quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk om de tijd te nemen voor dat soort dingen.Ik heb het een tijdje bij een percolator gehouden, maar daar kwam witte aanslag in die ik niet meer weg kreeg en toen heb ik het maar opgegeven.
Dat is ook de reden dat ik graag een eitje kook, om de tijd te nemen voor m'n eten. Zometeen ga ik maar weer eens een eitje bakken.Of beter gezegd: ik ga mijn lief vragen om een eitje te bakken terwijl ik met Ivan op m'n buik naar Boer zoekt vrouw ga kijken. Lekker kneuterig.
![]()
Dat klinkt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of beter gezegd: ik ga mijn lief vragen om een eitje te bakken terwijl ik met Ivan op m'n buik naar Boer zoekt vrouw ga kijken. Lekker kneuterig.![]()
Ik vind ze ook vies. Alleen die opzwellende rookworsten van de AH vind ik lekker grappig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef Bob. het volgende:
Al mijn eiwitten komen uit kaas, yoghurt en noten. En dan eigenlijk vooral die eerste, al probeer ik nu elke dag wel een zuivel iets te eten.
Voor een vegetariėr eet ik veel te weinig dingen als tofu en vegaburgers, maar ik vind die dingen meestal zo vies.
Eet je ook eieren? Ik raak nogal in de war van alle verschillende vegetarische mogelijkheden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef Bob. het volgende:
Al mijn eiwitten komen uit kaas, yoghurt en noten. En dan eigenlijk vooral die eerste, al probeer ik nu elke dag wel een zuivel iets te eten.
Voor een vegetariėr eet ik veel te weinig dingen als tofu en vegaburgers, maar ik vind die dingen meestal zo vies.
Gewoon vervangen door knolselderij!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nu heb ik ineens een ontzettende zin in erwtensoep. Heeft iemand een recept voor erwtensoep zonder aardappelen?
Weet even niet meer of het panga of tilapia was, maar een ervan is gewoon niet gezond. Volgens mij was dat tilapia.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
Op vis uit de diepvries staat het altijd op de verpakking! Veel panga, tilapia en zalm is kweekvis uit Vietnam of Indoniesė. Als ik me de uitzending goed herinner, kregen de kweekvissen vaak vleesafval te eten, en geen zeewier waar de Omega-3 vetzuren inzaten.
Vegetarisch eten boeit mij ook niet zo, maar de balletjes van Tivall zijn fantastisch! Als je een heel lekker sausje maakt, een beetje indisch bijvoorbeeld, nemen ze, als je ze daarin even laat sudderen, alle smaak daarvan op, en zijn het net zalige gehaktballetjes. De meest verstokte vleeseters kan je ermee foppen!
Dank voor de tip! Ik had geen idee dat er zo'n groot verschil zit tussen aardappel en knolselderij als je kijkt naar hun positie in de glycemische index.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon vervangen door knolselderij!
Kan bij alle recepten met aardappel![]()
Met vlagen. Ik moet me er altijd even overheen zetten dat dit een kuiken had kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat echt nergens over gaat, maar ik zit anders letterlijk te kokhalzen als ik het eet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet je ook eieren? Ik raak nogal in de war van alle verschillende vegetarische mogelijkheden.
Met een korstjequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik had geen idee dat er zo'n groot verschil zit tussen aardappel en knolselderij als je kijkt naar hun positie in de glycemische index.
Knolselderijpuree is ook een aardig idee.
Heel stom. Ik weet al tig jaar dat kippen eieren leggen. Maar ik weet niet hoe het komt dat ze ook eieren leggen als er geen haan aan te pas komt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Met vlagen. Ik moet me er altijd even overheen zetten dat dit een kuiken had kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat echt nergens over gaat, maar ik zit anders letterlijk te kokhalzen als ik het eet.
Welkom! Volgens mij ken ik jou al ergens van, als ik je avatar ziequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:45 schreef heroine het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik kom me hier maar eens melden. Ik heb een beetje enthousiast gegeten de laatste tijd en een pietsie te weinig gesport. Gevolg: vetjes op buik/heupen/bovenbenen en een dikke kont. Wel goede tieten though. Enniewees, er mag dus wel wat af!
Ja! Zie Slank #881: waar niemand een nieuwe wilde openen... en Slank #881: waar niemand een nieuwe wilde openen... (als je die nog niet gezien had).quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia! Je bent bevallen, dus? Gefeliciteerd!
Het gaat fantastisch! Onze zoon is ongelooflijk zoet en het herstel valt me erg mee. Ik loop nog niet bepaald de marathon, hoor, maar het lukt allemaal prima zonder kraamhulp.quote:Gaat het allemaal goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |