quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Bonzoo het volgende:Afgelopen week na urenlang autorijden en geinspireerd door de vele vrachtauto's waar opschriften opstaan met
TRANS, naar het Schipperkwartier getogen. Door haar geile lach aangetrokken bij Jade naar binnengestapt en mijn afknapper van het jaar beleefd. Ze praat weinig maar het is een Vlaamse denk ik. Haar
Piemelmansje kwam niet op sterkte en het was allemaal erg fantasieloos. Elkaar wat pijpen, aan borsten mocht ik komen, zoenen niet. Dus eens en NOOIT meer.
Dag Bonzoo,
Misschien heb jij nog een tip voor me?
Ik hou er namelijk van om zo diep mogelijk gefist te worden (elleboog). Ik ben heel vroeger een paar keer bij een vrouw geweest die daar heel bedreven in was, maar die is gestopt.
Ik zoek een vrouw die weet wat ze doet en ook bereid is om echt diep te gaan. Niet iedere man die van fisten houdt kan zomaar tot de elleboog worden gefist, maar het ligt voor een groot deel ook bij de (gevende) vrouw. Alleen als die de weg weet en doortastend genoeg is, kan het lukken.
Ik ben vaak bij dames geweest die aan fisten deden, maar dan hield het in het beste geval halverwege de onderarm op. De vrouw moet ook weten wat voor "bochten" ze moet nemen.
En om nou de hele tijd aanwijzingen te geven, daar ben ik toch misschien wat te bescheiden voor en het verstoort ook de concentratie een beetje. je doet het natuurlijk wel in goede samenwerking, maar dat is voor een groot deel deel aanvoelen en lichaamstaal.
Ik las hier dat er op de OZ Voorburgwal ene Paula zit die zeer bedreven is, maar dat is een trans en dat zie ik (nu nog) niet zo zitten.
Weet jij misschien een goed adres?