quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een move is waarmee je 3 throwing knives tegelijk gooit?
 geleerd op het trainingsveldje ja
  geleerd op het trainingsveldje ja

Iets over de helft zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een spel
ik had deze eigenlijk moeten bewaren voor de saaie kerstdagen want dit is een spel wat ik zo in één ruk uit zou kunnen spelen, ik vind het gewoon kut om te moeten stoppen
enige minpuntje vind ik dat het eigenlijk te gemakkelijk is, ben nog geen een keer doodgegaan...sterker nog, volgens mij heb ik nog geen een keer medicine hoeven te gebruiken en ik heb er 15 bij
ben ik trouwens de enige die soms hele stukken naar een volgende opdracht gewoon rustig wandelend afleg, gewoon omdat de hele omgeving en sfeer zo geweldig is?
ben nu net in venetie aangekomen, hoe ver ben ik dan ongeveer?

dat had ik niet verwacht, heb er al aardig wat uren inzittenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iets over de helft zou ik zo zeggen.

Het ligt er ook een beetje aan hoeveel tijd je hebt gestoken in Forli en a San Gimigninoquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat had ik niet verwacht, heb er al aardig wat uren inzitten
was al bang dat ik er bijna zou zijn

Doe je vlug ja. Ook alle viewpoints plus sidemissies uitgespeeld?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Muchachooo het volgende:
wow. dinsdag binnengekregen, nu al uitgespeeld.
heb er nu 15 en een beetje uur op zitten. moet alleen nog de glyphs en veren, en dan ben ik helemaal klaar!
had ik niet verwacht, zo snel...

waarheid vrijgespeeld
 waarheid vrijgespeeld  

Ik heb 60 viewpoints (niet allemaal dus), maar 12 veertjes (die ga ik ook echt niet allemaal zoeken), verder wel alle armor, wapens, seals, statues etc. en niet zo heel veel sidemissies nee, die ga ik nog wel doen denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Doe je vlug ja. Ook alle viewpoints plus sidemissies uitgespeeld?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |