Nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Laureline het volgende:
Nee, het gaat alleen op recept. Diclofenac, geen bammetjes.
Ha! En hoe noem je dan een broodje?! Hè, hè!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Ik zeg meestal broodje als ik boterham bedoel..
een lekker broodje!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha! En hoe noem je dan een broodje?! Hè, hè!
Een bolletje? Een puntbroodje? Een pistoletje?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
woon jij in Lelygat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een bolletje? Een puntbroodje? Een pistoletje?
Volgens mij hebben PF en ik de Flevolandse vibez, jeweet.
Lelystad de geksteee
Een puntje, een kadetje, een bolletje...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aahwquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het leek een heel goed idee, een aparte kamer voor m'n vriend waar 'ie kan tekenen en schilderen. Maar nu zit ik hier alleen op de bank..
Au dat is echt balen en pijnlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
godsamme, helemaal into sporten, begeeft mijn onderrug het![]()
Ja, klopt. Die andere vond ik bij nader inzien toch niet zo leukquote:
Maria woont toch in de enige echte kaasstad van Nederland?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
woon jij in Lelygat?nooit geweten dat daar leuke mensen woonden
![]()
Ik zeg nooit broodjequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een bolletje? Een puntbroodje? Een pistoletje?
Volgens mij hebben PF en ik de Flevolandse vibez, jeweet.
Lelystad de geksteee
Nee, wel noordelijk ten opzichte van Utrecht, meende ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maria woont toch in de enige echte kaasstad van Nederland?
Ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, wel noordelijk ten opzichte van Utrecht, meende ik.
En het is niet Almerequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ikHet begint met een A.
In verband met de voormalig hoofdsponsor?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef neen het volgende:
De lokale voetbalclub is ook op tv (van die stad dan)
Nee, gewoon een champions league wedstrijdquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In verband met de voormalig hoofdsponsor?
Bestaan er ook zachte pistoletjes dan? Een echte pistolet heeft toch altijd een harde buitenkant? Stokje heb ik ook nooit van gehoord trouwensquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Twinkle_ het volgende:
Toen ik laatst moest werken was iemand op zoek naar een 'stokje'. Ze was not amused toen ik niet direct doorhad dat ze daarmee een hard pistoletje bedoelde
Woeps, zorg ik voor verwarring!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En het is niet Almere
Of Maria heeft nu een probleem dat ze me dan niet eens even uitnodigt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |