Ze moeten gewoon net zoals 'vroegah' niet met DLC komen (waarvan de gemiddelde spelexpansie 1 uur is) maar met echte expansions, zodat je écht waar voor je geld krijgt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop op een dlc met nieuwe missies trouwens.
DLC´s moeten gewoon altijd bestaat uit nieuwe missies en een nieuw gebied vind ik.

Dat wist je van te voren ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig probleem is ik heb het spel gekocht.
Drie dagen later was het spel uitgespeeld en dan speel je het niet meer.
En ja ik heb verder alles behalve dan die veren.
 En DLC leuk, maar niet passend in AC IMO.
 En DLC leuk, maar niet passend in AC IMO.

quote:Op zondag 29 november 2009 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig probleem is ik heb het spel gekocht.
Drie dagen later was het spel uitgespeeld en dan speel je het niet meer.
En ja ik heb verder alles behalve dan die veren.
 dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen
 dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen  

Hehe ik werk in een gameshop dus wat dat betreft kan je stellen niet .quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef Morthill het volgende:
[..]dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen

Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.
 Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.

Waarom alle stippen langslopen als je kan zien in welk gebied je nog een veertje mistquote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
En ja hoor, ik heb 99 van de 100 veertjes verzameld (met een map erbij). Dat wordt weer lekker alle stippen nog eens langslopen.Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.

O ja, kan dat?quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom alle stippen langslopen als je kan zien in welk gebied je nog een veertje mist
 Ik zal eens kijken.
 Ik zal eens kijken.

haha ben blij dat je daar niet pas achter kwam nadat je ze alle honderd had gecheckedquote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, kan dat?Ik zal eens kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |