abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74964216
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo leuk om de tijd te nemen voor dat soort dingen. Ik heb het een tijdje bij een percolator gehouden, maar daar kwam witte aanslag in die ik niet meer weg kreeg en toen heb ik het maar opgegeven.

Dat is ook de reden dat ik graag een eitje kook, om de tijd te nemen voor m'n eten. Zometeen ga ik maar weer eens een eitje bakken. Of beter gezegd: ik ga mijn lief vragen om een eitje te bakken terwijl ik met Ivan op m'n buik naar Boer zoekt vrouw ga kijken. Lekker kneuterig.
Kwak
pi_74964224
Al mijn eiwitten komen uit kaas, yoghurt en noten. En dan eigenlijk vooral die eerste, al probeer ik nu elke dag wel een zuivel iets te eten.
Voor een vegetariėr eet ik veel te weinig dingen als tofu en vegaburgers, maar ik vind die dingen meestal zo vies.
pi_74964247
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Of beter gezegd: ik ga mijn lief vragen om een eitje te bakken terwijl ik met Ivan op m'n buik naar Boer zoekt vrouw ga kijken. Lekker kneuterig.
Dat klinkt echt heerlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 24 november 2009 @ 12:41:32 #179
70532 loveli
N
pi_74964254
Off topic, haat niet goed met de wilde sockeye zalm. Normaal gesproken zwemmen miljoenen vissen naar Canada om zich daar voort te planten, dit jaar waren het er ongeveer 600.000.

http://www.cbc.ca/canada/(...)-salmon-closure.html
crap in = crap out
pi_74964289
Op vis uit de diepvries staat het altijd op de verpakking! Veel panga, tilapia en zalm is kweekvis uit Vietnam of Indoniesė. Als ik me de uitzending goed herinner, kregen de kweekvissen vaak vleesafval te eten, en geen zeewier waar de Omega-3 vetzuren inzaten.

Vegetarisch eten boeit mij ook niet zo, maar de balletjes van Tivall zijn fantastisch! Als je een heel lekker sausje maakt, een beetje indisch bijvoorbeeld, nemen ze, als je ze daarin even laat sudderen, alle smaak daarvan op, en zijn het net zalige gehaktballetjes. De meest verstokte vleeseters kan je ermee foppen!
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:43:06 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74964307
Ik ben afgelopen weekend nog heel dapper naar een feestje geweest van oude vrienden die ik jaaaren niet had gezien Ik ben zo slecht in contact houden Maar het was echt weer supergezellig! Ik ben altijd bang dat ze me niet meer 'moeten' dan ofzo Maar schijnbaar valt dat mee!

OMG Zumba met dumbels (of hoe heten die dingen, die kleine gewichtjes) is ZWAAAAR *voelt zich een heldin*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74964314
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef Bob. het volgende:
Al mijn eiwitten komen uit kaas, yoghurt en noten. En dan eigenlijk vooral die eerste, al probeer ik nu elke dag wel een zuivel iets te eten.
Voor een vegetariėr eet ik veel te weinig dingen als tofu en vegaburgers, maar ik vind die dingen meestal zo vies.
Ik vind ze ook vies. Alleen die opzwellende rookworsten van de AH vind ik lekker grappig.
Ik probeer voor mijn eiwitten wat vaker peulvruchten en bonen te eten.
pi_74964391
Nu heb ik ineens een ontzettende zin in erwtensoep. Heeft iemand een recept voor erwtensoep zonder aardappelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? dinsdag 24 november 2009 @ 12:50:00 #184
70532 loveli
N
pi_74964526
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef Bob. het volgende:
Eet je ook eieren? Ik raak nogal in de war van alle verschillende vegetarische mogelijkheden.
crap in = crap out
pi_74964602
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nu heb ik ineens een ontzettende zin in erwtensoep. Heeft iemand een recept voor erwtensoep zonder aardappelen?
Gewoon vervangen door knolselderij!
Kan bij alle recepten met aardappel
  Vis een optie? dinsdag 24 november 2009 @ 12:52:46 #186
70532 loveli
N
pi_74964624
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
Op vis uit de diepvries staat het altijd op de verpakking! Veel panga, tilapia en zalm is kweekvis uit Vietnam of Indoniesė. Als ik me de uitzending goed herinner, kregen de kweekvissen vaak vleesafval te eten, en geen zeewier waar de Omega-3 vetzuren inzaten.

Vegetarisch eten boeit mij ook niet zo, maar de balletjes van Tivall zijn fantastisch! Als je een heel lekker sausje maakt, een beetje indisch bijvoorbeeld, nemen ze, als je ze daarin even laat sudderen, alle smaak daarvan op, en zijn het net zalige gehaktballetjes. De meest verstokte vleeseters kan je ermee foppen!
Weet even niet meer of het panga of tilapia was, maar een ervan is gewoon niet gezond. Volgens mij was dat tilapia.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 november 2009 @ 12:54:52 #187
70532 loveli
N
pi_74964696
Even een nuancering van mijn eerdere opmerking dat kweekvis omega-afval krijgt, dat ging om zalm geloof ik.
crap in = crap out
pi_74964718
Zoals loveli een lans breekt voor de broccoli, blijf ik opkomen voor de rechten van de knolselderij.
pi_74964828
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gewoon vervangen door knolselderij!
Kan bij alle recepten met aardappel
Dank voor de tip! Ik had geen idee dat er zo'n groot verschil zit tussen aardappel en knolselderij als je kijkt naar hun positie in de glycemische index.

Knolselderijpuree is ook een aardig idee.
pi_74965021
Moet een argumentative Essay schrijven als tentamen voor Writing deze periode.. en da's best lastig!

Ik wil het perse ERG goed doen (aangezien ik schrijven leuk vind) maar het is zo eng om iets in te leveren. Gelukkig ben ik zelf wel heel kritisch en heb ik al mijn eigen kritiekpunten er alvast bijgezet, dus ik hoop dat ik straks in college wat goede kritiek van de docent krijg zodat ik weer wat verder kan

Zenuwachtig zijn voor het inleveren van tussenversies, het moet niet erger worden
Ja doei.
pi_74965035
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Eet je ook eieren? Ik raak nogal in de war van alle verschillende vegetarische mogelijkheden.
Met vlagen. Ik moet me er altijd even overheen zetten dat dit een kuiken had kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat echt nergens over gaat, maar ik zit anders letterlijk te kokhalzen als ik het eet.

Knolselderij is trouwens wel echt lekker Laureline. Ik heb er alleen nog nooit puree van gemaakt, dat deed jij altijd toch? Misschien toch maar eens proberen!
pi_74965093
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dank voor de tip! Ik had geen idee dat er zo'n groot verschil zit tussen aardappel en knolselderij als je kijkt naar hun positie in de glycemische index.

Knolselderijpuree is ook een aardig idee.
Met een korstje
Of door de boerenkool/andijviestamppot...

Ik ben vandaag ook weer roomscher dan de paus begonnen met low-carb (en veel eiwit), want de speculaascake en kaasknabbels bleven me maar roepen Nu echt proberen het weer eens langer dan een halve week vol te houden, want de laatste tijd was ik niet meer zo goed bezig: paar dagen gezond, paar dagen onbeperkt schranzen, enzovoort.
Net dus een roereitje met 4 gebakken tomaatjes op, dat vult wel goed
  Vis een optie? dinsdag 24 november 2009 @ 13:28:12 #193
70532 loveli
N
pi_74965166
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:

[..]

Met vlagen. Ik moet me er altijd even overheen zetten dat dit een kuiken had kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat echt nergens over gaat, maar ik zit anders letterlijk te kokhalzen als ik het eet.
Heel stom. Ik weet al tig jaar dat kippen eieren leggen. Maar ik weet niet hoe het komt dat ze ook eieren leggen als er geen haan aan te pas komt.
crap in = crap out
pi_74965682
Goedemiddag allen,

Ik kom me hier maar eens melden. Ik heb een beetje enthousiast gegeten de laatste tijd en een pietsie te weinig gesport. Gevolg: vetjes op buik/heupen/bovenbenen en een dikke kont. Wel goede tieten though. Enniewees, er mag dus wel wat af!
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_74965773
Claudia! Je bent bevallen, dus? Gefeliciteerd! Gaat het allemaal goed?

Ik ben razend druk. Weekend was eet-gewijs een fiasco. Zaterdag wel gezond, maar iets teveel (DE kwam eten), zondag ronduit slecht: snacken, snaaien en snoepen

Afijn, ik doe m'n best. Gister wat gezonder gegeten en flink gesport (yoga en escrima), vandaag ook weer stevig sportenen oppassen dat ik niet te weinig eet.
O: bak magere yoghurt
L: soepje met boekweitnoedels, ei en doperwten (eens kijken of ik dat wegkrijg met stokjes )
T: peer
T: stukje pure chocolade
T: bij honger: boterham pindakaas
S: hardlopen, 6 km ofzo. Hopelijk blijft het een beetje droog!
S: pilates
D: spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en mozzarella, glas wijn.
pi_74965849
Bij de Japanner afgelopen zaterdag moesten we ook met stokjes eten. Als dat niet lukte kreeg je kinderstokjes, met een elastiekje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74966029
Knolselderijsoep! http://www.ah.nl/recepten/recept?id=511946&rq=knolselderijsoep
Dat brood doe ik er nooit bij.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74966105
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:45 schreef heroine het volgende:
Goedemiddag allen,

Ik kom me hier maar eens melden. Ik heb een beetje enthousiast gegeten de laatste tijd en een pietsie te weinig gesport. Gevolg: vetjes op buik/heupen/bovenbenen en een dikke kont. Wel goede tieten though. Enniewees, er mag dus wel wat af!
Welkom! Volgens mij ken ik jou al ergens van, als ik je avatar zie !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74966122
Hoi heroine, welkom!
Ben je van plan nu wel meer te sporten?

Ik heb net lekker een bakje snert op, mjam!
Nu naar de stad cadeautjes kopen voor secret santa en sinterklaas, helaas met de bus want een of andere sukkel heeft zijn fiets aan de mijne vastgezet

Toedels
pi_74966178
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia! Je bent bevallen, dus? Gefeliciteerd!
Ja! Zie Slank #881: waar niemand een nieuwe wilde openen... en Slank #881: waar niemand een nieuwe wilde openen... (als je die nog niet gezien had).
quote:
Gaat het allemaal goed?
Het gaat fantastisch! Onze zoon is ongelooflijk zoet en het herstel valt me erg mee. Ik loop nog niet bepaald de marathon, hoor, maar het lukt allemaal prima zonder kraamhulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')