abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74940123
Ik kwam onderstaand stukje gisteren al op het wereld wijde web tegen, maar door de downtime kon ik het niet met KLB delen:
quote:
Boete voor slaan inbreker almere
De 18-jarige tim uit almere is door de rechter veroordeeld omdat hij een inbreker in zijn huis heeft geslagen met een speelgoedknuppel. Hij kreeg een voorwaardelijke boete van 250 euro opgelegd. Het om had een voorwaardelijke taakstraf van dertig uur geëist.
Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van?

Toen ik dat stukje las had ik echt zoiets van: WTF. Het moet toch niet gekker worden.
Iemand beschermt zijn eigendommen, omdat iemand er met zijn tengels ongevraagd aanzit. De jongen die de boete heeft gekregen betrapte de inbreker 's nachts in hun schuur en hield hem samen met nog iemand aan. Toen de inbreker probeerde te ontsnappen sloeg hij hem met een speelgoedhonkbalknuppel op de knieen
Dat vond de rechter te ver gaan, vandaar de boete.

HIJ HAD HEM GODVERDOMME MET EEN STEEKSLEUTEL OP ZIJN HARSENS MOETEN RAMMEN !11

Het is toch niet normaal dat je niet meer je eigen spullen mag beschermen? Wanneer iemand in je huis inbreekt moet je tegenwoordig al oppassen dat je niet zelf de cel in beland....
Hoe is het trouwens afgelopen met die kerel die die inbreker in zijn vijver verzoop ? Heeft hij al TBS met dwangverpleging

Klacht: Niet meer het recht hebben om je eigendommen te beschermen

[ Bericht 4% gewijzigd door de_boswachter op 23-11-2009 16:21:19 ]
U MAD?
pi_74940180
"Voorwaardelijke" is hier het sleutelwoord waar je gemakshalve maar aan voorbijgaat.
  maandag 23 november 2009 @ 16:17:44 #3
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74940186
Bron?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74940200
ZE MOETEN HEM EENS VAN DIE BRUG AF GOOIEN!
  Donald Duck held maandag 23 november 2009 @ 16:19:15 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74940235
Die prins bernhard betaalt de boete vast wel weer
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74940237
Doodknuppelen en begraven in het bos. Niemand die hem mist.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74940243
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef ShevaJB het volgende:
Bron?
KLIK
U MAD?
pi_74940252
Only in The Netherlands .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74940270
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef zovty het volgende:
"Voorwaardelijke" is hier het sleutelwoord waar je gemakshalve maar aan voorbijgaat.
Gaat het zich niet om. Voorwaardelijk of onvoorwaardelijk.
Het feit dat hij al zoiets opgelegd krijgt is verschrikkelijk en beangstigend.
U MAD?
pi_74940275
Als een inbreker het ook maar waagt om mijn woning binnen te dringen schop ik deze naar buiten.. HARDHANDIG!!
Deze regels doen me dan ook niet veel
pi_74940292
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

KLIK
Vrouwenpower? Op wat voor sites zit jij joh?
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74940309
inbreker in mijn huis en ik vouw hem een koekepan om z'n hoofd... dan denk ik datie snel smeekt om een speelgoedknuppeltje...
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 23 november 2009 @ 16:21:42 #13
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74940314
Daarom inbreker vermoorden en dumpen. Niemand weet hoe en wat.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74940318
Doodschoppen is de enige oplossing voor inbrekers. Gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 23 november 2009 @ 16:21:46 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74940319
DBW wil je ook een ander geluid horen? Of gaat het je om lekker te kunnen kankeren op de nederlandse staat / het rechtsysteem?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_74940336
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef Flammie het volgende:
Als een inbreker het ook maar waagt om mijn woning binnen te dringen schop ik deze naar buiten.. HARDHANDIG!!
Deze regels doen me dan ook niet veel
Inderdaad.
Liever voorwaardelijk, dan dat ik iemand met bijvoorbeeld mijn zuurverdiende flatscreen weg zie rennen.
U MAD?
pi_74940350
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:21 schreef Jumparound het volgende:
DBW wil je ook een ander geluid horen? Of gaat het je om lekker te kunnen kankeren op de nederlandse staat / het rechtsysteem?
Nou doe eens dan ?
U MAD?
pi_74940412
Ik zou bijna zeggen: 'dat dit kan in Nederland!'
5 Ferrari's op videoband!
pi_74940418
Terechte klacht.

Maarja, wat doe je er aan?
Het zal wel altijd zo blijven hier.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_74940447
Ze hadden die rechter moeten neerknuppelen.
  maandag 23 november 2009 @ 16:26:42 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74940489
quote:
De jongen die de boete heeft gekregen betrapte de inbreker 's nachts in hun schuur en hield hem samen met nog iemand aan. Toen de inbreker probeerde te ontsnappen sloeg hij hem met een speelgoedhonkbalknuppel op de knieen
Dat vond de rechter te ver gaan, vandaar de boete.
In de mafia breken ze mensen hun knieen Vind je het gek dat een rechter dit tever vind gaan?
Als burger kan je iemand staande houden en iemand zo houden totdat de politie arriveert. Doe je dit te hardhandig ga je te ver, punt. Want: (en dit is speciaal voor alle "laten we het recht in eigen handen nemen tokkies in dit land") Stel, je breekt iemands nek thuis... je zegt gewoon, och, het was maar een inbreker meneer de rechter.
Oh, goed knul, dan geeft het niet.

einde zaak...

Tenminste, dat is hoe ik de wet interperteer
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_74940502
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou doe eens dan ?
Oh wacht:

Nu komt vast en zeker een reply met de strekking: Je mag niet voor eigen rechter spelen.

Nee dat mag inderdaad niet. Maar wat moet je anders, als door het softe beleid inbrekers na 2 uur papier prikken weer op vrije voeten staan.
Worden ze losgelaten, staan ze 's avonds weer bij je voor de deur.
U MAD?
  maandag 23 november 2009 @ 16:27:57 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74940528
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef shouta het volgende:
Doodknuppelen en begraven in het bos. Niemand die hem mist.
IDD. De politie is niet je beste vriend, want ze zijn er nooit wanneer je ze nodig hebt, en wanneer je het dan zelf moet oplossen ben je zelf de sjaak.

Gewoon een inbreker goed te grazen nemen, in je achterbak gooien, en 50km verder ergens in een kanaal dumpen ofzo.
pi_74940551
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

In de mafia breken ze mensen hun knieen Vind je het gek dat een rechter dit tever vind gaan?
Als burger kan je iemand staande houden en iemand zo houden totdat de politie arriveert. Doe je dit te hardhandig ga je te ver, punt. Want: (en dit is speciaal voor alle "laten we het recht in eigen handen nemen tokkies in dit land") Stel, je breekt iemands nek thuis... je zegt gewoon, och, het was maar een inbreker meneer de rechter.
Oh, goed knul, dan geeft het niet.

einde zaak...

Tenminste, dat is hoe ik de wet interperteer

In Nederland zeggen we: interPREteer
5 Ferrari's op videoband!
pi_74940568
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh wacht:

Nu komt vast en zeker een reply met de strekking: Je mag niet voor eigen rechter spelen.

Nee dat mag inderdaad niet. Maar wat moet je anders, als door het softe beleid inbrekers na 2 uur papier prikken weer op vrije voeten staan.
Worden ze losgelaten, staan ze 's avonds weer bij je voor de deur.
Mee eens... ik ben ook niet te bang om te strijden voor mijn bezittingen... dat dit soms uitloopt in een gebroken knietje voor de arme inbreker doet daar niks aan af... ze blijven maar met hun poten van mijn bezittingen af... ze hebben zelf de keuze.... genekt worden door vechtkunsten of wat nuttigs doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')