daar zit een grote garage aan de linker kant als je d'rin komtquote:
Ha Fransie! klopt helemaal! heb je dit topic eindelijk weer gevonden?quote:
Ja, hij wilde dat ik t aan jou verteldequote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:06 schreef Marvelous het volgende:
krijg net een pm van me schoonzusje.... ze wilde dat ik hem goed had, dus ze verklapte beeklaan 490!
Vreemd, ze kon hem ook aan mijn broer, haar eigen vriend vertellen!
haha
Helaas, Beeklaan 490 staat er net niet opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:06 schreef Marvelous het volgende:
krijg net een pm van me schoonzusje.... ze wilde dat ik hem goed had, dus ze verklapte beeklaan 490!
Vreemd, ze kon hem ook aan mijn broer, haar eigen vriend vertellen!
haha
Helemaal ok!!quote:
Probeer google maps, dan weet je precies waar het isquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, waar is dat dan??
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:28 schreef Marvelous het volgende:
maarsbergenstraat?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:45 schreef soapie het volgende:
Lijkt wel ergens bij de van Alkemadelaan...
die is het niet ...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef soapie het volgende:
van Montfoortlaan??
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:45 schreef MFE15 het volgende:
Zal vast ergens zijn in de vruchtenbuurt, bomenbuurt, bloemenbuurt, beetje daar in de buurt denkik.. Aan de stijl van de huizen te zien...
Soapie zit goed ....quote:Op maandag 8 februari 2010 14:45 schreef soapie het volgende:
Lijkt wel ergens bij de van Alkemadelaan...
Fransie: 54 +1 bonuskuddoquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:17 schreef Marvelous het volgende:
wat je niet ziet op de foto is dat er achter deze smurfenblauwe PANDA een connexxion schoolbus staat geparkeerd... ik zeg; Van Elburgstraat!
was wel moeilijk... want in de buurt van de melodiestraat gebruiken ze de zelfde lantaarntjes als hier... dus zat even verkeerd te zoeken!
Proost! maar volgens mij klopt het..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:17 schreef Marvelous het volgende:
wat je niet ziet op de foto is dat er achter deze smurfenblauwe PANDA een connexxion schoolbus staat geparkeerd... ik zeg; Van Elburgstraat!
was wel moeilijk... want is de buurt van de melodiestraat gebruiken ze de zelfde lantaarntjes als hier... dus zat even verkeerd te zoeken!
Fransie: 54 +1 bonuskuddoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:17 schreef Marvelous het volgende:
was wel moeilijk... want is de buurt van de melodiestraat gebruiken ze de zelfde lantaarntjes als hier... dus zat even verkeerd te zoeken!
Dankzij al het bierquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Fransie: 54 +1 bonuskuddo
Hork: 42
Admiraal_Anaal: 15
Marvelous: 14
soapie: 12
knnth: 12
Conekiller: 11
jna: 8
Steephsel: 6
CaLeX: 6
Qrious: 5
Syytön: 4
Zeemonster: 2
Flappekz: 2
Taiga: 3
JAM: 1
4-elements: 1
Jovatov: 1
MFE15: 1
GotC: 1
Ondanks al het bier, toch goed![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Fransie het volgende:
Ik denk dat het de Nieuwediepstraat is.
Heel scherp!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef CaLeX het volgende:
Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
eliasstraat 4?
Anders had ik hem nooit geweten (kom niet in pauperbuurtenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef CaLeX het volgende:
tot vanavond 24:00 de tijd, anders wordt er een punt ge-amputeerd??
pm hem me maar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:51 schreef _DaNi_ het volgende:
ik vind em zo makkelijk, dat ik niet eens een poging ga wagen...
ik gun iemand anders dit -makkelijk te verdienen- puntje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |