Alleen een beetje een spelbreker als je lekker aan het rennen bent en je bij een sprong verslikt in een te brede wegquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef -Dries- het volgende:
Over daken rennen voelde nog nooit zo bad-ass. Ik krijg een beetje een superhelden gevoel als ik op het dak sta en over de stad kijk..
 .
.

quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb weer hulp nodig.Foto van waar je vast zitt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Ik kreeg net gigantische FPS drops
  Ik kreeg net gigantische FPS drops   

SCHIET OP MET DEEL 3 UBISOFT.
 SCHIET OP MET DEEL 3 UBISOFT.   

.
. .
.

Eigen schuld hequote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
Bij gametrailers staat het truth filmpje online; en ik moest zonodig kijken.

het is niet echt een spoiler hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
Bij gametrailers staat het truth filmpje online; en ik moest zonodig kijken.

Niet zo erg nee opzich.quote:

ik vind het wel mooi passen met het verhaal van de gamequote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo erg nee opzich.
En ik had toch al driekwart van de filmpjes zelf al.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |