Ik denk eerder met een ontstopping in mijn darmenquote:Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef Panda72 het volgende:
Straks komt TS nog op de EHBO terecht met een borrelnotenvergiftiging
Je kunt er wel vrouwen mee versieren.quote:Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht dat het ging over een vrouw
Je zat tenminste redelijk in de buurtquote:Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht dat het ging over een vrouw
Ja en dan heeft ie twee bedden nodig!quote:Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef Panda72 het volgende:
Straks komt TS nog op de EHBO terecht met een borrelnotenvergiftiging
quote:Op maandag 23 november 2009 17:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ie twee bedden nodig!
Is euroshopperpils ook anders te verkrijgen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef TNA het volgende:
Mensen die zoveel borrelnootjes eten, drinken hun Euroshopperbier uit halveliterblikken.
quote:Op maandag 23 november 2009 17:56 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Is euroshopperpils ook anders te verkrijgen dan?
Ongesteld zeker.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou vééééééééééééééééel meer van chocola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
In suikerspinnen kan je ook best makkelijk stikken lijkt mequote:Op maandag 23 november 2009 18:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook! Suikerspinnen!
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:59 schreef TNA het volgende:
Als je borrelnoten met een katapult in iemands luchtpijp schiet kan diegene overlijden. Ik pleit derhalve voor een verbod op borrelnoten. Jullie kopen maar een veilige suikerspin.
In combinatie met de vetten erin en combinatie met een FOK!er lijdt dat tot puisten men.quote:
Dat is alleen een probleem als je de hele dag met je luie reet voor je pc hangt.quote:Op maandag 23 november 2009 19:44 schreef Sj0rs het volgende:
Zit vol met kcal's.
Ah, tot die conclusie was je zelf ook al gekomen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In combinatie met de vetten erin en combinatie met een FOK!er lijdt dat tot puisten men.
De meesten hebben dat toch al.quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In combinatie met de vetten erin en combinatie met een FOK!er lijdt dat tot puisten men.
Vinkentering!quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Kunnen jullie verdomme niet eens de spreekwoordelijke tyfusgriep krijgen met al die kuttopics over hoe lekker dit en dat wel niet is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |