abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78649503
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef Bonzoo het volgende:
Afgelopen week na urenlang autorijden en geinspireerd door de vele vrachtauto's waar opschriften opstaan met TRANS, naar het Schipperkwartier getogen. Door haar geile lach aangetrokken bij Jade naar binnengestapt en mijn afknapper van het jaar beleefd. Ze praat weinig maar het is een Vlaamse denk ik. Haar Piemelmansje kwam niet op sterkte en het was allemaal erg fantasieloos. Elkaar wat pijpen, aan borsten mocht ik komen, zoenen niet. Dus eens en NOOIT meer.

Dag Bonzoo,

Misschien heb jij nog een tip voor me?

Ik hou er namelijk van om zo diep mogelijk gefist te worden (elleboog). Ik ben heel vroeger een paar keer bij een vrouw geweest die daar heel bedreven in was, maar die is gestopt.

Ik zoek een vrouw die weet wat ze doet en ook bereid is om echt diep te gaan. Niet iedere man die van fisten houdt kan zomaar tot de elleboog worden gefist, maar het ligt voor een groot deel ook bij de (gevende) vrouw. Alleen als die de weg weet en doortastend genoeg is, kan het lukken.

Ik ben vaak bij dames geweest die aan fisten deden, maar dan hield het in het beste geval halverwege de onderarm op. De vrouw moet ook weten wat voor "bochten" ze moet nemen.
En om nou de hele tijd aanwijzingen te geven, daar ben ik toch misschien wat te bescheiden voor en het verstoort ook de concentratie een beetje. je doet het natuurlijk wel in goede samenwerking, maar dat is voor een groot deel deel aanvoelen en lichaamstaal.

Ik las hier dat er op de OZ Voorburgwal ene Paula zit die zeer bedreven is, maar dat is een trans en dat zie ik (nu nog) niet zo zitten.

Weet jij misschien een goed adres?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:54:56 #127
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78649612
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef RichCalibier het volgende:
-ze deed het condoom om me slappe lul heen.

En op die manier bloedserieus alsof het de normaalste zaak van de wereld is discussiėren over hoeren

Dat is toch ook irritant als die kuthoeren doen.
zijn ze zogenaamd hoer maar ze snappen er niks van.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78650028
Deze week in Eindhoven geweest, nr 4, Chantal. Chantal heeft donker krullend haar, grote borsten en ziet er goed uit. Ook de ontvangst is hartelijk en beloofd heel wat. Pijpen en neuken, 50 euri, maar na betaling kun je net zo goed naar huis gaan.
Ze lult aan een stuk door over haar exen, je mag je uitkleden en wassen en dan is het over. Nergens aankomen, als je maar met je hand in de buurt van haar borsten, buik of kutje komt, meteen panisch een hand ervoor. Nou daar worden we niet echt opgewonden van.
Toen ik haar wilde neuken begon ze te zeiken dat er lucht in het condoom zat en dat ze er geen nieuwe om ging doen. Al met al zo'n beetje de slechtste ervaring ooit. U bent gewaarschuwd !!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_78650090
Ik lees dit topic zo even door... Maar wat is er toch een viesheid op de aarde.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:06:46 #130
293211 AardbeefMachine
pi_78650339
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Shirley92 het volgende:
Ik lees dit topic zo even door... Maar wat is er toch een viesheid op de aarde.
moet je is tussen je benen kijken.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:20:56 #131
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_78651125
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:06 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]