Is wel tof om ze te achtervolgen. Laatst kwamen er 2 guards achter hem aan omdat hij op de daken was. Dus die 2 guards en ik gingen hem achtervolgen. Uiteindelijk waren ze alle 3 dood na een tijdje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:02 schreef Beach het volgende:
Trouwens die koeriers en zakkenrollers die je moet achtervolgen; ik gooi alleen ff snel een werpmes en hop geld erbij
No way dat ik ze echt nog achterna ga rennen.

Ik had altijd dat ze tepletter vielenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Is wel tof om ze te achtervolgen. Laatst kwamen er 2 guards achter hem aan omdat hij op de daken was. Dus die 2 guards en ik gingen hem achtervolgen. Uiteindelijk waren ze alle 3 dood na een tijdje.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter

Is er gezegd dat er DLC zou komen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had verwacht dat verder in het spel zuidelijk Florence (onder de rivier) ook betreedbaar zou worden, maar dat bleek dus niet het geval te zijn, terwijl het echt op de totaalkaart van Florence staat aangegeven. Hetzelfde geldt overigens voor een eiland van Venetië (in het zuiden), waar je tegen een witte muur aanloopt/-zwemt wanneer je het probeert te bereiken. Zouden ze, denken jullie, hier DLC van maken? Hoogstwaarschijnlijk wel hè?

In Forlí heb je ook een mooie zwarte kleur voor je armor. Ik gebruik die vooral omdat ik het design van altaïrs armor niet zo mooi vindquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
Heb net alle Seals gehaald en nu het armor van Altair. Wel vet dat zwarte

De steden zijn wel een stukje minder groot, maar aangezien je niet kan vliegen/rijden lijken ze toch gigantischquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot zijn de gebieden eigenlijk waar je kan rondlopen?
in vergelijking met GTA games ofzo?

quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
You must find all 100 feathers and place them inside the chest in your madre's room inside the Villa at Monterigionni. Once you do that your madre will give you the Auditore cape. Press the start button and go to your inventory menu then go to your outfits and equip the Auditore cape by pressing .Then you must wear this cape in these locations for the trophy to unlock:
1.Florence
2.Tuscany
3.Flori in Romagna
4.Venice
5.The Mountains (you can get to the mountains outside the Florence exit)

Je armor is al zwart. Of begrijp ik je niet..quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
In Forlí heb je ook een mooie zwarte kleur voor je armor. Ik gebruik die vooral omdat ik het design van altaïrs armor niet zo mooi vind

Ik gebruik missaglais armorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je armor is al zwart. Of begrijp ik je niet..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |