en die gozer word murw geslagen, verliest een liter bloed en ze gaan gewoon door, WTF???
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grondwerk van Bones wasDie judoworp ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Zijn combi van die lage punch\grab (weet niet wat het nou was) naar spinning backfist was ook weer om te smullen.quote:
Ik las ook ergens dat er meer doden vallen bij boksen dan bij MMA / UFCquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is bewezen dat K1 en boxen veel gevaarlijker is dan MMA. De knockdowns zijn veel slechter voor iemand (op de lange termijn) dan een flinke snee.
MMA kent nu 2 doden waarvan eentje iemand was die niet mocht vechten van de commissie en toen naar Rusland ging om daar te vechten. KO in de ring en nooit meer wakker geworden. De andere is gestorven aan hartproblemen, iets wat waarschijnlijk niet eens zozeer met vechtsport te maken had. Eerder het feit dat hij keihard trainde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat er meer doden vallen bij boksen dan bij MMA / UFC
Ze mogen meer dan in K1 , gaan door als de ander bloed en dan is het minder slecht op de lange termijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is bewezen dat K1 en boxen veel gevaarlijker is dan MMA. De knockdowns zijn veel slechter voor iemand (op de lange termijn) dan een flinke snee.
Ja, het feit dat ze meer mogen maakt het niet per direct slechter voor de vechter. Verder is het maar bloed. Een snee geneest wel weer. Iemand die een knockdown te verduren krijgt heeft al een hersenschudding, als die daarna extra tikken krijgt dan beschadigen zijn hersenen veel meer dan bij iemand die staat te vechten en nog geen knockdown te verduren heeft gehad. Dit is wetenschappelijk bewezen. Daarom is boxen, kickboxen, muay thai al die sporten waarbij iemand 8 tellen kan krijgen een stuk slechter voor het menselijk lichaam dan MMA.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze mogen meer dan in K1 , gaan door als de ander bloed en dan is het minder slecht op de lange termijn?
Dan moet je eens goed opletten net na het einde van de gevechten, soms zie je dat ze zo genoten hebben, dat ze de tegenstander gaan bedanken voor de goede wedstrijd. Het gevecht tussen Jon Fitch en GSP is hier een goed voorbeeld van, 5 ronden aan een stuk tot het naadje gaan, waarna ze beiden gehurkt tegenover elkaar gaan zitten en elkaar omarmen, om rillingen van te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Ja die bedoel ik, linkjequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg UFC's waarbij het een groot bloedbad was. Kijk voor de gein eens het gevecht Stefan Struve vs Denis Stojnic @ UFC 99.
Maar bedoel je de eerste 10 normale UFC's? Dus van begin jaren '90 met Royce Gracie, Ken Shamrock etc, of TUF seizoen 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |