Ja dat werkt ook erg goed voor precies dat kleine stukje van huis naar de winkel. Mensen die blind vertrouwen op buienradarquote:
Hihi.quote:Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
Eens, het komt altijd op het verkeerde moment.
Het werkt prima als je hardlopen in de planning hebt staan, meestal kijk eens een uur van te voren even wat er komt. Je hoeft er niet blind op te vertrouwen, maar het is een indicatie. Een indicatie die de meeste tijd wel klopt. Het is iig beter dan dat je naar buiten stapt om te lopen en dan zeiknat thuiskomt terwijl je het ook enigszins had kunnen voorkomen..quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook erg goed voor precies dat kleine stukje van huis naar de winkel. Mensen die blind vertrouwen op buienradar.
Je kan beter gewoon naar buiten kijken.
Waarom ga je dan trainen met dit weerquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
Had ik dus ook. Regent de hele dag al enorm hard. Lijkt het op te klaren, ik doe mn trainingsbroek etc. aan en ga lopen. Kom ik halverwege in de grootste hoosbui die ik ooit in mn leven heb mee gemaakt terecht
Er zijn ook studenten die op maandag vrij zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Er zijn ook mensen die wel op een doordeweekse ochtend aan het werk zijn.
Op de fiets kan ik veel meer meenemen en een paraplu is ook niet alles met deze wind.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Neem dan gewoon een paraplu mee en loop.
Dat ding is anders ook niet altijd even goed. Soms zegt ie dat het droogt blijft en wordt het een stortbui, soms zegt ie dat het gaat regenen op een bepaald tijdstip (over een uur) terwijl dat anderhalf uur blijkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |